خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران + رزرو آنلاین

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۶۵

اگر از آن دسته طرفداران سرگرمیهای فیزیکی ویا بهتر بگوییم بازیهای دنیای واقعی باشید، قطعا تا به حال چند بار اتاق فرار و یا اسکیپ روم را تجربه کرده اید. این تجارب میتوانند گاهی به یاد ماندنی و گاهی هم ناخوشایند باشند.

لذت بخش بودن بازیها چیزی نیست که به صورت اتفاقی رخ داده باشد، بلکه نشانگر آن است که بازیساز با تجربه و علم کافی برای خلق آن بازی و دنیای حول آن اقدام کرده است.

در این مطلب سعی داریم به شما کمک کنیم تا احتمال به وقوع پیوستن تجربه های بد را کمتر کنیم. البته قرار نیست داستان اصلی هیچکدام از این اتاق فرارها را لو بدهیم و یا اصطلاحا اسپویل کنیم، پس با خاطری آسوده همراه ما باشید.

 

بهترین اتاق فرار در تهران کدام است؟

پاسخ دادن به این سوال مشکل است. چرا که اساسا سوال به گونه اشتباهی طرح میشود. به صورت کلی بازیها یک رسانه برای سرگرمی هستند. مانند تمام رسانه های دیگر، متر و معیار مشخصی برای تعیین کیفیت بازیها نیز وجود دارد.

با این حال این معیارها مدام در حال تغییرند. همچنین سلیقه مخاطبین نیز نقش موثری در این زمینه دارد. چرا که ممکن است بهترین و اصولی ترین بازی، به هر دلیلی برای یک مخاطب خوشایند نباشد.

ما در این مطلب سعی میکنیم چند اتاق فرار اصولی و خوب در شهر تهران را به شما معرفی کنیم.

 

اتاق فرار قحطی در تهران

اتاق فرار قحطی از مجموعه فورت اسکیپ است که در منطقه فرجام غربی تهران قرار گرفته است. این بازی در ژانر حماسی، مهیج و دلهره آور دسته بندی میشود. شاید شما هم داستان قحطی و بیماریهایی نظیر وبا و جزام که سرتاسر ایران را در سال 1296 گرفتند شنیده باشید.

در این اتاق فرار شما به شکلی ویژه و البته آموزنده به این پدیده مواجه خواهید شد. شما میتوانید اتاق فرار قحطی تهران را از طریق سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

اتاق فرار حجله در تهران

اتاق فرار حجله اولین اتاق از مجموعه یونا است که در منطقه میدان المپیک تهران قرار گرفته است. ژانر این بازی وحشت است و داستانی در مورد خرافات و اعتقادات روستائیان قدیمی را روایت میکند. در قسمتی از سناریو اولیه بازی میخوانیم: " دعوتید به عروسی اقوام دور در روستای پدری. هفت شبانه روز جشن و سُروره. امشب، شب آخر مراسمه که به روستا میرسید؛ اما خبری از پایکوبی نیست...". شما میتوانید اتاق فرار حجله تهران را از طریق سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

اتاق فرار بازماندگان در تهران

اتاق فرار بازماندگان اولین اتاق از مجموعه اسپیس است که در منطقه اتوبان ستاری تهران قرار گرفته است. این بازی در ژانر دلهره آور، مهیج قرار دارد و به خوبی در خدمت این ژانر پیش میرود.

مانند اکثر بازیهای مهیج دیگر، داستان این بازی هم در مورد همه گیری یک ویروس است، ویروس آلفا. در سناریو اولیه بازی میخوانیم: " دنیا نابود شده و ویروس آلفا تمام انسان هارو به زامبی تبدیل کرده، شما تنها بازماندگان نسل بشر هستید و برای زنده ماندن فقط یک شانس دارید که...". شما میتوانید اتاق فرار باماندگان تهران را از طریق سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

اتاق فرار مورفین در تهران

اتاق فرار مورفین چهارمین اتاق از مجموعه تلنت است که در منطقه تهرانپارس تهران قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت، وهم آلود قرار گرفته و همانطور که از اسمش میتوان حدس زد، با مواد مخدر سر و کار دارد.

در این اتاق فرار شما به دنبال دوست خود که چند وقتیست از او بی خبرید میروید و متوجه میشوید آخرین مکانی که او در آن دیده شده، یک کمپ ترک اعتیاد به نام طلوع است. شما میتوانید اتاق فرار مورفین تهران را از طریق سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

اتاق فرار اسارت در تهران

اتاق فرار اسارت اولین اتاق از مجموعه مَس اسکیپ است که در منطقه میرداماد تهران قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت قرار دارد و توسط تیم فنی تایم فور فان در رتبه بازیهای سطح پلاتینیوم (بالاترین سطح) دسته بندی شده است.

در جریان این اتاق فرار شما به همراه دوستانتان برای بازدید به باغ سنگی کرمان میروید، غافل از اینکه روح درویش خان اسفندیارپور در انتظار شماست. در سناریو اولیه این بازی آمده است: " خاطرتان باشد درویش خان به ۱۸۰ درخت،سنگ آویزان کرد...". شما میتوانید اتاق فرار اسارت تهران را از طریق سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

اتاق فرار تیمارستان آرکام در تهران

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران + رزرو آنلاین

اتاق فرار آرکام اسایلم دومین اتاق از مجموعه کیوبیک است که در منطقه امیرآباد تهران قرار گرفته است. این اتاق فرار درژانر وحشت دسته بندی میشود.

اگر از طرفداران ابرقهرمانها باشید حتما نام این تیمارستان را شنیده اید و میدانید اینجا جاییست که بتمن تمام دشمنان خود را در آن بستری میکند! حالا شما برای یک جلسه مشاوره روانپزشکی و تست سلامت روان، وارد تیمارستان آرکام می‌شوید امّا از اتفاقی که آنجا افتاده است هیچ اطلاعی ندارید. شما میتوانید اتاق فرار تیمارستان آرکام تهران را از طریق سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

اتاق فرار طاق خونی در تهران

اتاق فرار طاق خونی سومین اتاق از مجموعه بینگو اسکیپ روم است که در منطقه شهرک گلستان تهران قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت, دلهره آور, تئاتر تعاملی دسته بندی میشود.

طاق خونی نامیست که مردم محلی به یکی از طاقهای قدیمی بوشهر بخاطر اتفاقات وحشتناکی که زیر آن رخ داده اطلاق کرده اند. در سناریو اولیه بازی میخوانیم: " مردم بومی محل بر این باورند که موجودی شیطانی در زیر طاق باعث این اتفاقات وحشتناک شده‌است...". شما میتوانید اتاق فرار طاق خونی تهران را از طریق سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

اتاق فرار خاموشی در تهران

معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران + رزرو آنلاین

اتاق فرار خاموشی چهارمین اتاق از مجموعه لوکو است که در منطقه پونک تهران قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت، مهیج قرار میگیرد. شما و هم تیمیهایتان آخرین افرادی هستید که قصد خروج از راکون سیتی را دارید، چرا که یک بیماری خطرناک و مسری کل شهر را فراگرفته و دولت دستور تخلیه فوری شهر را داده است.

اما ۲۴ ساعت پیش آخرین هلیکوپتر نجات شهروندان از فرودگاه جنوبی شهر خارج شده است... شما میتوانید اتاق فرار خاموشی تهران را از طریق سایت تایم فور فان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

رزرو آنلاین اتاق فرار در تهران

امیدواریم اتاق فرارهایی که در این مطلب ذکر شد را تجربه کنید و از آنها نهایت لذت را ببرید. با توجه به نزدیک شدن تعطیلات تابستان، پیشنهاد ما به شما پیدا کردن سرگرمیها وتفریحهای گروهی و سالمی مانند اتاق فرار است. شما حتی میتوانید همراه اعضای خانواده از انجام دادن این بازیها لذت ببرید و چند ساعت را در کنار عزیزانتان به خوشی سپری کنید. پس فرصت را از دست ندهید و هرکدام از اتاق فرارهای بالا که مورد نظرتان قرار گرفت را به صورت آنلاین رزرو کنید.

منبع: t4f

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز