خبرگزاری کار ایران

Irspeedy [چرا به یک آدرس IP اختصاصی ثابت نیاز دارید]

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۲۲

irspeedy تیم ارائه دهنده خدمات اینترنتی از جمله سرور با کانفیگ اختصاصی شما و ارائه خدمات آی پی ثابت می باشد که تصمیم گرفته ایم در این مقاله از تیم irspeedy شما را با مفهوم آی پی ثابت آشنا می کنیم. اگر تا به حال درمورد آی پی ثابت جستجو کرده باشید، مطمئناً با دو اصطلاح روبرو شده اید - IP اختصاصی و آدرس IP اشتراکی. آنها چه هستند؟ قبل از تعریف IP های اختصاصی و اشتراکی، اجازه دهید نگاهی به آدرس های IP داشته باشیم. هر دستگاه متصل به یک شبکه با یک برچسب عددی منحصر به فرد اختصاص داده می شود که امکان برقراری ارتباط بین هر دستگاه را فراهم می کند. این برچسب است که به آنها اجازه می دهد در شبکه شناسایی شوند. ارائه دهنده خدمات اینترنت شما (ISP) آدرس IP را اختصاص می دهد. بنابراین آنها می توانند از این ip برای ردیابی هویت آنلاین شما استفاده کنند. اینجاست که یک شبکه برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین شما وارد عمل می شود.

 افراد و کسب‌وکارها از آی پی ثابت استفاده می‌کنند تا آدرس‌های IP واقعی خود را پنهان کنند و یک لایه امنیتی اضافی به ترافیک آنلاین خود با رمزگذاری سرتاسر اضافه کنند. اکثر ارائه دهندگان خدمات آی پی ثابت تجاری دو نوع آدرس IP را ارائه می دهند - IP های ثابت و مشترک. IP های اشتراکی IP هایی هستند که هنگام اتصال به یک سرور که توسط چندین کاربر استفاده می شود، دریافت می کنید. IP های ثابت یا اختصاصی برای یک کاربر یا گروهی از کاربران که نیاز به دسترسی از طریق همان IP دارند، ارائه می شود. اگر از یک آدرس IP مشترک استفاده می کنید، ممکن است چندین کاربر به یک سرور و از این رو با آدرس IP یکسان متصل باشند.

این از نقطه نظر ناشناس بودن سودمند است. اما در مورد امنیت، داشتن IP اختصاصی سودمندتر است. حال اجازه دهید مزایای استفاده از آدرس IP اختصاصی یا ثابت را ببینیم. آدرس های IP اختصاصی برای مشاغل و آن دسته از کاربران خانگی که ترجیح می دهند یک آدرس IP واحد برای همه دستگاه های خود داشته باشند، بسیار توصیه می شود. این مقاله مزایایی را که می توانید در استقرار یک سرور اختصاصی برای آی پی ثابت داشته باشید شرح می دهد.

Irspeedy [چرا به یک آدرس IP اختصاصی ثابت نیاز دارید]

مزایای استفاده از آدرس IP اختصاصی irspeedy

 

1. دسترسی آنلاین ایمن

یک آدرس IP اختصاصی به شما یک آدرس IP دائمی برای اتصال شما می دهد. این به شما امکان می دهد تا فعالیت های آنلاینی را انجام دهید که امنیت بالاتری را می طلبد. بر اساس سرور انتخاب شده، شما به عنوان یک کاربر قانونی کشور مقصد در نظر گرفته می شوید. بنابراین شما می توانید تمامی فعالیت های آنلاین با امنیت بالا مانند بانکداری اینترنتی و فعالیت های خرید آنلاین خود را از کشورهای دیگر داشته باشید. استفاده از یک آدرس IP اختصاصی همچنین خطر مسدود شدن توسط سایر وب سایت ها یا مسائل امنیتی مرتبط با IP های مشترک را کاهش می دهد.

 

2. کنترل سرور در سطح بالا

اشتراک در یک IP اختصاصی گاهی اوقات به شما امکان دسترسی مستقیم به سرور را می دهد. بنابراین، بر اساس مهارت‌های فنی خود، آزادی و قابلیت‌های سفارشی‌سازی بیشتری در سرور دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، اگر یک آدرس IP اختصاصی دارید، می توانید محیط سرور مبتنی بر IP خود را با اجازه میزبان خود اجرا کنید. این زمانی مفید است که به کنترل سطح بالایی برای وب سایت ها یا پروژه های خود نیاز دارید.

 

3. دسترسی از راه دور امن

بیشتر شبکه های تجاری به گونه ای طراحی شده اند که فقط از طریق آدرس های IP خاص قابل دسترسی هستند. این امر از ورود غیرمجاز به شبکه جلوگیری می کند. با داشتن یک آدرس IP اختصاصی، کارمندان شما می توانند با خیال راحت به شبکه ها بدون در نظر گرفتن مکانشان متصل شوند و به اطلاعات و منابع دسترسی داشته باشند.

 

4. دسترسی به خدمات محدود جغرافیایی

یک اشکال اساسی استفاده از آدرس IP مشترک این است که شما نیز باید پیامدهای فعالیت های غیرقانونی یا توهین آمیز را که دیگرانی که همان IP را به اشتراک می گذارند به اشتراک بگذارید. در چنین مواردی، آدرس IP در لیست سیاه قرار می گیرد و از دسترسی دیگران به محتوا جلوگیری می کند. این در درجه اول به این دلیل است که از آدرس های IP مشترک برای راه اندازی حملات DDoS استفاده می شود. بنابراین اکثر خدمات آنلاین یک IP اختصاصی را قانونی می دانند. با وجود یک آدرس IP اختصاصی، دیگر لازم نیست نگران ممنوعیت وب سایت ها باشید زیرا ارائه دهنده خدمات آی پی ثابت یک آدرس IP جدید را اختصاص می دهد.

 

5. ورود راحت و آسان به وب سایت

وب‌سایت‌هایی مانند Gmail و PayPal هنگام ورود به سیستم، آدرس IP شما را بررسی می‌کنند. در برخی موارد، اگر دائماً آدرس IP خود را تغییر دهید تا زمانی که هویت شما را تأیید کنند، ممکن است مسدود شوند. این امر ورود به وب سایت شما را پیچیده می کند. اگر هر زمان که وارد سیستم می شوید از یک آدرس IP اختصاصی ثابت استفاده کنید، می توان از این امر جلوگیری کرد.

 

6. تجربه بهتر جریان

اکثر سرویس‌های ویدیوی درخواستی (VoD) مانند Netflix، Hulu، و Amazon Prime محافظت ایمن ایجاد کرده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انتخاب کنند چه کسی باید به محتوای خود دسترسی داشته باشد. از آنجایی که اکثر ارائه دهندگان خدمات آی پی از IP های مشترک استفاده می کنند، خدمات VoD به راحتی می توانند آنها را شناسایی کرده و در لیست سیاه قرار دهند. با یک آدرس IP اختصاصی، می توانید به راحتی به شبکه آنها دسترسی داشته باشید زیرا IP برای ارائه دهندگان مشکوک به نظر نمی رسد. همچنین تجربه پخش جریانی سریع تری خواهید داشت زیرا مجبور نیستید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

7. امن تراکنش های بانکی

یک آدرس IP اختصاصی تراکنش های بانکی آنلاین شما را ایمن می کند و اطلاعات خصوصی شما را برای مجرمان سایبری غیرقابل دسترس نگه می دارد. اگر از آدرس IP اختصاص داده شده برای شما استفاده می کنید، بالاترین سطح امنیت شخصی را به شما می دهد. سرمایه گذاری در یک آدرس IP اختصاصی همیشه ارزشش را دارد زیرا لازم نیست ترس داشته باشید که اطلاعات شما به دست اشتباه بیفتد.

 

8. خرابی کمتر در طول بازی

اگر با استفاده از IP های پویا بازی می کنید، احتمال خرابی بیشتر است. گاهی اوقات ISP نمی تواند آدرس IP پویا را به شما اختصاص دهد. این ممکن است session شما را مختل کند و امتیاز و تجربه کلی بازی شما را خراب کند. با یک آدرس IP اختصاصی می توانید یک IP ثابت داشته باشید که به طور قابل توجهی خطر خرابی در طول بازی را کاهش می دهد.

Irspeedy [چرا به یک آدرس IP اختصاصی ثابت نیاز دارید]

همانطور که در بالا مشاهده کردید، استفاده از آدرس IP اختصاصی مزایای بسیاری دارد. اگر کاربر دائمی اینترنت هستید، حتما از آدرس آی پی اختصاصی ثابت استفاده کنید. یک آدرس IP سفارشی اختصاص داده شده به شما  حفاظت بیشتر از اطلاعات شخصی و حساس شما می کند. تیم irspeedy ارائه دهنده خدمات آی پی ثابت اختصاصی به شما عزیزان می باشد.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز