خبرگزاری کار ایران

قبل از اینکه اقدام به ساخت لایت باکس تبلیغاتی کنید این مقاله را بخوانید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۶۲۱

در حال حاضر، بسیاری از کسب و کارها از اهمیت تبلیغات برای کسب و کار خودشان مطلع هستند. به همین خاطر، برخی از شرکت ها، با ارائه خدمات مختلف در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی به افرادی که می خواهند کسب و کار موفق تری داشته باشند، کمک می کنند.

ساخت لایت باکس در سال های اخیر بسیار رایج شده است. گروه های تبلیغاتی، با ارائه انواع لایت باکس تبلیغاتی به کسب و کارهای بزرگ و کوچک، توانسته اند به فروش و ارائه خدمات بیشتر کسب و کارها کمک کنند.

لایت باکس ، مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد. البته این نوع تابلوی تبلیغاتی باید در فضاهای خاص و با نور مشخص استفاده شود. در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با ساخت لایت باکس تبلیغاتی، کاربرد این لایت باکس ها، قیمت و ... صحبت کنیم.

 ساخت لایت باکس تبلیغاتی؛ تابلویی زیبا برای تبلیغ کسب و کار شما

 

لایت باکس ها، یکی از انواع تابلو تبلیغاتی محسوب می شوند که با نام باکس های روشن نیز شناخته می شوند. این نوع باکس های تبلیغاتی می توانند زیبایی منحصر به فردی را به فضاهای داخلی و خارجی مغازه ها، فروشگاه ها و خیابان ها بدهند.

به همین خاطر، یکی از بهترین گزینه برای تبلیغ کسب و کار، برند و خدمات استفاده از لایت باکس های تبلیغاتی است. لایت باکس تبلیغاتی عمدتا با لامپ LED یا SMD ساخته می شود. نور ایجاد شده در پشت لایت باکس، به صورت ملایم، اما زیباست.

قبل از اینکه اقدام به ساخت لایت باکس تبلیغاتی کنید این مقاله را بخوانید

لایت باکس ها با طرح اختصاصی ساخته می شوند و می توانند برای هر نوع برندی، مناسب باشند. خرید لایت باکس تبلیغاتی به صورت اختصاصی انجام شده و ساخت لایت باکس نیز بر اساس نیاز کسب و کارها، با ضخامت، جنس و طرح های مختلفی انجام می شود. 

انواع لایت باکس را بشناسیم

به طور کلی، لایت باکس ها بسته به طرح و مدلی که دارند، در انواع مختلفی تولید می شوند. در ادامه به انواع لایت باکس تبلیغاتی اشاره می کنیم.

1- لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس یکی از انواع لایت باکس های موجود در بازار می باشد. این نوع لایت باکس بدون فریم به تولید می رسد و ظرافت خاصی را از آن خودش کرده است. در این نوع لایت باکس، طرح مورد نظر شما در بخش بیرونی لایت باکس قرار می گیرد. پس از آن نیز لامپ های ال ای دی و یک لایه نازک آلومینیومی قرار می گیرند.

البته در بعضی از لایت باکس های فریم لس، امکان استفاده از قاب وجود دارد؛ اما بهتر است که قاب تا حد ممکن نازک باشد و ضخامت کمی داشته باشد. برای متصل کردن لایت باکس های تبلیغاتی فریم لس، از پین های بسیار ریز استفاده می شود.

2- لایت باکس چرخشی

یکی دیگر از انواع لایت باکس های تبلیغاتی موجود در بازار، لایت باکس های چرخشی می باشند. لایت باکس چرخشی دید دو طرفه ایجاد می کند و می تواند با داشتن دو برابر روشنایی، دید بهتری به مردم بدهد. این نوع لایت باکس دارای یک موتور است که لایت باکس را به صورت دورانی چرخش می دهد.

لایت باکس چرخشی به دلیل اینکه دارای دو وجه می باشد، می تواند از دو طرح متفاوت هم تشکیل شده باشد.

قبل از اینکه اقدام به ساخت لایت باکس تبلیغاتی کنید این مقاله را بخوانید

3- لایت باکس ام دی اف

یکی دیگر از انواع لایت باکس های تبلیغاتی، لایت باکس ام دی اف است. این نوع لایت باکس دارای فریم چوبی و از جنس ام دی اف می باشد. ساختارهای دیگر لایت باکس ام دی اف، تفاوت چندانی با دیگر لایت باکس ها ندارند.

4- لایت باکس آلومینیومی

لایت باکس آلومینیومی، زیبایی منحصر به فردی دارد. آلومینیوم به دلیل خواص مکانیکی فوق العاده ای که دارد، می تواند بهترین گزینه برای ساخت فریم لایت باکس تبلیغاتی باشد. این نوع لایت باکس گزینه ای ایده آل برای استفاده در فضاهای خارجی مانند پارک ها، فضاهای باز خیابان و ... می باشد.

5- لایت باکس مگنتی

یکی دیگر از انواع لایت باکس های تبلیغاتی موجود در بازار، لایت باکس های مگنتی می باشند. این نوع لایت باکس دارای ساختاری مشابه با فریم لس بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد. ضخامت پایین این لایت باکس تبلیغاتی، از مزیت های آن محسوب می شود.

برای ساخت لایت باکس مگنتی، از لامپ های کم مصرف استفاده می شود. لایت باکس مگنتی بدون داشتن پین، دارای یک نور مگنتی نازک است که پلکسی را به قاب متصل می کند.

6- لوگو باکس

یکی دیگر از انواع لایت باکس های تبلیغاتی موجود در کشور ایران، لایت باکس های لوگو می باشند. لوگو باکس، مختص معرفی لوگو و یا برند می باشد. به همین خاطر، اکثر کسب و کارها برای معرفی ماهیت شرکت و کسب و کار خودشان، از لوگو باکس استفاده می کنند.

لوگو باکس دارای ظاهری منحصر به فرد و زیبا می باشد. عمدتا در این نوع لایت باکس تبلیغاتی، از دستگاه های خم کننده و لیزر و ... برای خم کردن لوگوی مورد نظر استفاده می شود. اما نوع لامپ به کار رفته برای این نوع لایت باکس، تفاوتی با نمونه های قبلی ندارد.

7- لایت باکس کریستالی

کریستال لایت باکس، یکی از انواع باکس های تبلیغاتی است که می تواند با داشتن دو لایه پلکسی ضخیم و شفاف ساخته شود. تصویر سفارش داده یک برند و کسب و کار، در میان دو لایه پلکسی قرار می گیرد. در پشت دو لایه پلکسی ضخیم نیز، لامپ های ال ای دی نصب می گردند.

قیمت ساخت لایت باکس تبلیغاتی چقدر است؟

قیمت ساخت لایت باکس تبلیغاتی بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود. ابعاد لایت باکس، نوع لایت باکس، متریال به کار رفته در لایت باکس و ... در قیمت نهایی لایت باکس تبلیغاتی اثر می گذارند. به طور مثال لایت باکس دو طرفه، دارای قیمت بیشتری نسبت به لایت باکس های یک طرفه می باشد.

اهمیت کیفیت لایت باکس تبلیغاتی در طول عمر و زیبایی آن

همانطور که اشاره کردیم، لایت باکس ها به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند، می توانند برای تبلیغات موثر بسیار گزینه خوبی محسوب شوند. به همین خاطر، باید برای خرید و ساخت لایت باکس تبلیغاتی، به افراد مطمئن و متخصص اعتماد کرد.

 

کاربرد لایت باکس های تبلیغاتی 

لایت باکس های تبلیغاتی می توانند برای فضاهای خارجی و داخلی مورد استفاده قرار گیرند. به دلیل اینکه نور لامپ های ال ای دی لایت باکس های تبلیغاتی بیشتر در فضاهای کم نور نمایان می شود، بهتر است که این نوع لایت باکس ها برای فضاهای کم نور استفاده شوند.

قبل از اینکه اقدام به ساخت لایت باکس تبلیغاتی کنید این مقاله را بخوانید

از جمله مکان هایی که می توانند با لایت باکس های تبلیغاتی مزین شوند، شامل موارد زیر می باشند.

  • فضاهای خارجی فروشگاه ها، مغازه ها و ...
  • فضاهای داخلی مغازه ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • قابل استفاده در خیابان ها و فضاهای باز
  • قابل استفاده در شرکت و مراکز اداری
  • ایجاد سقف مجازی برای برخی از مراکز تفریحی
  • پارتیشن بندی فضاهای بزرگ با لایت باکس ها
  • قابل استفاده از فرودگاه ها
  • قابل استفاده در آژانس های مسافرتی مختلف

 

گروه صنعتی کسا با داشتن تخصص بالا در زمینه تولید انواع لایت باکس های تبلیغاتی، می تواند به کسب و کارها برای تبلیغ بهتر کسب و کارشان کمک کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش ساخت لایت باکس به سایت گروه صنعتی کسا https://kasagroup.co مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز