خبرگزاری کار ایران

هر آنچه لازم است درباره ثبت شرکت در امارات و دبی بدانید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۱۸۹

نزدیکی کشور امارات متحده عربی و شهر دبی به ایران علاقه ایرانیان به ثبت شرکت در امارات و دبی را چندین برابر کرده است.

هر آنچه لازم است درباره ثبت شرکت در امارات و دبی بدانید!

تحقق رویای ثبت شرکت در امارات و دبی...

این روزها ثبت شرکت در امارات و دبی به ویژه در میان ایرانیان طرفداران زیادی پیدا کرده است. همان­طور که در جریان هستید، کشور امارات یکی از پُررونق­ترین کشورهای منطقه و شهر دبی یکی از محبوب­ترین مناطق تجاری است. وجود زیرساخت­های مناسب در کشور امارات و شهر دبی این دو را به مقصد بی چون و چرای بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران تبدیل نموده است. نزدیکی کشور امارات متحده عربی و شهر دبی به ایران علاقه ایرانیان به ثبت شرکت در امارات و دبی را چندین برابر کرده است. سرمایه گذاران و تُجار ایرانی می­توانند با ثبت شرکت در امارات و دبی به بازارهای جهانی راه پیدا کرده و بدین ترتیب گامی مهم در راستای هموار ساختن مسیر پیشرفت کسب و کارشان بردارند.

از ثبت شرکت در امارات و دبی که بگذریم، از بحث شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در این مناطق محبوب نمی­توان گذشت. سرمایه گذاران ایرانی با ثبت شرکت در امارات علاوه بر این که منبع درآمد فوق العاده ای برای خود دست و پا می­کنند، می­توانند اقامت این کشور را نیز دریافت نمایید.

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که رویای ثبت شرکت در امارات و دبی را در سر می­پرورانید، بابت حُسن انتخابتان به شما تبریک می­گوییم. کشور امارات و علی الخصوص شهر دبی از جمله موفق­ترین مناطقی هستند که با سرعت سرسام آور و غیر قابل باوری به سوی رشد و تکامل در حرکتند. هرچه از کیفیت استانداردهای زندگی در این کشور برایتان بگوییم، کم گفته ایم! خلاصه تمام این موارد دست به دست هم داده و امارات و دبی را به یک شاهراه اقتصادی و بازرگانی تبدیل کرده اند. به همین دلیل است که می­گوییم ثبت شرکت در این مناطق کاری بس عاقلانه است.

هر آنچه لازم است درباره ثبت شرکت در امارات و دبی بدانید!

ثبت شرکت در امارات و دبی

مراحل ثبت شرکت در امارات و دبی

ممکن است این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که برای ثبت شرکت در امارات و دبی باید چه مراحلی را طی کرد؟

مراحل ثبت شرکت در امارات و دبی به قرار زیر است:

مرحله نخست: فعالیت تجاری تان را انتخاب کنید!

انتخاب فعالیت تجاری اولین گامی است که باید برای ثبت شرکت در امارات و شهر دبی بردارید. جالب است بدانید که این موضوع روند ثبت شرکت را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد. پس نخست زمینه فعالیتتان را انتخاب نمایید. بهتر است زمینه ای را انتخاب کنید که در آن تخصص دارید! ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی برای ایرانیان یک گزینه طلایی است.

فراموش نکنید که برخورداری از مدارک آکادمیک باعث هموار شدن مسیر ثبت شرکت خواهد شد. مرحله شیرین و لذت بخش انتخاب نام برای شرکت نیز در همین گام انجام می شود. چرا؟

چون بر اساس روند ثبت شرکت در دبی شرکت مورد نظر باید دارای یک نام مخصوص باشد!

ویزای توریستی گرفته و راهی امارات شوید!

پس از انتخاب زمینه فعالیت شرکت وقت دریافت ویزای توریستی امارات و سفر به این کشور است. پس از این که وارد امارات شدید، به سازمان توسعه اقتصادی امارات متحده عربی سری بزنید و این سازمان را در جریان تصمیم­تان مبنی بر ثبت شرکت قرار دهید. آن ها درخواست شما را ثبت نموده و به شما کمک می کنند تا روند ثبت شرکت در امارات و دبی را آغاز نمایید.

مجوز تجاری بگیرید!

اخذ مجوز مهم ترین کاری است که در مرحله سوم انجام می دهید. شاید بگویید این مجوز به چه دردی می خورد؟!

جالب و در عین حال لازم است بدانید که با در دست داشتن این مجوز تهیه مواد اولیه برایتان راحت تر خواهد بود. حتی می توانید بدون هیچ دردسری به اجاره یا خرید ملک پرداخته، شرکت را بنا نهاده و روند صادرات و واردات را آغاز کنید!

ویزای سرمایه گذاری بگیرید!

پس از این که درخواست ثبت شرکت را ثبت نموده و مجوز تجاری را اخذ کردید، وقت آن است که ویزای توریستی تان را به ویزای سرمایه گذاری تبدیل کنید. با این کار شما را در این کشور به عنوان یک سرمایه گذار می شناسند. به محض تغییر ویزا اقامت سه ساله شما در این کشور نهایی می شود. پس می توانید سه سال با خیال راحت و بدون هیچ دردسری در کشور امارات زندگی کنید!

افتتاح حساب در امارات؛ گام نهایی ثبت شرکت در امارات و دبی

ماجرا تنها به ثبت شرکت، اخذ مجوز تجاری و تبدیل ویزای توریستی به ویزای سرمایه گذاری ختم نمی شود. افتتاح حساب بانکی آخرین مرحله ای است که باید طی کنید. برای این کار کافی است به بانک های اصلی امارات که تقریبا شناخته شده هستند، مراجعه کنید. افتتاح حساب در این بانک ها باعث می شود که گردش مالی شما واضح و مشخص باشد. با وجود یک حساب بانکی در امارات انتقال پول و سرمایه برای شما راحت تر خواهد بود!

مدت زمان مورد نیاز برای طی مراحل ثبت شرکت در امارات و دبی

شاید چنین تصور کنید که طی کردن این مراحل ممکن است هفته ها به طول بینجامد. اما حقیقت چیز دیگری است. حداقل 3 روز و حداکثر یک هفته زمان نیاز دارید تا مراحل فوق الذکر را به طور کامل انجام دهید. سعی کنید در این بازه زمانی در دسترس دولت امارات باشید تا اگر لازم شد، اقدامات لازم را انجام بدهید.

آیا این همه سختی و دردسر کشیدن برای ثبت شرکت در امارات و دبی ارزش دارد؟!

بله که دارد! ثبت شرکت در امارات و دبی دارای مزایای منحصر به فردی است که اگر آن ها را برشمریم، شیفته­شان می شوید!

 

ثبت شرکت در امارات

مزایای ثبت شرکت در امارات و دبی

ثبت شرکت در دبی و اقامت کشور امارات یکی از بزرگ ترین رویاهایی است که سرمایه گذاران ایرانی در سر می پرورانند. مزایای متعدد و متنوع ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان مزید بر علت شده است که این سرمایه گذاران شال و کلاه کرده، سرمایه خود را برداشته و برای راه اندازی یک کسب و کار عالی راهی امارات شوند.

از مزایای ثبت شرکت در امارات و دبی هرچه بگوییم، کم گفته ایم. همین قدر بدانید که با ثبت شرکت در دبی و امارات از پرداخت مالیات معاف خواهید بود. با ثبت شرکت در این کشور پیشرفته می توانید اقامت آن را دریافت کنید. با این کار شما مالک صد درصدی شرکتتان هستید و می توانید برای پیشرفت کسب و کارتان از زیرساخت های فوق العاده اقتصادی و بین المللی بهره ببرید. می توانید سبک زندگی با کیفیت را تجربه کرده و در بهترین شرایط سیاسی و اقتصادی کار و زندگی کنید. از دیگر مزایای ثبت شرکت در امارات و دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم وجود شرط سرمایه برای ثبت شرکت در دبی و امارات

موقعیت استراتژیک مناسب

حمایت بی نظیر دولت از افراد علاقه مند به ثبت شرکت

عدم بازرسی سالانه

سهولت در رفت و آمد

...

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز