خبرگزاری کار ایران

چگونه استفاده از لوگو موشن، وضعیت اقتصادی مصرف کنندگان را بهبود می بخشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۵۸

این مقاله به شرح و بررسی لوگو موشن خواهد پرداخت. لوگو موشن در واقع فایل های تصویری برای نمایش لوگو یا آرم حرفه ای می باشد.

لوگو موشن چیست؟

شما چه در مقام مصرف کننده محصولات و خدمات و چه به عنوان ارائه دهنده ی آن ها قطعا با لوگو آشنایی دارید. اما شاید کلمه لوگو موشن کمی برایتان نا آشنا بنماید. لوگو یا همان آرم حرفه ای در واقع علامتی است که حاوی نام و سایر ویژگی های یک شرکت یا محصول است. همواره اولین برخورد و آشنایی با یک شرکت یا کسب و کار، در جلب اعتماد مشتریان بسیار موثر است. معمولا هم اولین بخشی که مشتریان و مصرف کنندگان با آن مواجه می شوند، آرم یا همان لوگو می باشد. پس اگر شما هم یکی از صاحبان مشاغل و کسب و کار هستید، قطعا تا به حال به فکر طراحی یک لوگوی مناسب افتاده اید و از آن استفاده می کنید. اما کاملا واضح است که در دنیای رو به پیشرفت امروزی، نمی توان برای مدت طولانی از یک روش ثابت استفاده کرد. چرا که رقبا با بهره گیری از روش های نوین تبلیغاتی و اقتصادی قطعا گوی رقابت را از شما می ربایند.

با این اوصاف قطعا برای شما قابل حدس است که لوگو موشن ها، در واقع نسخه ی به روز شده ی لوگوها می باشند. کاملا درست است، لوگو موشن در واقع یک فایل تصویری است که با ترکیب رنگ، طرح، صدا و ... لوگوی مورد نظر شما را به نمایش می گذارد. پس اگر شما هم قصد پیشرفت و رونق شغل خود را دارید، با مطالعه ی این مطلب ما را مفتخر سازید.

 

چرا باید از لوگو موشن استفاده کنیم؟

همان طور که در بخش قبلی ذکر شد، استفاده از ابزار آلاتی نظیر لوگو موشن ها برای رونق هر کسب و کاری نیاز است. چرا که فناوری همواره رو به گسترش و توسعه بوده و بهره گیری از روش های جدید اجتناب ناپذیر است. به لحاظ روان شناسی، همواره یک تصویر متحرک نسبت به یک تصویر ثابت، تاثیر بیشتری روی ذهن انسان گذاشته و مدت زمان بیشتری در حافظه ی او نقش می بندد. حال آن که این تصویر متحرک یا در واقع فیلم، از دیگر ابزارهای موجود نیز بهره گرفته باشد. پس استفاده از ترکیبی از صدا، رنگ، طرح و تصویر تاثیر تبلیغات و ماندگاری لوگوی شما را چند برابر خواهد کرد. 

همواره رونق هر کسب و کاری در جلب توجه و اعتماد مشتریان می باشد. حال هر چه طیف گسترده تری از مشتریان را به خود جلب کند، رونق اقتصادی بیشتری پیدا خواهد کرد. به همین دلیل است که به شما صاحبان مشاغل و شرکت ها توصیه ی اکید می شود تا تنها به طراحی دو بعدی یک لوگو و آرم حرفه ای بسنده نکنید. بلکه حتما از طراحی های تصویری و سه بعدی آن نیز بهره مند شده و در میدان رقابت برگ برنده را در دست بگیرید. اما چگونگی دسترسی به چنین ابزاری در بخش بعدی برای شما بیان می شود.

چگونه استفاده از لوگو موشن، وضعیت اقتصادی مصرف کنندگان را بهبود می بخشد؟

لوگو موشن

 

چگونگی دسترسی به لوگوی متحرک

پیش از آشنایی با روش دسترسی به لوگو موشن به یک نکته دقت کنید.  همگی شما قطعا با مشاهده ی لوگوهای مختلف، متوجه این موضوع شده اید که این آرم ها به صورت خاصی به نمایش و معرفی شغل یا کسب و کار، محصول یا خدمت می پردازند. اختصار، جامعیت، جذابیت، زیبایی، ابعاد متناسب، طرح های خاص و ... از جمله ویژگی های یک آرم حرفه ای است. به طوری که طراحی آن را از عهده ی صاحب شغل یا شرکت خارج می کند. در واقع این کار یک طراح حرفه ای و حاذق می طلبد که بتواند با رعایت موارد فوق، نیاز سفارش دهنده را برطرف سازد. این موضوع دقیقا برای نسخه های تصویری نیز صادق است. این که شما به طراحان لوگو موشن ها مراجعه کنید و از آن ها بخواهید تا به طراحی اختصاصی برای آرم شرکت شما اقدام کنند، یکی از راه های دسترسی به فایل تصویری لوگو می باشد. اما ...

کاملا بدیهی است که استفاده از روش بالا کاری بسیار پر هزینه است. لذا برای کسب و کارهای کوچک و نوپا که هیچ، شاید برای برخی شرکت های رده ی متوسط یا بزرگ نیز مقرون به صرفه نباشد. به منظور تعدیل هزینه ها و سهولت استفاده ی سفارش دهندگان، روش دیگری به شما معرفی می کنیم. این روش در واقع همان استفاده از قالب های آماده ی لوگو موشن می باشد. این قالب های آماده به صورت کلی طراحی شده و پیش نمایش آن ها نیز موجود است. بدین ترتیب در صورت انتخاب هر یک تنها از طریق تنظیماتی اندک و آسان قادر به شخصی سازی آن و نمایش لوگوی خود خواهید شد. جزئیات ویژگی های هر یک نیز به سفارش دهنده نمایش داده شده و انجام آن تا جایی ساده است که گویی با گوشی موبایل خود در حال انجام کار هستید. با این کار از سفارش ساخت لوگو موشن به یک طراح حرفه ای و صرف هزینه ی گزاف فارغ می شوید.

 

قیمت لوگوی متحرک چقدر است؟

قطعا عوامل مختلفی در تعیین قیمت نهایی لوگو موشن ها موثر هستند. صاحبان مشاغل خود به خوبی با این گستردگی عوامل تعیین قیمت آشنا هستند. وجود هر یک از فاکتورهای تصویر، صدا، رنگ، طرح و ... روی قیمت لوگوی متحرک موثر خواهد بود. در مورد تفاوت قیمت لوگوهای اختصاصی و قالب های عمومی نیز در بخش قبلی صحبت کردیم. در واقع به این نکته اشاره کردیم که قالب های آماده به شدت در کاهش هزینه های شما موثر هستند. لذا نه تنها برای کسب و کارهای بزرگ، بلکه برای رده ی نوپا و کوچک نیز مناسب است. اما این موضوع تنها بخشی از جذابیت لوگو موشن ها می باشد. در واقع این جذابیت تنها به تصویر نمایشی آن ها ختم نشده و در بخش قیمت نیز به خوبی می درخشد.

ساخت لوگو موشن رایگان، یکی از شگفتانه های قالب های آماده ی لوگوی متحرک است. بدین ترتیب که شما می توانید به صورت بسیار ساده و بدون پرداخت هیچ گونه وجهی، لوگوی متحرک خود را انتخاب کرده و آن را شخصی سازی کنید. سپس پیش نمایش آن را مشاهده نمایید. سپس در صورتی که مورد پسند شما واقع شد، با پرداخت هزینه ای اندک، نسبت به دریافت آن اقدام نموده و تا مدت ها مورد مصرف قرار دهید.

چگونه استفاده از لوگو موشن، وضعیت اقتصادی مصرف کنندگان را بهبود می بخشد؟

ساخت لوگو موشن

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز