خبرگزاری کار ایران

بهترین دکتر کاشت ابرو تهران چه کسی است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۶۳۰

کاشت ابرو هم مانند کاشت مو با هدف پرپشت‌تر کردن ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای افرادی که به دلایل مختلف، بخشی از ابروهای خود را از دست داده‌اند و ابروهایشان دچار کم‌پشتی شده است، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

روش‌های پیوند ابرو می‌تواند ابروهای شما را حتی پرپشت‌تر و زیباتر از قبل سازد. روش‌های کاشتن ابرو شباهت‌های زیادی به روش‌های کاشت مو دارند.

 در کاشت ابرو فولیکول‌های مو از بین موهای سر شما برداشته می‌شود و به ابروهایتان پیوند می‌خورد. با نگاهی به نمونه‌های پیوند ابرو در کلینیک کاشت ابرو VIP می‌توانید شکل نهایی ابروهای کاشته‌شده را ببینید.

 

کاشت ابرو چیست؟

بخشی از ابروی بسیاری از افراد به‌صورت مادرزادی خالی است و برای زیباتر شدن نیاز است تا این بخش‌ها پرتر شوند. از طرف دیگر، بسیاری از خانم‌ها و آقایان به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو می‌شوند. ریزش ابروها دلایل مختلفی دارد و در نهایت به کم‌پشت شدن ابروها و خالی شدن بخش‌هایی از ابرو منتهی می‌شود.

 بسیاری از خانم‌ها که به ریزش موهای ابرو دچار شده‌اند، از کشیدن مداد در ابروهایشان یا تتو کردن استفاده می‌کنند تا ابروهای خود را پرتر و زیباتر نشان دهند.

جالب است بدانید مداد کشیدن در ابرو به ریزش بیشتر موهای ابرو منتهی می‌شود. البته تتو کردن به پرتر نشان دادن ابرو کمک می‌کند، اما هرچند وقت یک بار باید تجدید شود. برای پر کردن ابرو هیچ راهکاری بهتر از پیوند ابرو نیست.

این روش به کمک همه خانم‌ها و حتی آقایانی آمده که دوست دارند ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشند. پیوند ابرو در کلینیک کاشت مو VIP حالتی طبیعی به چهره شما می‌دهد و اگر به دست بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران انجام شود، قابل‌تشخیص نیست.

 

روش کاشت ابرو چگونه است؟

برای پیوند ابرو، فولیکول‌های مو از بین موهای سر شما برداشته شده، به ابروها پیوند زده می‌شود. در فرایند کاشتن ابروها، فولیکول‌های مو بیشتر از بخش‌های پشت سر یا کناره‌های گوش برداشته می‌شوند. در واقع روش‌های کاشتن ابرو شباهت زیادی به روش‌های کاشت موی سر دارند. موهایی که در فرایند کاشت، روی ابروی شما پیوند زده می‌شوند، همانند موهای طبیعی ابرو قابلیت رشد کردن دارند.

برخلاف پیوند مو که شاید هیچ‌گاه صددرصد همانند موهای اولیه فرد نشود، پیوند ابرو می‌تواند ابروهای شما را از حالت طبیعی و اولیه خود زیباتر سازد. البته یک نکته را در کاشت ابرو در تهران باید در نظر داشته باشید.

موهایی که در ابرو کاشته می‌شوند از موهای سر شما گرفته می‌شوند. موهایی سر نسبت به موهای ابرو توانایی رشد بیشتری دارند. پس موهای کاشته‌شده در ابرو باید هر چند وقت یک بار اصلاح و کوتاه شوند تا ابروی شما حالت طبیعی خود را حفظ کند.

 

مراحل کاشت ابرو:

کاشتن ابرو روش‌های مختلفی دارد، اما مراحل کاشت در همۀ این روش‌ها شبیه به هم هستند. به‌صورت کلی پیوند ابروها در چهار مرحله انجام می‌‌گیرد:

1. طراحی ابرو:

پیش از اقدام به کاشت، باید شکل ابرویی که شما دوست دارید، طراحی شود. در این طراحی، پهنای ابرو، کشیدگی ابرو و مدل ابرو مشخص می‌شود. طراحی ابرو می‌تواند به دست پزشک انجام شود یا پزشک از ابزارهای دیگری برای طراحی استفاده کند.

 

2. برداشت فولیکول‌‌های مو:

مراحل کاشت ابرو در تهران با برداشت پیازهای مو از بین موهای سر شما آغاز می‌شود. در این مرحله، دکتر کاشت ابرو در تهران پیازهای مو را از بخش‌های پشت گوش یا پشت سر شما برمی‌دارد. برداشت سالم فولیکول‌های مو می‌تواند نتیجه پیوند را تضمین کند و در این برداشت، مهارت و تجربه پزشک حرف اول را می‌زند.

 

3. آماده‌سازی فولیکول‌های مو:

در این مرحله، فولیکول‌های موی برداشت‌شده از سر شما در زیر میکروسکوپ بررسی می‌شوند و بهترین آنها برای کاشت در ابروی شما انتخاب می‌گردند. عملکرد درست در این مرحله دارای اهمیت زیادی است. هرگونه اشتباه در آماده کردن فولیکول‌های مو می‌تواند به ساختار پیازهای مو آسیب بزند و کاشت آنها را با شکست روبه‌رو سازد.

 

4. کاشت فولیکول‌های مو:

در آخرین مرحله، فولیکول‌های برداشت‌شده و سالم با در نظر گرفتن خواب موهای ابرو، و با زاویه مناسب در ابروی شما کاشته می‌شوند. هر ابرو برای پرپشت نشان داده شدن نیاز به 150 تا 500 فولیکول مو دارد. نکته جالب در کاشت موهای ابرو این است که هر بخش از موهای ابرو در جهت خاصی رشد می‌کنند. بنابراین دکتر کاشت ابرو در تهران هم باید با توجه به جهت اصلی رشد موهای ابروی شما، موهای پیوندی را بکارد

 

روش‌های کاشت ابرو تهران:

روش‌های مختلفی برای کاشتن ابرو وجود دارد که از بین آنها چهار روش پرکاربرد در کلینیک‌های مختلف تهران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

1. روش FUT یا کاشت نواری:

روش FUT از روش‌های قدیمی در پیوند مو و ابرو است. در این روش، دکتر کاشت ابرو در تهران نوار باریکی از بافت سر شما را جدا می‌کند وجای آن را بخیه می‌زند. پس از آن در زیر میکروسکوپ به جداسازی فولیکول‌های مو می‌پردازد. پیازهای مو با کمک سوزن‌های مخصوصی با قطر حدود یک میلی‌متر خارج می‌شوند. این مرحله نیاز به دقت و مهارت بسیار بالایی دارد و آسیب به پیازهای مو در زمان برداشت گرافت‌ها، آنها را بی‌اثر و ناکارآمد می‌سازد.

پس از این مرحله، نوبت به آماده‌سازی فولیکول‌های مو می‌رسد. همان‌طور که پیش از این گفته شد، مرحله آماده‌سازی فولیکول‌ها دارای اهمیت زیادی است و نیاز به مهارت بالای دکتر کاشت ابرو در تهران دارد.

پس از آن در مرحله کاشت، فولیکول‌های سالم یک‌به‌یک در ابروی شما کاشته می‌شوند. این مرحله نیز با استفاده از ابزار بسیار ریز و ظریفی صورت می‌گیرد. این مرحله در صورتی موفقیت‌آمیز است که دکتر پیوند ابرو دارای مهارت بالایی باشد. روش FUT از قدیمی‌ترین روش‌های پیوند ابرو در کلینیک کاشت ابرو VIP است.

 

* ویژگی‌های کاشتن ابرو به روش FUT:

امکان پیوند تعداد زیادی از پیازهای مو در ابرو را فراهم می‌کند.

آسیب کمتری به پیازهای مو می‌رسد.

احتمال خون‌ریزی بانک مو وجود دارد.

جای زخم یا اسکاری به شکل خطی در بخش اهداکننده بر جا می‌ماند.

دوره بهبودی آن طولانی‌تر از روش‌های دیگر است.

ظاهر عروسکی به ابروها می‌دهد.

بهترین دکتر کاشت ابرو تهران چه کسی است؟

2.روش FUE :

در روش پیشین یا روش FUT، همان‌طور که اشاره شد، بافتی نواری از سر داوطلب پیوند ابرو برداشته می‌شود که جای آن دچار خون‌ریزی می‌شود. روش پیشین اشکال‌های مختلفی دارد که با ابداع روش FUE برطرف شده‌اند. مهم‌ترین تفاوت بین روش FUE و روش قبلی، تفاوت در مرحله برداشت فولیکول‌های مو است. پیازهای مو در این روش، با ابزاری میلی‌متری و ظریف به‌طور مستقیم از پوست سر شما جدا شده، به ابرو پیوند زده می‌شوند.

در این روش، زخم آشکاری روی پوست سر شما به وجود نمی‌آید. نمونه‌های زیادی از پیوند ابرو با روش  FUEرا در کارنامه پزشکان کلینک کاشت ابرو VIP می‌توانید ببینید.

 

ویژگی‌های کاشتن ابرو با روش FUE:

  • نیازی به بخیه کردن جای برداشت موها نیست.
  • دوره بهبودی کوتاهی دارد.
  • هیچ جای زخمی بر روی سر شما باقی نمی‌گذارد.
  • زمان برداشت فولیکول‌های مو طولانی‌تر از روش FUT است.
  • برای برداشت فولیکول‌ها، باید محل جراحی تراشیده شود.

 

3. روش SUT :

روش برداشت و پیوند ابرو در روش SUT مانند روش FUE است، با این تفاوت که ابزارها و تجهیزات پیشرفته‌تری در پیوند ابرو با این روش در کلینیک کاشت ابرو VIP مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ویژگی‌های کاشتن ابرو با روش SUT:

  • نتیجه پیوند ابرو در این روش کاملا طبیعی است.
  • درد و خون‌ریزی ندارد.
  • نیاز به کوتاه کردن یا تراشیدن بانک موی شما در این روش دیده نمی‌شود.

 

4.روش میکروفیت MFIT:

میکروفیت از جدیدترین روش‌ها در کاشتن ابروها است. اساس این روش شبیه به روش FIT است، اما در این روش از ابزار پیشرفته‌تری برای برداشت و کاشت فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. به این ترتیب بیشتر موهای برداشت شده در این روش قابلیت پیوند را حفظ می‌کند و در مراحل انجام کار از بین نمی‌روند.

 ویژگی‌های کاشتن ابرو با روش میکروفیت:

  • جای زخم باقی نمی‌ماند.
  • دوره بهبودی کوتاهی دارد.
  • درصد سالم ماندن فولیکول‌های مو در این روش بیشتر است.

 

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

افراد مختلفی می‌توانند با روش‌های مختلف پیوند ابرو به ابروی زیباتری دست پیدا کنند:

* کسانی که به‌صورت مادرزادی ابروهای نازک و کم‌پشتی دارند.

* افرادی که به‌دلیل بیماری‌های مختلف، ابروهای آنها ریخته است.

* کسانی که دوست دارند تغییری در مدل ابروهایشان ایجاد کنند.

 

بهترین روش کاشت ابرو تهران:

جدیدترین روش در پیوند ابروها در حال حاضر، روش میکروفیت است. در این روش پیشرفته، از ابزارهای دقیق و ظریفی استفاده می‌شود که احتمال موفقیت پیوند را بیشتر می‌سازد. کمتر شدن عوارض کاشت هم امتیاز دیگر این روش مدرن است. کاشتن ابرو با روش میکروفیت، چهره‌ای زیبا با ابرویی پرپشت و طبیعی به شما می‌دهد. البته در نهایت، بهترین روش کاشت برای ابروهای شما را پزشک معالجتان باید مشخص کند.

دکتر طناز طباطبایی از باتجربه‌ترین پزشکان پیوند ابرو در کلینیک کاشت ابرو VIP این کار را با توجه به دو گزینه مختلف انجام می‌دهد. اولین گزینه شرایط عمومی بدن شما، و دومین گزینه، انتظار شما از این پیوند است.

 

بهترین دکتر کاشت ابرو تهران:

دلایل مختلفی به شما می‌گوید برای پیوند ابرو باید به بهترین دکتر کاشت ابرو تهران مراجعه کنید. تجربه بهترین پزشکان پیوند ابرو برتری‌های زیادی برای شما به همراه دارد.

 نخست اینکه بهترین روش کاشت را با توجه به شرایط شما پیشنهاد می‌دهند. برتری دوم و مهم‌ترین آن، دستیابی به بهترین نتیجه بدون ریسک است. بهترین دکتر کاشت ابرو تهران در کلینیک VIP با تجربه صدها / هزاران کاشت موی موفق یک بار و برای همیشه ابروی شما را به زیباترین حالت خود تبدیل می‌کند.

 

 شماره تماس: 021-44158011

مشاوره مجازی و رایگان:  09120998715

آدرس: ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 

چرا باید بهترین کلینیک تهران یا کلینیک VIP را برای کاشت ابرو انتخاب کنیم؟

چند دلیل ساده پاسخ این پرسش را در اختیار شما می‌گذارد:

* کلینیک VIP از باتجربه‌ترین کلینیک‌های پیوند مو و ابرو در تهران است.

* کلینیک VIP دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است.

* این کلینیک تاکنون هزاران مورد پیوند مو و ابرو را با موفقیت انجام داده است.

* این کلینیک مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات مورد نیاز کاشت مو و ابرو است.

* فضای استاندارد و استریل کلینیک امکان هرگونه عفونت را دور می‌کند.

و در نهایت به این دلیل که کلینیک کاشت ابرو VIP توانسته رضایت بسیار بالای مراجعانشان را در تمام سال‌های فعالیتش به دست بیاورد.

سخن پایانی:

هدف نهایی از پیوند ابروها، پرپشت کردن آنها برای همیشه، و تا پایان عمر است. شاید بتوان گفت بهترین و آخرین راه‌حل برای کسانی که بخشی از ابروهای خود را از دست داده‌اند، پیوند ابرو در کلینیک کاشت ابرو VIP است. با پیوند ابروهای خود به دست دکتر کاشت ابرو در تهران دیگر نیازی به کشیدن مداد در ابروی خود ندارید. همچنین نیاز نیست تا هر شش ماه یک‌بار برای تتوی ابروی خود اقدام کنید. کاشت ابرو راه‌حلی نهایی برای همه کسانی است که دوست دارند ابروهای پرپشت دوران نوجوانی خود را بازیابند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز