خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۹۰

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی سبب کاهش مدت زمان نظافت و افزایش راندمان کاری شده است. استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در مکان هایی همچون رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات، مراکز خرید و حتی محیط های خانگی بسیار پر کاربرد بوده و نقش به سزایی در نظافت و ضد عفونی محیط دارند. نظافت محیط با ماشین آلات و تجهیزات نظافتی باعث کاهش هزینه نیروی انسانی و افزایش عملکرد اپراتور شده و در طولانی مدت بر روی کاهش هزینه های نظافت محیط نیز موثر است. هایپر صنعت فامکو بزرگ ترین تامین کننده و نمایندگی فروش معتبرترین برندهای ماشین آلات نظافتی در ایران بوده و همچنین با داشتن بزرگ ترین و کامل ترین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در خاورمیانه این امکان را به شما می دهد تا با خیال آسوده، با کیفیت ترین ماشین آلات و تجهیزات نظافتی را با مناسب ترین قیمت انتخاب و به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید.

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی

اسکرابر اغلب جهت نظافت و ضد عفونی کف سالن محوطه های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و در دو نوع اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار طراحی و تولید می گردد. در کف شوی صنعتی ابتدا به وسیله برس دیسکی و پاشش آب، سطوح مورد نظر عاری از آلودگی شده و سپس به کمک تی فرآیند جمع آوری آب انجام می شود و در مرحله بعدی توسط موتور وکیوم، آب کثیف به داخل مخزن دستگاه مکش می گردد. اینگونه محیطی بهداشتی و سطحی کاملا خشک خواهیم داشت. انواع اسکرابر صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف به همراه منبع تامین انرژی باتری دار یا سوخت فسیلی متناسب با ابعاد محیط مورد نظر قابل ارائه خدمت مشتریان گرامی می باشد.

معرفی بهترین ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی

کارواش یا واتر جت

جهت نظافت سریع محیط های صنعتی یا خانگی استفاده از دستگاه کارواش یا واترجت مناسب ترین گزینه بوده و می تواند با کاهش میزان استفاده مواد شوینده و جلوگیری از هدر رفت آب، راندمان عملیات نظافت را افزایش دهد. کارواش یا واترجت با ایجاد فشار بالا در پاشش آب بر روی سطوح، باعث افزایش سرعت نظافت شده و می تواند تمامی آلودگی های چسبیده بر روی سطوح را نظافت نماید. شستشوی ماشین، نظافت حیاط منزل، شستشوی نمای ساختمان و نظافت قطعات و تجهیزات صنعتی از جمله کاربرد کارواش یا واترجت هستند. کارواش یا واترجت در سه مدل کارواش خانگی، کارواش صنعتی آب سرد و کارواش صنعتی آب گرم عرضه می گردد.

 

سوییپر یا جاروی خیابانی

در محوطه سالن های انبار، کارگاه های تولیدی، مناطق مسکونی و حتی خیابانی نظافت و جمع آوری زباله های جامد به کمک دستگاه سوییپر یا جاروب محوطه انجام می شود. در سویپر به منظور هدایت زباله های جامد و گرد و خاک به قسمت میانی از یک یا دو برس جانبی استفاده شده است که با حرکت دورانی خود تمامی آلاینده ها را به قسمت میانی دستگاه هدایت می نماید. همچنین به منظور کنترل گرد و غبار ناشی از چرخش برس های جانبی، دستگاه مجهز به سیستم مکش بر روی برس های جانبی بوده و مانع از انتشار گرد و خاک به محیط اطراف می شود. در مرحله بعد، آلاینده های جمع آوری شده در قسمت میانی دستگاه سوییپر به واسطه چرخش عقب گرد برس مرکزی به داخل مخزن زباله منتقل شده و در نهایت سطحی عاری از مواد آلاینده و گرد و غبار خواهیم داشت. سوییپر یا جاروی محوطه در دو نوع سوییپر خودرویی و سوییپر دستی در ابعاد و اندازه های متفاوت ارائه می شود.

معرفی بهترین ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی

جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی

جاروبرقی صنعتی به منظور جمع آوری انواع آلودگی ها از قبیل مواد جامد، توده های گرد و غبار و همچنین جمع آوری مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی صنعتی متناسب با نیاز کاربر در انواع جاروبرقی صنعتی خاک و جاروبرقی صنعتی آب و خاک تقسیم بندی شده و از لحاظ قدرت و موتور به سه دسته جاروبرقی صنعتی یک موتوره، جاروبرقی صنعتی دو موتوره و جاروبرقی صنعتی سه موتوره تقسیم بندی می گردد. نظافت هتل ها و سوئیت آپارتمان ها، نظافت سالن های سینما و تئاتر، نظافت محیط های کارگاهی و کارخانجات ها و نظافت خودرو در کارواش ها از جمله کاربرد جاروبرقی صنعتی می باشد.

 

چند نمونه تاثیرات استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در صنعت

  • افزایش راندمان کار پرسنل در عملیات نظافت
  • افزایش کیفیت نهایی نظافت نسبت به شیوه های سنتی
  • کاهش آسیب به محیط با کاهش مصرف مواد شوینده و جلوگیری از هدر رفت آب
  • کاهش هزینه های نظافت در طولانی مدت
  • کاهش نیروی انسانی

 

ماشین آلات نظافتی از تنوع بالایی در مدل و برند برخوردار می باشند و همین موضوع سبب شده انتخاب مناسب این تجهیزات برای کاربر کمی مشکل باشد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ماشین آلات نظافت صنعتی در مدل های مختلف ارائه شده و هر محصول به صورت تخصصی برای انجام یک کار کاربرد دارد. انتخاب نوع و تعداد دستگاه های نظافت صنعتی یکی از مهمترین مراحل در خرید این نوع تجهیزات می باشد که توصیه می شود علاوه بر تهیه ماشین آلات نظافتی از مراکز معتبر که تضمین کننده اصالت کالا هستند از کارشناسان با تجربه در این راستا مشاوره دریافت نمایید. هایپر صنعت فامکو از جمله مراکز معتبر در این زمینه است که با استفاده از کارشناسان برگزیده و مجرب با ارائه مشاوره رایگان، کاربر را در انتخاب صحیح محصولات نظافتی صنعتی یاری می نماید. لازم به ذکر است که این شرکت با ارائه خدمات فنی نظیر تعمیرات و سرویس های دوره ای دستگاه و همچنین ارائه لوازم یدکی ماشین آلات نظافتی صنعتی، سعی در رضایت مندی مشتریان گرامی را دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز