خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۲۲

در این راهنما قصد داریم با بهترین مرجع تخصصی دسترسی به بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران آشنا شویم. وکیل طلاق توافقی در تهران با در نظر گرفتن نوع طلاق، پروسه ساده‌تر و کوتاه‌تری را در مقایسه با شهرهای دیگر طی می‌کند.

مهم نیست که وکیل طلاق توافقی در تهران در منطقه شرق حضور داشته باشد یا منطقه غرب، آن چیزی که در رابطه با چنین وکیلی اهمیت دارد این است که او بتواند با تکیه بر توانایی و مهارت حقوقی خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن با در نظر گرفتن شرایط عاطفی زوجین پروسه طلاق را به اتمام برساند.

در این راهنما قصد داریم در رابطه با جنبه‌های مرتبط با وکیل طلاق توافقی در تهران و نحوه وصول مهریه در دوران عقد، بعد از ازدواج و بعد از طلاق توافقی صحبت کنیم. ضمناً چنانچه به دنبال بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران هستید و نمی‌دانید که او را چطور پیدا کنید، پیشنهاد می‌شود تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

منظور از طلاق توافقی در تهران چیست؟

طلاق یک روش معمول برای جدایی زوجین از یک‌دیگر و انحلال عقد دائم محسوب می‌شود که در جامعه به منظور جدایی زن و مرد عمومیت دارد. زمانی که زن و شوهر تصمیم بگیرند که ادامه زندگی مشترک برای آن‌ها غیرممکن است، اقدام به طلاق می‌نمایند. البته در برخی موارد زن و شوهر توافق می‌کنند که از طریق طلاق توافقی راه‌کوتاه‌تری را برای جدایی پیموده و سریع‌تر از یک‌دیگر جدا شوند. به طور معمول طلاق توافقی در مقایسه با سایر انواع طلاق با سرعت بیشتر و در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌پذیرد.

اگر بخواهیم طلاق توافقی را تعریف کنیم باید بگوئیم زمانی که زن و مرد رضایت همزمان به طلاق دارند معمولاً در رابطه با جنبه‌های مختلف زندگی مشترک خود همانند مهریه، حضانت فرزندان، نفقه، استرداد جهیزیه، نحوه ملاقات فرزندان پس از طلاق و مواردی از این قبیل صحبت کرده و به یک توافق کلی می‌رسند.

در واقع می‌توان گفت توافق طرفین در رابطه با موضوعات حقوقی مذکور بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ چرا که ایجاد توافق در رابطه با آن‌ها می‌تواند روند طاقت‌فرسا و دشوار طلاق را تا حد چشمگیری آسان سازد. البته ناگفته نماند که علاوه بر توافق طرفین، حضور وکیل طلاق توافقی در تهران نیز می‌تواند تأثیر به‌سزایی در گرفتن نتیجه مطلوب از پرونده طلاق داشته باشد. وکیل طلاق توافقی یکی از وکلای پایه یک دادگستری محسوب می‌شود که در حوزه دعاوی خانوادگی و به ویژه طلاق توافقی دارای تخصص و دانش کافی بوده و می‌تواند در این مسیر به افراد کمک کند.

وصول مهریه به کمک وکیل طلاق توافقی در تهران به چه صورت است؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که زن و شوهر می‌بایست در مورد آن به توافق برسند، بحث مهریه است. وصول مهریه در بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند شرایط گوناگونی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

طلاق توافقی و مهریه در دوران عقد

چنانچه زوجین در دوران عقد و پیش از رابطه زناشویی تصمیم به طلاق توافقی بگیرند، میزان مهریه خانم نصف می‌شود. البته از آن جایی که نوع طلاق توافقی می‌باشد، زوجین می‌توانند توافق کنند که خانم همان مبلغ نصف را ببخشد یا این که قسمتی از آن یا به طور کامل دریافت کند.

طلاق توافقی و مهریه بعد از ازدواج

پس از ازدواج میزان مهریه به طور کامل متعلق به خانم خواهد بود. چنانچه زوجین پس از ازدواج تصمیم بگیرند که به صورت توافقی از یک‌دیگر جدا شوند، زن می‌تواند مهریه خود را به منظور راضی کردن مرد به طلاق به او ببخشد.

شرایط گرفتن مهریه بعد از طلاق توافقی

چنانچه زوجین توافق کنند که خانم مهریه خود را دریافت نماید و طلاق توافقی انجام پذیرد، طبق توافقی که انجام شده است مرد می‌بایست مهریه خانم را پرداخت نماید. البته بعضی مواردی مشابه بهترین وکیل طلاق توافقی + تضمینی + متخصص + تهران + کرج همانطور که پیش‌تر ذکر شد این نوع طلاق تفاهمی یا توافقی بوده و امکان چیدن شرایط دیگری برای دریافت مهریه توسط خانم نیز وجود دارد. به عنوان مثال زوجه می‌تواند با زوج توافق کند که تمام یا قسمتی از مهریه خود را ببخشد و در این صورت طلاق توافقی انجام شود.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را چطور پیدا کنیم؟

یکی از سوالات پر تکراری که از سوی افرادی که درگیر طلاق هستند پرسیده می‌شود این است که چطور وکیل متخصص طلاق توافقی در تهران را پیدا کنیم؟ اکثر افراد ترجیح می‌دهند وکالت پرونده خود را به وکیلی بسپارند که از مهارت و تخصص کافی در زمینه پرونده‌های طلاق توافقی برخوردار باشد. چرا که چنین وکلایی با تکیه بر مهارت و دانش حقوقی که در اختیار دارند می‌توانند سرعت روند دادرسی پرونده را افزایش دهند و علاوه بر این به افراد کمک کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن توافقات لازم بین زوجین ایجاد شود.

وکیل طلاق توافقی در تهران نقش بسیار پر رنگ و مهمی را در روند رسیدگی به پرونده‌های حقوقی ایفا می‌کند. همانطور که می‌دانیم، تهران پایتخت کشور ما می‌باشد و همین موضوع سبب شده تا میزان جمعیت در این شهر در مقایسه با سایر نقاط کشور بیشتر باشد. از این تعریف به خوبی می‌توان متوجه شد وکلایی که در این کلانشهر مشغول به فعالیت می‌باشند در مقایسه با وکلایی که در سایر شهرهای ایران در حال فعالیت هستند، تجارب بیشتری در زمینه پرونده‌های طلاق دارند؛ چرا که روزانه تعداد بیشتری از افراد به منظور پیگیری پرونده‌های طلاق خود به وکیل طلاق توافقی مراجعه می‌کنند.

 در تهران، آمار وکلایی که در حیطه طلاق توافقی مشغول به فعالیت می‌باشند نیز بسیار زیاد است. اما باید به این موضوع توجه داشت که هر وکیلی نمی‌تواند وکالت پرونده‌هایی از این قبیل را برعهده گیرد مگر این که سابقه درخشانی در حوزه مربوطه داشته باشد.

به منظور این که از هدر رفتن هزینه و زمان جلوگیری کنید، بهترین راه حل این است که از همان ابتدا و پیش از مراجعه به وکیل درباره سوابق او و پرونده‌های موفقیت‌آمیزی که در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده‌ است پرس و جو کنید. بعد از بررسی‌های لازم می‌توانید به سراغ وکیل طلاق توافقی مذکور بروید و پرونده خود را به دست او بسپارید.

گروه تخصصی وکلای طلاق؛ معتبرترین مرجع دسترسی به وکیل طلاق توافقی در تهران

اما چطور می‌توان چنین وکیلی را در کلانشهر تهران پیدا کرد؟ در پاسخ باید بگوئیم اگر به دنبال یک وکیل کاردان و باسواد در زمینه طلاق توافقی هستید و نمی‌دانید که چطور باید به او دسترسی داشته باشید، پیشنهاد ما این است که به وب‌سایت گروه تخصصی وکلای طلاق مراجعه فرمایید. مجموعه مذکور دارای تیم تخصصی و حرفه‌ای بوده که هر کدام از ایشان جزو وکلای باتجربه پایه یک دادگستری محسوب می‌شوند؛ از این رو شما می‌توانید با بیان موضوع پرونده خود، از وکلای متخصص طلاق توافقی گروه تخصصی وکلای طلاق کمک بگیرید.

لازم به ذکر است که تمامی وکلای آژانس حقوقی وکلای طلاق دارای سال‌ها تجربه در حوزه وکالت پرونده‌های مختلف هستند؛ بنابراین شما می‌توانید با خاطری آسوده جریان دادرسی پرونده خود را به آنان بسپارید و از بابت هزینه آن هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید.

میزان هزینه وکیل طلاق توافقی در تهران در گروه تخصصی وکلای طلاق در مقایسه با خدمات گسترده و حرفه‌ای که به شما عزیزان ارائه می‌دهد، بسیار مقرون به صرفه بوده و کاملاً منطقی تعیین می‌شود تا عموم مردم بتوانند  از خدمات حقوقی موسسه مذکور بهره‌مند شوند. ناگفته نماند که گروه تخصصی وکلای طلاق مشاوره حقوقی رایگان نیز به شما عزیزان ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگر سوال یا ابهامی در زمینه دعاوی خانوادگی، طلاق توافقی، مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و موارد مشابه دارید، به راحتی می‌توانید به وب‌سایت موسسه مذکور مراجعه کرده و با تیم مشاوره ارتباط برقرار نمائید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز