خبرگزاری کار ایران

امضای شرکت شما وب‌سایت شماست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۷۸

همین الان گوشی موبایل خود را برداشته و محصول یا خدماتی که ارائه می‌کنید را جست و جو کنید. رقبای واقعی شما همان نتایج اولیه گوگل هستند که شما در بین آنها حضور نداشته و این یعنی از دست رفتن فرصت!

نداشتن وب‌سایت در فضای دیجیتال مانند این است که مغازه‌ای در یک محل داشته باشید و مشتریان شما محدود به همان محل باشند، در حالی که داشتن وب‌سایت مانند حضور در یک پاساژ جهانی بسیار بزرگ با پاخور زیاد بوده که افراد زیادی شما را خواهند دید.

در حال حاضر اولین کاری که مشتری بالقوه شما جهت دستیابی به محصولات، خدمات یا اطلاعات مورد نیازش انجام می‌دهد جست و جو در گوگل است، اگر در نتایج صفحه اول گوگل حضور نداشته باشید، فرصت دیده شدن و جذب مشتری را از دست داده‌اید.

اولین و مهمترین قدم برای جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری، ارائه تصویر متناسب برندتان است. زیرا اعتبار کسب‌وکارتان در گرو این امر مهم است. طراحی سایت این امکان را برای مخاطبین شما فراهم می‌کند تا بدون محدودیت مکانی و زمانی اطلاعات خود را در معرض دید مخاطبین قرار دهد. این امر منجر به افزایش اعتماد و اعتبار شرکت و یا شخص خواهد شد.

فضای دیجیتال مملو از فرصت‌ها و روش‌های متنوع بازاریابی ارزان، بهینه و پربازده می‌باشد، شرط لازم در درجه اول برای بهره‌مندی از امکانات فضای دیجیتال، داشتن یک وب سایت است.

شما با داشتن وب سایتی که طراحی حرفه ای دارد و بخش‌های مختلف آن هدفمند و مناسب شخصیت برندتان طراحی شده، می‌توانید رضایت خاطر بالاتری از تجربه کار با وب سایت خود را برای مشتریان ایجاد کنید. طراحی وب سایت در واقع ترکیب هنر طراحی خلاق و تکنولوژی است.

با طراحی سایت، شعبه جدیدی از کسب‌و‌کارتان را در فضای آنلاین ایجاد کنید تا بهتر دیده شوید، بیشتر بفروشید و اعتبار کسب‌و کارتان را افزایش دهید.

چرایی برند پپرو

هدف اصلی پپرو کشف و خلق راه حل و از سویی بر انگیخته کردن احساسات است، احساساتی که با تجربه‌ی کاربری مخاطبین شما رابطه مستقیم دارد.

اداره این گروه بر پایه خلاقیت منجر به فاصله گیری خروجی‌ها از تکرار شده و راه حل‌های ناشناخته و بهینه‌تری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در این مجموعه از قدرت طراحی و داستان سرایی در معرفی برندها استفاده می‌شود به نحوی که سازمان‌ها و برندها بتوانند با هر تیپ شخصیتی ارتباط برقرار کنند.

هنر طراحی و تکنولوژی با خلاقیت‌های فردی و گروهی‌ترکیب شده و خروجی آن ارائه نمونه کارهای ماندگار با برندهای بزرگ و مطرح کشور همانند مپنا می‌باشد.

وجه تمایز پپرو با سایر رقبا

شما با طراحی وب سایتتان در حال سپردن آینده شغلی برندتان به دست دیگری هستید!

این حق شماست که برای طراحی سایت شرکتی خود، از تیم کاربلد ومشاور با تجربه کمک بگیرید. وجود مشاورهای باتجربه که نقشه راه را برایتان ترسیم کنند یک ضرورت است که چشم پوشی از آن منجر به باز طراحی مجدد سایتتان و هدر رفتن ساعتها زمان و سرمایه می‌شود.

نتیجه همکاری با افراد بی‌تجربه و نا‌آگاه، سایت غیر‌اصولی و غیر‌استاندارد است. این شرکت‌ها با بی تجربگی و ناکارآمدی تصویری اشتباه از برندتان به‌جای می‌گذارند، مشتریان بالقوه شما را فراری می‌دهند و تمام زحمات چندین ساله شما را یک شبه به باد می‌دهند. اینگونه شما می‌مانید و تجربه تلخ از شکست!

متاسفانه برخی از افرادی که به پپرو مراجعه کردند تجربه‌ی تلخی از این افراد و شرکتها را داشتند که با بررسی برند و نیازهای مخاطبین و دادن استراتژی های خاص آن کسب‌وکار، به بازطراحی آن سایت ها پرداختند.

امضای شرکت شما وب‌سایت شماست

مجموعه پپرو از سه برند تشکیل شده است:

* استودیو پپرو: استودیو پپرو در واقع قلب تپنده این مجموعه است که با طراحی‌های خلاقانه سعی در برقراری ارتباط بیشتر برندها شرکت‌ها و افراد با مخاطبین هدف خود دارد. اگر به دنبال ایجاد تفاوت و خاص بودن هستید شاید دیدن نمونه کارهای انجام شده برایتان جذاب باشد.

* راهکارهای آنلاین پپرو: برند سولوشن یا راهکارهای آنلاین پپرو حاصل جمع آوری تجربیات این گروه از کار کردن با صدها کسب و کار مختلف بوده که این تجارب را با طراحی و توسعه‌ترکیب کرده تا راه‌حل‌هایی آسان جهت افزایش بهره وری کسب و کارتان ارائه کند. پیشنهادها برای کسب و کارهای آموزش محورفروشگاه‌های اینترنتی، وب سایت‌های شرکتی و همینطور خبری در حال حاضر ساخته شده‌اند و مرتب توسط این تیم به روزرسانی می‌شوند.

* مجموعه توسعه و برنامه‌نویسی پپرو: تیم توسعه پپرو برای وب مستران، طراحان و کسب و کارها پلاگین‌هایی را توسعه داده، برنامه نویسی کرده و در اختیار این افراد قرار می‌دهد. این مجموعه در تلاش است تا با کاهش محدودیت‌های فنی تاسیس یک وبسایت، به ساده‌ترین شکل ممکن به نیازها پاسخ دهد.

روش کار در پپرو بدین صورت است که:

ابتدا مخاطبین شما و برندتان را شناسایی می‌کند، سلایق و درخواستشان را بررسی می‌کند. متناسب رفتار مخاطبین شما قدم برمی‌دارد زیرا می‌داند استراتژی‌های فروش هر کسب‌و‌کار مخصوص خودش است. همانطور که یک پزشک حاذق و متخصص یک نسخه را بدون بررسی و تشخیص برای همه بیماران تجویز نمی‌کند، در پپرو هم یک نسخه برای همه یکسان پیچیده نمی‌شود و توجه به همین تفاوت‌ها و رعایت این اصول است که پپرو را از دیگر رقبا متمایز کرده است و تجربه‌ی کاربری موفقی به جا گذاشته است.

شرکت طراحی سایت پپرو با ارائه نمونه کارهای خود به شما کمک می‌کند تا انتخاب هوشمندانه داشته باشید. برای داشتن این انتخاب باید نمونه کارها را بررسی کنید، نظرات مشتریانی که با این مجموعه به طور مستمر فعالیت دارند می‌تواند بیان کننده کیفیت ارائه خدمات باشد. داشتن یک وب سایت موفق، بازدهی بالای آن و ادامه همکاری مداوم و بی دردسربا یک مجموعه حق شماست!

نمونه کارهای پپرو

  • در زمینه طراحی سایت صنعتی، با شرکت و برندهای به‌نامی نظیر: شرکت تعمیراتی و بهره برداری مپنا،‌ آتاتک، سرماآفرین، محک، مجتمع چاپ هودیس پارس و بهمن پروفیل
  • در زمینه‌ طراحی سایت شرکتی، نیلپر، شرکت بادبند، شرکت امید فنر، شرکت سازه پردازان، شرکت ایران سپهر
  • در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، پوشاک انسینو و فروشگاه آنلاین عطر تیوا
  • در زمینه طراحی سایت پزشکی نمونه کار موفقی مانند کلینیک دندانپزشکی دکتر صدری منش
  • آکادمی هنری پونه پویانژاد نمونه‌ی موفق از یک طراحی سایت هنری است.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز