خبرگزاری کار ایران

با اجرای نرده شیشه ای سلیقه خود را در طراحی به نمایش بگذارید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۲۱۴

نرده شیشه ای یکی از متریال های طراحی دکوراسیون مدرن می باشد و برای زیباتر شدن محیط به کار می رود. شاید به نظر بیاید این نوع از نرده ها از استحکام بالایی برخوردار نباشد، در حالی که این طور نیست. نرده های شیشه ای جزء محکم ترین سیستم های ایمنی به حساب می آیند.

 امروزه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی و خارجی، علاوه بر مقاومت و استحکام به زیبایی ساختمان هم اهمیت زیادی می دهند. نرده شیشه ای یکی از متریال های طراحی دکوراسیون مدرن می باشد و برای زیباتر شدن محیط به کار می رود. شاید به نظر بیاید این نوع از نرده ها از استحکام بالایی برخوردار نباشد، در حالی که این طور نیست. نرده های شیشه ای جزء محکم ترین سیستم های ایمنی به حساب می آیند.

نرده های شیشه ای از لوازم و یراق آلات فلزی مانند آلومینیوم و صفحات شیشه ای تشکیل می شود که این قطعات با هدف افزایش ایمنی و بالا بردن کیفیت این نوع از نرده ها استفاده می شود. در واقع در هر قسمتی که نیاز به محافظت یا حفظ فاصله وجود داشته باشد، می توان از نرده های شیشه ای استفاده کرد.

می توان این طور گفت که استفاده از آلومینیوم و شیشه، نمادی از امنیت و زیبایی محیط است و می توان این نوع از نرده ها را در ویلاها، مراکز اداری و تجاری به کار برد.

نرده های شیشه ای را می توان به راحتی با نرده های فلزی جایگرین کرد و از منظره بیرون نهایت استفاده را برد. این نوع از نرده ها در کنار بی خطر بودن از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشند. علاوه بر همه این مزیت ها، نگهداری از این نوع نرده ها بسیار راحت بوده و به سرعت تمیز می شوند و ظاهری لوکس به ساختمان می بخشند.

با اجرای نرده شیشه ای سلیقه خود را در طراحی به نمایش بگذارید

شیشه زیباست، به خصوص اگر به عنوان یک المان طراحی داکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار بگیرد، زیبایی را چند برابر می کند. در گذشته از شیشه ها فقط به عنوان پوشش پنجره ها استفاده می شد اما در حال حاضر در تمام قسمت های ساختمان می توان از این شیشه ها استفاده کرد که یکی از خلاقانه ترین شکل ممکن استفاده از شیشه ها، در نرده شیشه ای نمایان شده است.

نرده های شیشه ای می توانند در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و اجرایی شوند، بنابراین این امکان برای کارفرمایان و طراحان وجود دارد تا با محدودیت کمتری طراحی نمای خود را انجام داده و در نهایت شروع به ساخت کنند.

نرده شیشه ای چه مزایایی دارد؟

نرده های فلزی در مقابل دما و رطوبت مقاوم نیستند و در برابر رطوبت و ضربه تغییر ظاهر می دهند و رنگ ان ها می پرد یا لکه دار می شود. اما نرده شیشه ای هیچ کدام از این مشکلات را ندارد، این نوع از نرده ها بسیار مقاوم بوده و با شرایط آب و هوایی هیچ گونه تغییری در آنها ایجاد نمی شود. این نرده ها ضد آب و ضد زنگ هستند و تغییر رنگ و فرم نمی دهند و اصولا به جز لک شدن که به راحتی قابل تمیز شدن است هیچ مشکلی پیدا نخواهد کرد.

 ویژگی های نرده شیشه ای

در این جدول خلاصه ای ازمهم ترین ویژگی های نرده شیشه ای را آورده ایم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

  1. نرده شیشه ای ایمنی مناسبی دارد.
  2. به راحتی نصب می شود.
  3. در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم است.
  4. سازگاری خوبی با سایر متریال ها دارد.
  5. در کاهش آلودگی صوتی تاثیر گذار است.
  6. مانعی برای عبور نور خورشید ندارد.
  7. امکان دید بهتری برای شما ایجاد خواهد کرد.

 انواع نرده شیشه ای در بازار

نرده های شیشه ای را می توان در دو دسته فریم دار و بدون فریم دسته بندی کرد. البته می توان این نرده ها را از جنس های مختلف تهیه کرد که غالبا از جنس شیشه سکوریت و شیشه لمینت می باشند. اما نکته قابل توجه در نرده های شیشه ای نحوه نصب آنها است، زیرا با توجه به نوع نصب این نرده ها انواع مختلف و کاربردهای متنوعی دارند.

نرده شیشه ای فریم دار

در این نوع از نردها که از دو طرف یا هر چهار طرف توسط نرده های چوبی یا فلزی در جای خود قرار می گیرد.

نرده شیشه ای بدون فریم

همان طور که از اسمش پیداست، هیچ نوع فریمی در بین پنل هل قرار نخواهد گرفت و همین امر موجب زیبایی بیشتر در فضای شما خواهد شد. این نوع نرده ها قیمت پایین تری نسبت به سایر نرده ها دارند و می توان گفت که انتخاب مقرون به صرفه و اقتصادی تری می باشند و اغلب 10 میل هستند و از کمترین یراق آلات و قطعات برای اتصال آن ها استفاده شده است.

با اجرای نرده شیشه ای سلیقه خود را در طراحی به نمایش بگذارید

انواع نرده شیشه ای با توجه به نوع شیشه

اصولا نرده شیشه ای را از جنس شیشه لمینت و سکوریت می سازند، به خاطر مقاومت بالا در برابر آب و هوا، ضربه و فشارهای وارده یک انتخاب مناسب است.

نرده شیشه ای سکوریت

برای ساخت این نوع از نرده ها اصولا از شیشه هایی که ضخامت آن ها 8 الی 12 میلی متر باشد به خاطر استحکام و مقاومتی که دارد استفاده می شود. به علاوه پایه های این نوع از نرده ها اغلب از جنس استیل و یا پروفیل آلومینیوم ساخته می شود.

قیمت این نوع از نرده ها سکوریت نسبت به قیمت هندریل های تمام شیشه ای، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشند و با توجه به مقاومت بالا گزینه مناسبی برای راه پله ها، ساختمان ها، ادارات و.... هستند.

برای نصب این نوع از نرده ها، ابتدا پروفیل ها را با توجه به ارتفاع آن ها با یک فاصله مشخص در کنار هم دیگر قرار می دهند؛ سپس شیشه ها در این پروفیل ها قرار می گیرند و پایه ها با بست در پروفیل ها قرار گرفته و سفت می شوند و در آخر درپوش آلومینیومی بر روی این پایه ها سوار میگردد.

نرده شیشه ای لمینت

نوع دیگر از شیشه ها که در ساخت نرده شیشه ای مورد استفاده قرار می گیردف شیشه های لمینت است. این نوع از نرده ها بسیار مقاوم تر از شیشه های سکوریت است.

برای تهیه نرده شیشه لمینت ابتدا دو شیشه سکوریت با ضخامت 5 الی 10 میلی متر در کنار هم دیگر قرار می گیرند. به علاوه حداکثر ارتفاع شیشه لمینت 150 سانتی متر است که کاملا با استادارد های جهانی ساخته می شود.

رادان گلس متخصص طراحی و اجرای نرده شیشه ای

متخصصان رادان گلس می توانند طراحی و اجرای نرده های شیشه ای شما را در خلاقانه ترین و با کیفیت ترین  روش، طراحی و اجرا کنند که برای آگاهی از نمونه کارهای این شرکت می توانید به سایت رادان گلس مراجعه کنید، چرا که برای هر کاری باید اطلاعات کافی از آن را به دست آورید.

همچنین شرکت رادان گلس می تواند با مشاوره ی رایگان و ارائه ی پیش فاکتور برآورد قیمت اجرایی شما را قبل از اجرا برای شما محاسبه کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز