خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت دانلود طرح لایه باز

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۷۷

طرح لایه باز

واقعا کدام سایت بهترین گزینه برای دانلود طرح لایه باز گرافیکی در ایران است؟ آیا وبسایتی در ایران وجود دارد که دارای مجموعه ای کامل و بی نقص از ابزارهای گرافیکی برای علاقه مندان به این رشته باشد؟

امروز قصد داریم یکی از وبسایت هایی که اخیران پیشرفت خیره کننده ای در زمینه خدمات طراحی گرافیک داشته به شما معرفی نماییم.

جی طرح, میتوان گفت این سایت یک از بهترین سایت های دانلود طرح لایه باز حال حاضر است. با داشتن چندین هزار طرح لایه باز آماده برای علاقه مندان به بحث طراحی گرافیک بسیار دوست داشتنی است. فایل لایه باز PSD می تواند برای طراحان گرافیک یک دارایی ارزشمند و مفید باشد, پس باید به دنبال منبعی باشند که همیشه بروز و با کیفیت باشد تا نیاز آنها را برآورده نماید.

من شخصا پیشهاد می کنم سری به مجموعه سازمان یافته و تفکیک شده فایل های گرافیکی وب سایت www.GTarh.com  زده و بجای اینکه وقت خود را صرف جمع آوری فایل های لایه باز کنید و هارد دیسک خود را اشغال نمایید با یک جستجو ساده در سایت جی طرح, طرح لایه باز خود را دانلود نمایید و از آن استفاده کنید.

بدین ترتیب زمان خود را صرف چیزهای مهم تر و با ارزشتری میکنید.در سایت Gtarh.com  شما می توانید فایل های فتوشاپ با کیفیت بالا را دانلود نمایید. امیدواریم این وبسایت برای شما مفید باشد. قول می دهیم نا امید نشوید J

کارت ویزیت لایه باز

بهترین سایت دانلود طرح لایه باز

بی شک همه ما می دانیم کارت ویزیت چیست و چه کاربردی دارد. در هر شغلی که فعالیت میکنید طبیعتا برای شغل خود کارت ویزیت چاپ کرده اید. حالا من برای شما یک پیشنهاد دارم ..! میخواهم سری به وبسایت جی طرح زده و در دسته بندی سایت, جستجو کنید و شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. مشاهده میکنید که برای شغل شما چه تعداد تنوع کارت ویزیت لایه باز وجود دارد. اکنون میتوانید طرح کارت ویزیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از دانلود اطلاعات مورد نظر خود را جایگزین کنید. دلیل اینکه به شما پیشنهاد کردم سری به وبسایت بزنید این بود که میخواستم تنوع بالای کارت ویزیت لایه باز سایت را مشاهده کنید و طرح زیبا برای کارت ویزیت خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که فقط دیده شدن کافی نیست, خوب دیده شوید.. J

بنر لایه باز

بهترین سایت دانلود طرح لایه باز

در وبسایت جی طرح وقتی وارد بخش بنر لایه باز می شوید برای تمامی مشاغل به صورت دسته بندی شده طرح بنر وجود دارد. کلیه طرح های بنر لایه باز تبلیغاتی قابل ویرایش هستند. شما می توانید متن, تصاویر و سایز بنر ها رو ویرایش کنید.

بنر اولین تصور از برند شماست پس مهم است که تاثیر گذاری زیادی بر روی بیننده داشته باشد. در نظر داشته باشید مخاطبان برای نگاه کردن به بنر به صورت معمول فقط 3 ثانیه زمان می گذارند پس بنر شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که در این چند ثانیه تاثیر خود را بر روی مخاطب بگذارد.

بنر تبلیغاتی میتواند معرف برند یا محصولی از یک برند باشد شما می توانید بنر ها را چاپ یا در فضای مجازی استفاده کنید کافیست پس از ویرایش ابعاد آن را تغییر داده و استفاده کنید.

تراکت لایه باز

بهترین سایت دانلود طرح لایه باز

حتما تاثیر تراکت را روی شغل خود مشاهده کرده اید. شما میتوانید با مراجعه به سایت GTarh تراکت لایه باز با در رنگ ها و طرح های متنوع دانلود نمایید. پیشنهاد می کنیم همیشه از طرح های تراکت تکراری برای تبلیغات خود استفاده نکنید سعی کنید با طرح های متنوع شغل خود را تبلیغ کنید. در ضمن از طرح های تراکت تبلیغاتی میتوانید در اینستاگرام نیز استفاده کنید کافیست ابعاد را به 1000 در 1000 پیکسل تغییر دهید. کلیه طرح های تراکت لایه باز را با کیفیت بالا طراحی شده اند تا در هنگام چاپ یا تغییر سایز با افت کیفیت مواجه نشوید. برای چاپ تراکت میتوانید از کاغذ های مختلفی استفاده نمایید حتی میتوانید تراکت های رنگی را بصورت سیاه سفید چاپ نمایید. در سایت بخشی از تراکت ها بصورت سیاه سفید طراحی شده اند اصطلاحا به آنها ریسو گفته می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز