خبرگزاری کار ایران

چاپ روی لیوان با طرح دلخواه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۸۹

قبل از انتخاب و خرید کادو پیشنهاد می شود از جدید ترین موارد کادو مناسبتی و سازمانی دیدن نمایید و در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ لیوان در جنس های مختلف،چاپ لیوان عکسچاپ و سفارش لیوان حرارتی آشنا کنیم.

چاپ روی لیوان با طرح دلخواه

چاپ روی لیوان با طرح دلخواه

چاپ لیوان با طرح دلخواه یکی از موارد مهم و مورد توجه اغلب مشتریان است. شما در ابتدا باید مشخص کنید که لیوان انتخابی چه سایزی داشته باشد و معمولا این ماگ ها در سایز های کوچک ، متوسط ، بزرگ تولید می شوند. قدم بعدی انتخاب جنس لیوان است و این کالا از جنس استیل یا سرامیک و چینی و..  ساخته می شود و البته برای چاپ عکس بر روی آن بیشتر جنس سرامیکی آن مورد استفاده قرار میگیرد. پس از انتخاب جنس و سایز نوبت به انتخاب تصویر برای چاپ روی بدنه و دسته آن است و این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

چاپ لیوان عکسچاپ

چاپ روی لیوان با طرح دلخواه

چاپ لیوان عکسچاپ از جمله کالاهای بسیار جذاب و دوست داشتنی است که امروزه برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.بدنه این محصول جایگاه بسیار خوبی برای درج تصویر  می باشد و امروزه برای سوپرایز کردن عزیزان از لیوان با طرح دلخواه بهره می برند. لیوان ها امروزه در سایز ها و شکل های متفاوتی تولید و عرضه می شوند وعلاوه بر کارایی مناسب با درج عکس روی لیوان، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای پیدا کرده اند. درج عکس روی لیوان امروزه  محبوبیت بسیار پیدا کرده است زیرا از آن به عنوان کادوی لوکس و مورد پسند برای مناسبت های ویژه استفاده می شود.

سفارش لیوان حرارتی

چاپ روی لیوان با طرح دلخواه

چاپ لیوان حرارتی در طرح های بسیار متنوعی انجام می شود و هر کدام از این طرح ها استفاده خاص خود را دارد و یکی از مدل های پرطرفدار آن لیوان سفارشی است که طرح یا تصویر چاپ شده طبق نظر مشتری بر روی آن چاپ می شود. سفارش لیوان حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام می شود و تصویر دلخواه مشتریان بصورت دیجیتال بر روی بدنه حتی دسته این لیوان با کیفیت بسیار بالایی چاپ می شود.

سطح روی لیوان حرارتی با جوهر حساس به دما پوشیده شده و زمانی که بدنه لیوان با حرارت در تماس است طرح روی آن نمایان می شود اما زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح روی آن پنهان است. نکته قابل توجه اینکه طرحی که بر روی این کالا چاپ می شود بسیار ماندگاری بالایی دارد اما جهت حفظ این ماندگاری  و زیبایی کالا بهتر است از آن مراقبت شود بطور مثال هرگز نباید برای شستشو از اجسامی مانند سیم ظرفشویی یا محلول های قوی شوینده استفاده کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز