خبرگزاری کار ایران

بهترین عطر های مردانه برای هدیه دادن را بشناسید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۶۰۴

خرید هدیه برای آقایان کار چندان ساده‌ای نیست و اغلب افراد در مناسبت‌های مختلف به خرید عطر و ادکلن برای مردها روی می‌آورند. هنگام خرید عطر باید با خلق‌وخو، روحیه و سلیقه شخص موردنظر آشنا باشید تا هدیه جذاب شما او را شگفت‌زده کند. با شناخت تعدادی از بهترین ادکلن‌های مردانه دیگر نگران تولدها، سالگردها و سایر مناسبت‌ها نباشید. در این مقاله به معرفی 5 مورد از عطرهای مردانه محبوب از برندهای شناخته‌شده دنیا خواهیم پرداخت. پس از مطالعه مطلب پیش رو بهترین و مناسب‌ترین عطرها و ادکلن‌ها را برای عزیزانتان تهیه خواهید کرد.

پاکو رابان بلک ایکس اس؛ رایحه‌ای گرم و قوی برای مردان مقتدر

پاکو رابان بلک ایکس اس (Paco Rabanne – Black XS for Men) رایحه تلخ و گرمی دارد و مناسب مردان مقتدر است. نت‌های به‌کاررفته در این ادوتویلت متشکل از لیموترش، هل، دارچین، کهربا، نعنا و اقاقیای برزیلی هستند و حس هیجان و قدرت را در فرد تقویت می‌کنند. اگر همسر، پدر یا برادر شما به رایحه‌های قوی و گرم علاقه‌مند هستند، بدون شک عطر بلک ایکس اس بهترین انتخاب برای آن‌ها است. با مراجعه به سایت  فروشگاه عطر و ادکلن بودیسه نسخه اورجینال این عطر را تهیه کنید و آن را به عزیزانتان هدیه دهید.

مرسدس بنز اینتنس؛ عطری معتدل با رایحه‌ای جذاب

عطر مرسدس بنز اینتنس (Mercedes Benz Intense) رایحه معتدل و تندی دارد و برای مردان جسور و بی‌پروا مناسب است. نت ابتدایی این عطر با نارنج، بنفشه و لیمو آغاز می‌شود و در انتها به رایحه نعناع هندی، سدر و خس‌خس می‌رسد. مرسدس بنز اینتنس برای آقایانی مناسب است که به رایحه‌های قوی علاقه‌ای ندارد و به‌دنبال یک عطر ملایم برای کلیه فصول سال می‌گردند. ماندگاری این ادوتویلت بسیار بالا است و در طول روز، مهمانی‌های رسمی و دورهمی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین قیمت مناسبی دارد و هدیه‌ای بسیار جذاب برای آقایان به شمار می‌رود. با خرید عطر مردانه اصل بودیسه شاپ از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

بهترین عطر های مردانه برای هدیه دادن را بشناسید!

دیور ساواج؛ رایحه‌ای منحصربه‌فرد برای مردان جسور

عطر دیور ساواج ( Dior Sauvage) از محبوب‌ترین عطرهای مردانه در دهه اخیر است. این عطر به افرادی که به رایحه تند و خنک علاقه دارند، توصیه می‌شود. نت‌های ترنج، فلفل، اسطوخودوس، نعناع، سدر، آمبروکسان و لبدانوم رایحه این عطر شگفت‌انگیز را تشکیل می‌دهند. دیور ساواج رایحه‌ای قدرتمند و ماندگاری بالایی دارد. این عطر را به افرادی که دوست دارند همواره در مرکز توجه‌ باشند، هدیه دهید؛ مردانی قدرتمند و جسور که به رایحه‌های منحصربه‌فرد علاقه دارند. قیمت عطر دیور ساواج مردانه در مقایسه با سایر عطرهای مردانه پرطرفدار و محبوب تقریبا بالا است و در رده عطرهای لوکس قرار می‌گیرد. با خرید این عطر به‌عنوان هدیه، در یاد و خاطر فرد موردعلاقه‌تان ماندگار خواهید شد.

لالیک انکر نویر ال اکستریم؛ کادویی مناسب برای مردان سیگاری

یکی از دغدغه‌های افراد سیگاری پوشش بوی سیگار با استفاده از عطر است. اگر شخص موردنظرتان از سیگار استفاده می‌کند و به رایحه‌های گرم و تلخ علاقه دارد، لالیک انکر نویر ال اکستریم (Lalique Encre Noire A L’Extreme) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این عطر از رایحه‌های دودی استفاده شده است؛ این نت‌ها بوی سیگار را به‌خوبی پوشش می‌دهند و باعث آزار اطرافیان نمی‌شوند. آقایان خوش‌پوش و قدرتمند که درقیدوبند کلیشه‌های تکراری نیستند و به‌دنبال تجربه‌های جدید می‌گردند، به‌عنوان جامعه هدف این عطر معرفی شده‌اند. این ادکلن برای هدیه تولد به افراد سیگاری گزینه بسیار مناسبی است و قطعا باعث خوشحالی آن‌ها می‌شود.

کرید اونتوس؛ بهترین عطر کادویی مردانه برای همه سلیقه‌ها

بسیاری از افراد کرید اونتوس (ٰCreed Aventus for him) را بهترین ادکلن مردانه می‌دانند. این عطر یکی از محصولات خاص و ماندگار برند لاکچری کرید است و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. اونتوس که به ناپلئون بناپارت نسبت داده می‌شود، انتخاب مناسبی برای مردان مقتدر و پرابهت است. رایحه تلخ و خنک کرید اونتوس مردانه با ترکیبی از نت‌های ترنج، آناناس، رز، یاس، چوب درخت قان، وانیل، عنبر و مشک شامه‌نوازی می‌کند. از این عطر لوکس و گران‌قیمت در مجالس رسمی، محل کار، قرارهای عاشقانه، مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه استفاده می‌شود. در واقع کرید اونتوس عطری برای همه فصول و موقعیت‌ها است و هر مرد شیک‌پوش و خوش‌سلیقه‌ای به یک نسخه از آن نیاز دارد.

بهترین عطر های مردانه برای هدیه دادن را بشناسید!

با خرید ست عطر و ادکلن مردانه از بودیسه، بهترین‌ها را به عزیزانتان هدیه دهید

در این مطلب 5تا از بهترین عطرهای مردانه برای هدیه دادن را به شما معرفی کردیم. ازآنجایی‌که اشخاص سلیقه‌های مختلفی دارند، تنوع طبع و رایحه در معرفی این محصولات کاملا رعایت شده است. عطرها و ادکلن‌ها از بهترین هدایا برای مردان و زنان هستند. با انتخاب هریک از این عطرها برای عزیزان خود، کادویی به‌یادماندنی، شیک و کاربردی به آن‌ها اهدا کنید.

بودیسه شاپ یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه اورجینال است. با مراجعه به سایت این آنلاین شاپ به آدرس boodise.shop محصولات متنوع برندهای مطرح دنیا را مشاهده و خریداری کنید. کلیه عطرها و ادکلن‌های بودیسه ضمانت اصالت کالا دارند و با ارسال رایگان به دست مشتریان در سراسر کشور می‌رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره رایگان با شماره 55596816-021 تماس بگیرید و با محصولات بودیسه شاپ به لحظات خود و عزیزانتان عطر و بوی تازه‌ای ببخشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز