خبرگزاری کار ایران

تال هیر برترین برند تولید کننده محصولات مو

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۲۵

تال هیر نه فقط برای تولید محصولات مو، بلکه به عنوان مجموعه‌ای که طبیعت را به سبک زندگی شما برمی‌گرداند، شناخته می‌شود. محصولاتی که در تال هیر تهیه و عرضه می‌شود، پایه کاملا طبیعی داشته و درست به همین دلیل بیشترین سازگاری را با مو و پوست سر دارد. البته این تنها جنبه مثبت محصولات تال هیر نیست. مجموعه تال هیر در زمینه مراقبت از مو مجهز به تجربه بسیار بالا و دانش به روز است. این دو عامل باعث شده است که محصولات تال، همان چیزی را به شما بدهد که به آن نیاز دارید؛ یعنی احساس سلامت و زیبایی موها و اینکه در حال انجام بهترین کار برای موهایتان هستید.

اگر با محصولات تال بیشتر آشنا شوید، بهتر متوجه منظور ما می‌شوید.

7 دسته محصول تال هیر که تعریف مراقبت از مو  را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد

محصولات تال را می‌توان در 7 دسته کلی دسته بندی کرد:

1.شانه چوبی

این محصول در مجموعه تال دارای چند نوع مختلف است. از شانه چنگالی و شانه چوبی مچی گرفته تا شانه چوبی دسته دار و شانه چوبی متوسط. هر کدام از این شانه‌ها برای یک عضو خانواده لازم و در عین حال همه آنها برای همه اعضای خانواده کاربردی است. شانه چوبی تال هیر از چوب بسیار مرغوب و سازگار با پوست سر و مو تهیه می‌شود. این نوع شانه فواید بسیار زیادی برای مو و پوست سر دارد. افزایش جریان خون در پوست سر و دسترسی فولیکول‌ها به مواد مغذی و اکسیژن، توزیع یکنواخت سبوم یا چربی طبیعی پوست سر از ریشه تا نوک ساقه مو و در نهایت دفع الکتریسیته ساکن و پیشگیری از موخوره تنها بخشی از فواید شانه چوبی است. این محصول دوام بالایی داشته و همچنین احساس خوبی به شما می‌دهد.

2.حوله میکروفایبر

حوله میکروفایبر دارای تمام قابلیت‌هایی است که در حوله‌های معمول موجود در بازار وجود ندارد. این محصول دوستدار محیط زیست و کاملا قابل بازیافت است. به علاوه حوله میکروفایبر دارای قابلیت جذب آب با قدرت 7 برابر حوله های معمولی است. این حوله هیچ پرزی تولید نکرده و از این نظر مناسب نوزادان، افراد سالمند و افراد حساس است. با استفاده از این حوله های سبک و کاربردی که در دو اندازه دستی و لارج در تال هیر عرضه می‌شود، دیگر نیازی به هیچ نوع حوله دیگری در خانه، آرایشگاه و سفر نیست.

3.کالای خواب

تال هیر برترین برند تولید کننده محصولات مو

هیچ چیز به خوبی خواب راحت و کالای خوابی که این احساس را به شما بدهد، نیست. روبالشی ابریشم خالص و روبالشی ساتن ابریشم دو محصول بسیار با ارزش تال است که در دسته کالای خواب قرار می‌گیرد. این روبالشی‌ها در عین حال که خواب راحتی را برای شما به همراه دارد، در طول خواب از مو و پوست شما مراقبت می‌کند. ابریشم و ساتن ابریشم بهترین الیاف طبیعی برای تماس با مو و پوست محسوب می‌شود. اگر روبالشی‌های دیگر رطوبت طبیعی مو را در طول شب می‌گیرند، روبالشی‌های تال برعکس عمل می‌کنند. این محصول به هیچ عنوان باعث خشکی موی شما نمی‌شود. همچنین روبالشی تال هیر با الکتریسیته ساکن مبارزه کرده و مانع دو شاخه شدن موها می‌شود. این محصولات همچنین دمای سر را در طول شب متعادل نگه داشته و اجازه نمی‌دهد عرق کردن و حرارت بالا به پوست سر و موی لطیف شما آسیب بزند.

1.ابزار پیرایش مو

ابزار پیرایش موی تال هیر علاوه بر اینکه برای مدل دادن به موها استفاده می‌شود، نقش مراقبتی هم دارد. این دسته شامل چند نوع محصول مختلف است:

  • سشوار؛ که نمونه آن در تال هیر از نظر کیفیت و کارکرد مورد اعتماد بخش قابل توجهی از مصرف کننده‌ها است.
  • دیفیوزر سشوار؛ که حرارت سشوار را پخش کرده و نوعی محافظ حرارتی برای مو محسوب می‌شود.
  • انواع قیچی؛ که شامل قیچی موخوره گیری، قیچی کات و قیچی غلاف‌دار می‌باشد.
  • آب پاش؛ که وجود حداقل یک نمونه از آن در هر خانه و آرایشگاهی لازم است.
  • گیره سوسماری؛ که بدون آن تقسیم و مدل دادن به موها امکان‌پذیر نیست.

2.ابزار آرایش مو

ابزار آرایش مو تال هیر با کیفیت بالا و سازگار با طبیعت پوست سر و موها طراحی شده‌اند. برای مثال هدبند ساتن ابریشم تال هیر را می‌توان یک اکسسوری زیبا، کلاسیک و سازگار با مو دانست. این محصول برخلاف اکسسوری‌های نامناسب موجود در بازار نه موها را می‌شکند و نه هیچگونه خشکی و موخوره از خود به جا می‌گذارد.

3.انواع شانه و برس

تال هیر برترین برند تولید کننده محصولات مو

شانه مخصوص موی فر، شانه حالت، شانه دوطرفه، شانه دندانه درشت، برس اکستنشن، شانه تقسیم و شانه مچی تنها بخشی از محصولات این دسته از محصول تال هیر است. انواع شانه و برس در مجموعه تال نیاز همه اعضای خانواده و البته افرادی که در زمینه آرایش و پیرایش مو فعالیت دارند را برطرف می‌کند. هر کدام از این محصولات کاربرد و قابلیت‌های متفاوتی داشته و در عین حال همه محصولات با هم یک مجموعه کامل شانه و برس است.

1.اسکرانچی

یک محصول جذاب و پرطرفدار تال هیر اسکرانچی از جنس ابریشم و ساتن ابریشم در اندازه‌های مختلف است. این محصول بهتر از هر کش و بند مویی است که در بازار می‌بینید. جنس ابریشم و ساتن ابریشم اسکرانچی تال با موها سازگار است. این محصول موها را از جایی که می‌بندید نه خشک می‌کند و نه می‌شکند. درضمن زیبایی ظاهری این محصول و تناسب آن با انواع موهای کم پشت و پرپشت آن را به یک اکسسوری پرکاربرد تبدیل کرده است. اسکرانچی موها را نمی‌کشد و تار ظریف موها را تحت فشار قرار نمی‌دهد. این محصول بسیار سبک، لطیف و بادوام است.

تال مراقبت از موها را یاد می‌دهد و ابزارش را در اختیارتان می‌گذارد

مجموعه تال هیر یک دغدغه بزرگ دارد و آن افزایش اعتماد به نفس شما با داشتن موهایی سالم است. موهایی که در سلامت کامل هستند، از زیبایی طبیعی نیز برخوردارند. مجموعه تال هیر در زمینه آموزش مهارت‌های مراقبت از مو فعالیت‌های قابل توجهی انجام می‌دهد. این آموزش‌ها در کنار ابزاری که برای مراقبت از مو در اختیار شما قرار می‌گیرد، به معنای واقعی کلمه تغییر ایجاد خواهد کرد.

تال از طبیعت می‌آید و به طبیعت بازمی‌گردد

تال هیر با هدف دوستداری محیط زیست و ایجاد تعامل با طبیعت بکر به تولید و عرضه محصولات مراقبت از مو می‌پردازد. یکی از اقداماتی که این مجموعه در جهت دوستی با مو کرده است، تولید محصولات با بیس طبیعی است. جدای از این، بیشتر محصولات تال هیر دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت هستند. به این ترتیب اگرچه ما در حال دریافت نعمت‌های طبیعی هستیم، اما سهم خود را در کمک به بازآفرینی طبیعت نیز ادا خواهیم کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز