خبرگزاری کار ایران

تابلوهای مدرن برای فروشگاه و مغازه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۰۴

در هر کسب و کاری که مشغول به فعالیت باشید؛ برای اینکه بتوانید نظر مشتریان و مخاطبین خود را جلب کنید و در دنیای رقابت حرفی برای گفتن داشته باشید، ناگزیر به شناخته شدن هستید. این شناخته شدن به واسطه تبلیغات انجام می گیرد. از هر روش تبلیغاتی به این منظور می توانید استفاده کنید اما اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه و البته تاثیرگذار می گردید؛ ما به شما استفاده از تابلوهای مدرن تبلیغاتی را پیشنهاد می کنیم. در صورتی که هیچ آشنایی با تابلوهای تبلیغاتی ندارید؛ ادامه این مقاله را دنبال کنید. ما در ادامه فهرستی از تابلوهای مدرن برای فروشگاه و مغازه را معرفی خواهیم کرد.

اهمیت وجود تابلوی مدرن برای فروشگاه و مغازه

مهمترین دغدغه ای که صاحبان مشاغل مختلف و یا حتی مدیران شرکت‌ های حقوقی و حقیقی دارند؛ سودآوری و کسب درآمد بیشتر است. این هدف در سایه جذب مشتری میسر می شود. بنابراین واضح است که هر چقدر در بین افراد مشهورتر باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت. این موضوع مخصوصا برای کسب و کارهای نوپا و یا کسب و کارهایی که تنها از طریق تبلیغات می ‌توانند مشتری جذب کنند، بسیار بااهمیت است.

متاسفانه برخی افراد اشتباها تبلیغات را یک هزینه اضافی می ‌دانند، در صورتی که چنین نیست و به هیچ عنوان هزینه تلقی نمی ‌شود. تبلیغات نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و تضمینی برای کسب درآمد و سود بیشتر است. شاید جالب باشد بدانید کمپانی ها و برندهای بزرگ تجاری که بسیار هم شناخته شده هستند، همواره دست از تبلیغ محصولات و خدمات خود، برنداشته ‌اند. آنان رمز موفقیت را به درستی دریافته اند و آن چیزی نیست جز تبلیغات.

همانطور که در مقدمه ذکر کردیم؛ یکی از بهترین روش ها برای انجام تبلیغات اصولی و صحیح، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است. تابلوها هر روز متنوع تر و به روز تر می شوند. بنابراین اگر می خواهید گوی سبقت را از رقیبانتان بربایید؛ بهتر است به سراغ مدرن ترین و جدیدترین آن ها بروید. تنها در این صورت است که می ‌توانید مشتریان زیادی را جذب فروشگاه و مغازه خود کرده و درآمد بالایی کسب کنید. البته لازمه رسیدن به این هدف داشتن یک تابلوی منحصر به فرد، خلاقانه و باکیفیت است. تابلوسازی نامور سابقه درخشانی در این زمینه داشته و می تواند با بهترین متریال روز، کار ساخت تابلو را انجام دهد. نمونه کارهای ساخته شده توسط این تابلوسازی در وب سایت رسمی آن به نشانی https://tablonamvar.com ، موجود است.

تابلوهای مدرن برای فروشگاه و مغازه

تابلوهای مدرن برای فروشگاه و مغازه

اگر تصمیم به سفارش یک تابلوی مدرن برای فروشگاه و مغازه گرفته اید؛ راه را درست آمده اید. بین روش های تبلیغاتی این تابلوها هستند که به صورت مستمر و دائمی بدون هیچ‌ محدودیت زمانی می ‌توانند برای شما جذب مشتری داشته باشند. از همه مهم تر وجود یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا سر درب یک مکان تجاری، مغازه، فروشگاه و یا دفتر کار، به نوعی نشان دهنده هویت و اعتبار آن مکان است.

 

مدرن ترین تابلوها برای نصب سر درب فروشگاه و مغازه عبارتند از:

تابلو چلنیوم؛ دوام در کنار زیبایی

زمانی که برای اولین بار متریال چلنیوم وارد صنعت تابلو سازی شد؛ هیچ کس تصور نمی کرد بتواند تا این حد بازار ساخت تابلو را در دست گیرد. از دلایل محبوبیت متریال چلنیوم مقاومت بسیار بالا و کیفیت قابل قبول آن است. از چلنیوم برای ساخت حروف برجسته، استفاده می شود. این حروف برجسته روی زیرسازی از هر نوعی که مشتری بخواهد، سوار می شود و از این طریق می توان تابلوهای ترکیبی متفاوتی با این متریال، تولید کرد. تابلوهای چلنیوم امروزه جزء اولین انتخاب مشتریان شده اند.

تابلو پلکسی؛ ترکیبی از نور و ‌رنگ

متریال پلکسی گلاس در تابلوسازی استفاده های مختلفی دارد. برای ساخت تابلوهای اداری، تابلو مغازه، تابلو راهنما و تابلوی شرکت ‌ها، می ‌توان از پلکسی گلاس استفاده کرد. این ورق نوعی پلاستیک بسیار شفاف بوده که می تواند جایگزین شیشه شود. پلکسی بسیار بادوام بوده و راحت برش می خورد. از این نظر برای ساخت تابلو بسیار کاربرد دارد. خوشبختانه تنوع بی نظیر رنگ را در متریال پلکسی گلاس، شاهد هستیم.

تابلوهای مدرن برای فروشگاه و مغازه

تابلو استیل؛ مقاوم و درخشان

تابلوهای استیل آنقدر درخشان هستند که حتی بدون وجود نورپردازی هم به راحتی می ‌توانند جذب مشتری داشته باشند. این متریال در برابر شرایط جوی استقامت خوبی داشته و جزء فلزهای بسیار بادوام می باشد. بنابراین اگر قصد ندارید تابلوی مغازه و فروشگاه خود را به سرعت تعویض کنید؛ پیشنهاد می کنیم تابلو استیل را جزء گزینه‌ های انتخابی خود، قرار دهید. رنگ های طلایی و نقره ای بیشترین تقاضا را برای ساخت تابلو دارند.

تابلو لایت باکس؛ جعبه ای از نور

لایت باکس به معنای جعبه نورانی است‌. حتما شما هم نمونه ‌هایی از این تابلوی مدرن و زیبا را در مکان‌ های مختلف دیده اید. معمولاً از لایت ‌باکس ها در مکان های سربسته مثل مجتمع های تجاری، مترو و... استفاده می کنند. نحوه ساخت لایت باکس به این صورت است که از طلق های شفاف شیشه ای برای ساخت جعبه استفاده کرده و درون این جعبه نورپردازی به همراه متون و تصاویر تبلیغاتی، تعبیه می گردد.

لایت باکس ها انواع مختلفی دارند. می ‌توانند به صورت آویز، دیواری و یا استند، طراحی و ساخته شوند. البته لایت باکس های دو طرفه هم وجود دارد که اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

تابلوهای مدرن برای فروشگاه و مغازه

تابلو کامپوزیت؛ سبک و بادوام

تابلو کامپوزیت هم جزء تابلوهای مدرن محسوب می ‌شود که ترکیبی از ورق های آماده از جنس پلی اتیلن و آلومینیوم است. متریال کامپوزیت در صنعت های مختلف مثل خودروسازی، ساختمان سازی، هواپیما و... بسیار استفاده می ‌شود. کاربرد این متریال در صنعت تابلوسازی به این صورت است که به عنوان زیرکار برای نصب حروف برجسته، مورد استفاده قرار می گیرد.

از آن جایی که نمای خیلی از ساختمان های تجاری از کامپوزیت می باشد؛ می توان هماهنگی خوبی بین نما و تابلو کامپوزیت، ایجاد کرد. این تابلوها بسیار سبک و بادوام بوده و در رنگ های دلخواه، قابل پیاده سازی می باشند. ورق های کامپوزیت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند. به طوری که می توان خیلی راحت آن ها را به شکل و فرم دلخواه، تبدیل کرد. همچنین قابلیت شستشو داشته و ضد زنگ و ضد حریق می باشند.

سفارش تابلو برای فروشگاه یا مغازه

زمانی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به تابلوسازی مراجعه می ‌کنید؛ با تنوعی از تابلوها مواجه می ‌شوید که قطعاً انتخاب را برای شما، سخت تر می کند. بنابراین توصیه می‌ کنیم به هر تابلوسازی که رجوع کردید؛ حتما از مشاوره و راهنمایی کارشناسان تابلوساز، بهره بگیرید.

تابلو سازی نامور سابقه درخشانی در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی داشته و می تواند متناسب با سلیقه و بودجه مشتری؛ بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را به وی، پیشنهاد کند. وجود ضمانت نامه معتبر همراه با تابلوی تولید شده توسط این تابلوسازی، نشان از کیفیت بالای کار دارد.

اگر تمایل دارید از راهنمایی مشاوران و کارشناسان تابلوساز در مجموعه تابلوسازی نامور استفاده کنید؛ پیشنهاد می کنیم با شماره های 57996 021 و 44860911 021 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز