خبرگزاری کار ایران

بحران بلاک و مسدودی اکانت کاربران ایرانی در بایننس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۸۶۴

مسائل مربوط به تحریم موسسات و اکسچنج های خارجی بر کاربران ایرانی و اهمیت استفاده از خدمات موسسات مالی خارجی همچون بایننس ، امروز تصمیم گرفتیم به معرفی یکی از مراکز احراز هویت بایننس ، وریفای بایننس ، و  رفع مسدودی بایننس بپردازیم در ادامه برای آشنایی با این مجموعه بین المللی همراه ما باشید .

بلاک شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی بایننس این روزها به یک مشکل جدی تبدیل شده است ، سوال این است که آیا راه حلی برای رفع انسداد اکانت کاربران ایرانی در صرافی های خارجی وجود دارد یا خیر؟! با توجه به شرایط فعلی چه راه حلی میتوان در این حوزه به کاربران داخل کشور ارائه داد .

بسیاری از کاربران ایرانی زمانیکه با مشکل مسدود شدن حساب خود مواجه میشوند بدون علم و آگاهی اقدامات خودسرانه ای انجام میدهند که عبارتند از:

  1. بسیاری از کاربران گمان میکنند با وریفای حساب خود میتوانند مشکل را حل کنند ، آنها با استفاده از مدارک غیر واقعی اقدام به وریفای حساب در بایننس میکنند و این کار تنها رفع  مشکل آنها را دشوار تر میکند .
  2. برخی دیگر از افراد بلافاصله پس از مسدودی حسابشان با هویت ایرانی اقدام به وریفای حساب در این صرافی میکنند که  یکی از رایج ترین اشتباهات در این زمینه وریفای حساب با مدارک ایران میباشد.
  3. از دست دادن مهلت 7 روزه برای رفع مشکل .
  4. تغییر آی پی و ...

اینها همگی از رایج ترین اشتباهات افراد در هنگام مسدودی حساب میباشد که نه تنها مشکل انها را رفع نمیکند بلکه موجب خسارات جبران ناپذیر مالی برای کاربران میشود .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز