خبرگزاری کار ایران

قیمت ایرپاد + راهنمای جامع خرید ایرپاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۰۲۶

ایرپاد (airpods) نام هندزفری اختصاصی و انحصاری برند بزرگ اپل است که این روزها محبوبیت بسیار بالایی در نزد طرفداران اپل و محصولات آن، پیدا کرده است.

ایرپاد مدل های مختلفی دارد که می توان هر یک از این مدل ها را برای یک دسته از افراد کاربردی و مناسب دانست. از این جهت اگر تصمیم به خرید ایرپادهای اپل دارید، حتما به مطالعه و بررسی دقیق مدل های مختلف آن بپردازید تا بتوانید با چشمی باز و با اطلاع از تمامی جزئیات به انتخاب بهترین ایرپاد بپردازید.

از طرفی یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در خرید محصولات دیجیتالی تاثیرگذار باشد، قیمت آن هاست. بنابراین اگر قصد خرید این محصول جذاب اپل را دارید می توانید از قیمت لحظه ای آن ها مطلع شوید.

برای مشاهده آخرین قیمت ایرپاد می توانید روی عنوان آن کلیک کنید.

 

شرکت اپل با خلاقیت هایی که در محصولات خود ارائه می دهد همواره کار را برای کاربران خود راحت می کند؛ به شکلی که کاربران ترجیح می دهند هزینه ی قابل توجهی را برای خرید آن ها پرداخت کنند ولی از محصولات خاص این شرکت استفاده کنند.

AirPods ها در واقع هندزفری هایی هستند که می توانند صدایی با کیفیت و میزان بیس و قدرت بالا را به شما عرضه کنند. اگر چه در مواردی بسیاری، به هندزفری های بی سیم از هر مارک و برندی، ایرپاد می‌گویند این در حالی است که فقط هندزفری‌های بلوتوثی که شرکت اپل تولید می کند ایرپاد نام دارد.

مشخصات فنی ایرپادها

رنگ : سفید

وزن : هر تو-گوشی 4 گرم، وزن کیس 38 گرم

ابعاد تو-گوشی : 16.5×18×40.5 میلی متر

ابعاد کیس : 44.3×53.5×21.3 میلی متر

پورت شارژ : پورت لایتنینگ اپل

چیپست : چیپست انحصاری W1 اپل

باتری : قابل شارژ 93 میلی آمپر بر ساعت لیتیوم یون

شارژر : 3.8 ولت و 1.52 آمپر ساعتی از جنس لیتیوم یون

صدای خروجی : استریو

شیوه اتصال : بی سیم با بهره گیری از بستر بلوتوث

سنسورها : مجهز به دو سنسور نوری، یک سنسور شناسایی حرکت، یک سنسور شناسایی صحبت و یک مایکروفن روی هر گوشی

 

چه ویژگی هایی باعث تنوع در قیمت ایرپاد ها می شود؟

 طراحی ظاهری

 کیفیت و ویژگی های ظاهری تا حدودی قیمت ایرپاد را تحت تاثیر خود قرار داده است. ایرپادها سه نسل را پشت سر گذاشتند. اگرچه در ابتدا ایرپاد های نسل اول همانند هندزفری های و هدفون هایی که توسط برند ها مختلف عرضه می شد ظاهری گرد و ساده ای داشتند و تنها از طریق ارتباط سیمی همراه با جک 3.5 میلی‌متری قابلیت استفاده را داشتند اما اپل با نوآوری هایی که در ظاهر ایرپادهای خود ایجاد کرد از رقبا پشی گرفته و در ابتدا ایرپادهایی با کانکتور لایتنینگ را به محصول خود اضافه کرده است و در مدت زمان کوتاهی با حذف سیم رابط، انقلابی دیگر در هندزفری های خود ایجاد کرد. هندزفری وایرلس اپل، کاملا استفاده ای بدون دغدغه را برای کاربران به ارمغان می آورد.

 با توجه به سه نسلی که ایرپاد ها پشت سر گذاشتند، قیمت ایرپادها نیز متفاوت بوده است. سری سوم ایرپاد اپل که به ایرپاد پرو شناخته می شود، با بهره گیری از جنس سیلیکونی خود، شما را قادر خواهد ساخت تا به مدت طولانی و با فشار مطلوب گردش هوا، از صدای پخش شده در گوشی خود لذت ببرید.

قیمت ایرپاد  + راهنمای جامع خرید ایرپاد

اگر تا پیش از این در استفاده ی طولانی مدت از هندرفری ها آزرده خاطر شدید و احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود را تجربه کرده اید، اپل با تغییراتی که درکانتور ایرپادها ایجاد کرده، امکان استفاده در بازه زمانی طولانی مدت را بدون تحمل هیچ درد یا خستگی برای شما فراهم کرده است.

 از ویژگی های ظاهری دیگر این ایرپادها قابلیت لمسی آن است که تنها با اشاره ی یک انگشت خود می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را عقب یا جلو کرده و گوش کنید و با بالا بردن و کم کردن صدا، راحتی کار را بار دیگر تجربه کنید.

 

صدایی با کیفیت با فیلتر حذف

شما با استفاده از ایرپاد ها می توانید تجربه ی یک استدیو تدوین صدا را داشته باشید.

اگرچه در ابتدا استفاده از تراشه WI باعث بالابردن کیفیت صدا در ایرپادهای نسل اول اپل می شد، اما کار در اینجا تمام نشد! صدایی که شما از ایرپاد ها می شنوید را در سه مرحله میتوانید کنترل کنید.

کنترل کردن صدای بیرونی با استفاده از میکروفون و چیپ هوشمندی که در آن تعبیه شده امکان پذیر است و شما می توانید در هنگام استفاده از آن صدای بیرونی را کاملا حذف، قطع و یا به صورت معمول بشنوید.

 

قابلیتی منحصر به فرد به نام اکولایزر

اکولایزر خودکار که در سری پرو ایرپاد قرار داده شده است، قیمت ایرپاد را افزایش داده است. اکولایزر با بهره مندی از یک میکروفون بیرونی، صدای محیط را تجزیه و تشخیص می دهد و با توجه به صدای محیط و گامی که در موسیقیِ در حال پخش وجود دارد، اکولایزر به‌صورت خودکار صدای مطلوب و مورد نظر را تنظیم خواهد کرد.

همچنین این ایرپاد به شکلی طراحی شده است که با شروع یک تماس تلفنی، موسیقی که در حال پخش است را بدون اینکه شما نیازی به عکس العملی خاصی داشته باشید، قطع می کند و شما می توانید به تماس خود پاسخ دهید.

 این فناوری جدید به شکل معکوس نیز قابلیت اجرا خواهد داشت؛ یعنی پس از پایان مکالمه و قطع تماس، موسیقی از قسمتی که قطع شد امکان پخش مجدد را خواهد داشت.

 

تجربه ی سرعت عمل بیشتر با چیپ اصلی

معیار دیگری که توانست در قیمت ایروپاد در نسل های مختلف تاثیر گذار باشد تحت تاثیر چیپ هایی است که استفاده شده است.

برخلاف سری اول ایرپاد ها که از رابط wi استفاده شده در نسل دوم و پرو، چیپ های H1 جایگزین آن شده اند و با سرعت عمل بیشتری به گوشی شما متصل می شوند. سرعت 1.5 تا دو برابری که امکان تغییر اتصال از تلفن همراه به دستگاه‌های مختلفی چون اپل واچ را نیز فراهم می کند. البته وجود این چیپ در قسمت ساختار لمسی و یا اکولایزر نیز کاربردی است.

 

نمایشگر میزان شارژ ایرپاد

محفظه ای که ایرپاد ها در آن قرار می گیرند در نسل دوم و سوم متفاوت تر از نسل اول عمل می کنند. بنابراین می توان انتظار داشت که، قیمت ایرپاد نیز تغییر کند.

بر خلاف امتیاز ظاهری که کیس‌های مشابه به هم دارند، در ایرپاد نسل دوم، از یک LED برای نمایش میزان شارژ استفاده شده است. در ایرپاد پرو هم شکل مستطیلی جایگزین، کیس‌های مربعی کلاسیک، شده است و تنها نقطه ی مشترک این کیس ها را می توان کابل لایتنینگ شارژ دانست.

با باز شدن درب محفظه، هدفون‌ها قابل مشاهده هستند که علاوه‌بر نگه‌داری از هدفون ها، وظیفه‌ی شارژ را هم بر عهده خواهند داشت. با باز شدن درپوش، آیفون، آیپد یا اپل‌واچ شما در حالت جست‌وجوی هدفون و اتصال قرار خواهد گرفت به همین راحتی!

قیمت ایرپاد  + راهنمای جامع خرید ایرپاد

شارژ باتری

از جمله مواردی که ارزشی افزوده بر قیمت ایرپاد خواهد گذاشت، میزان نگهداری شارژ و باتری است. اگرچه در هر مرتبه شارژ امکان استفاده تا 5 ساعت را برای شما فراهم می کند اما در مکالمات تلفنی این مقدار کاهش پیدا می کند.

 با استفاده از شارژ سریع نیز می توانید در مدت زمان کمی تقریبا در حدود 5 دقیقه به میزان یک ساعت از آنها استفاده کنید. این امکان تنها در ایرپادهای پرو تعبیه شده است و این موضوع توجیهی است که بر بالا بودن قیمت ایرپاد پرو، می توان گذاشت.

 

ایرپاد های ضد رطوبت

 با وجود اینکه ایرپادها دارای گواهینامه ضد آب IPX4 هستند، اما امکان استفاده در استخر و حمام را ندارند(البته دیر نیست که این جای خالی این خلاقیت را اپل با نوآوری های خود پر کند.) بلکه میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت به شکلی است که اگر در معرض قطرات آب و یا عرق قرار بگیرد، دچار مشکل نخواهد شد و می‌توانید به راحتی در هنگام ورزش کردن از آن استفاده کنید.

 

مرا پیدا کن!

امید است روزی تمامی وسایلی که روزانه از آن ها استفاده می کنیم از این فناوری برخوردار شود. فناوری ای که اپل قدم اول را برای تحقق آن برداشته است.

اگر فراموش کردید که ایرپاد نسل سه را درکجا گذاشته اید و یا گم کرده باشید با استفاده از نرم افزار find my می توانید ایرپاد خود را مکان یابی کنید. این قابلیت در دو نسل قبلی ایرپاد ها گذاشته نشده است.

 

مزایای ایرپاد پرو نسبت به سایر مدل ها

  • داشتن گواهی ضد آب: اپل با تولید ایرپاد پرو به کاربران و مشتریان خود این ضمانت را داده است که ایرپاد آن ها در برخورد با آب دچار آسیب نشوند. البته منظور از آب شنا در استخر یا دریاچه نیست! بلکه به شکل روشن، منظور ورزشکارانی هستند که مشغول به ورزش بوده و ممکن است قطراتی از عرق بدن و صورت آن ها با ایرپاد شان تماس داشته باشد. در این حالت اپل ضمانت داده است که ایرپاد شما دچار مشکل نخواهد شد و همین موضوع ایرپاد پرو را به یکی از محصولات محبوب اپل برای ورزشکاران تبدیل کرده است.
  • نویز کنسلینگ: احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در محیط شلوغی، هندزفری خود را درون گوش قرار داده اید و مشغول گوش دادن به پادکست مورد علاقه تان هستید. اما صدای زیاد محیط تمرکز را از شما می گیرد و نمی توانید صدای پادکست را به صورت خالص گوشک کنید. اپل با قابلیت جذاب نویز کنسلینگ این معضل را به طور کلی حل کرده است، به این شکل که به صداهای مزاحم اجازه رسیدن به گوش شما را نمی دهد و شما می توانید صدایی خالص بدون هیچگونه مزاحمت را بشنوید. همچنین اپل پا را فراتر گذاشته است به این شکل که با استفاده از ایرپاد پرو، علاوه بر اینکه صدای اضافه ای را نمی شنوید، صدای که در حال شندیدن آن هستید هم به بیرون منتقل نمی شود. بنابراین حین برقراری تماس تلفنی، با خیالی راحت صحبت کنید. چرا که حریم خصوصی شما توسط به طور کامل توسط اپل حفظ شده است و کسی صدای مخاطب شما را نخواهد شنید.
  • لبه های سیلیکونی: استفاده طولانی مدت از ابرپادهای 2 و 3، برای برخی از کاربران آزار دهنده است چرا که لبه های محکی دارد که می توانند گوش را اذیت کنند.

از همین رو در ایرپاد پرو، اپل از لبه های سیلیکونی استفاده کرد تا استفاده زیاد از ایرپاد باعث خستگی و اذیت گوش شما نشود.

  • فست شارژ: در ایرپاد پرو از قابلیت فست شارژ استفاده شده است که موجب می شود شما بتوانید تنها با 5 دقیقه شارژ کردن، تا یک ساعت از آن استفاده کنید و از صداهای شنیدنی لذت ببرید.
  • پردازنده H1: در ایرپاد پرو از پردازنده H1 استفاده شده است. این پردازنده ها موجب شده اند که سرعت ایرپاد پرو نسبت به پردازنده های نسل قبل تا دو برابر افزایش پیدا کند.

 

گارانتی بازگشت 7 روزه اپل فا

با توجه به امکانات جانبی که درایرپاد ها قرار داده شده این انتظار هست که قیمت های متفاوتی را از آنها شاهد باشیم. شما در اپل فا می‌توانید انواع ایرپاد، هدفون اپل و هندزفری آیفون را با اطمینان از اصالت کالا و قیمت مناسب به صورت آنلاین خریداری کنید. آخرین قیمت ایرپاد اپل و کلیه ی لوازم جانبی در سایت اپل فا قابل مشاهده است. همچنین اپل فا به منظور ایجاد تجربه یک خرید اینترنتی به یاد ماندنی برای شما کاربران، امکان بازگشت کالا تا 7 روز پس از سفارش را برای مشتریان عزیزش فراهم آورده است. بدین ترتیب شما می توانید با خیالی راحت، خرید خود را از اپل فا انجام داده و خرید خود را با خیالی راحت و به سرعت درب منزل دریافت نمایید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز