خبرگزاری کار ایران

آی پی ثابت کوکوین | خرید آی پی ثابت برای کوکوین با آی پی تاز

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۶۰

آی پی ثابت کوکوین را از تیم آی پی تاز بخواهید. به دلیل تحریم هایی که در سال 2021 در این صرافی برای ایرانیان اتفاق افتاد خرید آی پی ثابت برای کوکوین باب شد. باتوجه به حساس بودن این امر و امکان بلوکه شدن حساب در صورت شناسایی کشورهای تحریم شده، لازم است از شرکت های معتبر آی پی ثابت را خریداری کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر به ترید ارز دیجیتال خود بپردازید. آی پی تاز از جمله بهترین شرکت هایی است که در زمینه خرید آی پی ثابت سال ها فعالیت داشته و با پشتیبانی 24 ساعته توانسته رضایت حداکثری مخاطبان خود را فراهم کند.

این روزها بازار ارز دیجیتال بسیار داغ شده چرا که یکی از سودمندترین سرمایه گذاری ها شناخته شده است. رمز ارزهای بسیاری همچون بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … وجود دارند که برای ترید آنها باید یک صرافی معتبر در اختیار داشته باشید. به جرأت می توانیم بگوئیم کوکوین یکی از بهترین صرافی های آنلاین است که در زمینه فروش ارز دیجیتال فعالیت دارد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال کوکوین

اما چرا این صرافی بهترین است؟ کوکوین یکی از محدود صرافی هایی هست که امکان تبادل بیش از 200 نوع ارز دیجیتال را فراهم کرده است. البته فراموش نشود که از لحاظ سطح امنیت، بهترین پلتفرم را برای ترید اعضا فراهم کرده است. در ادامه دیگر عواملی که باعث می شود این صرافی را یکی از بهترین صرافی ها بدانیم آورده شده است.

آی پی ثابت کوکوین | خرید آی پی ثابت برای کوکوین با آی پی تاز

تخفیف روی معاملات با داشتن ارز بومی KSC

این صرافی یک ارز بومی Kucoin Shares یا KSC دارد که با استفاده از آن می توانید روی کمیسیون معاملات تخفیف بگیرید و ارز بیشتری بدست بیارید.

پشتیبانی 24 ساعته در کوکوین

یکی از بهترین امکاناتی که کوکوین در اختیار کاربرانش قرار داده پشتیبانی 24 ساعته است. در صورتیکه کابر در هنگام خرید و فروش با مشکلات فنی رو به رو شود از طریق کارشناسان پشتیبانی سریعا هدایت شده و خطایابی می گردد.

چارت های پیشرفته آنالیز استراتژی معاملات

شما در کوکین به راحتی می توانید بیش از 200 رمز ارز را مشاهده، نرخ سود و ضرر آنها را  محاسبه و تحلیل کنید. این امر باعث می شود با آگاهی کامل ارزهایی را خریداری کنید که سود بیشتری را برای شما بهمراه داشته باشد.

این صرافی ویژگی های بسیار دیگری دارد که باعث شده است ایرانیان بسیاری از بایننس به کوکوین مهاجرت کنند. اما متاسفانه صرافی کوکوین برای ایرانیان عزیز تحریم شده و از این رو لازم است با آی پی غیر از ایران وارد آن شد. بهترین آی پی ثابت برای کوکوین چیست؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین آی پی ثابت برای کوکوین

باتوجه به تحریم هایی که کوکوین اعمال کرده است بهترین آی پی ثابت برای ایرانیان کشورهای زیر است:

آی پی ثابت کشور کانادا

آی پی ثابت کشور انگلیس

آی پی ثابت کشور فنلاند

آی پی ثابت کشور فرانسه

آی پی ثابت کشور آلمان

آی پی ثابت کشور هلند

آی پی ثابت کشور سوییس

آی پی ثابت کشور ترکیه

آی پی ثابت کشور امارات

 

لیست آی پی کشورهای تحریم شده در کوکوین:

افغانستان

بلاروس

بوسنی و هرزگوین

بوروندی

بورکینافاسو

جمهوری آفریقای مرکزی

کامبوج

جزایر کیمن

کوبا

چین

جمهوری دموکراتیک خلق کره

جمهوری دموکراتیک کنگو

گینه

بیسائو

گرجستان

هائیتی

ایران

عراق

لبنان

لیبی

جامائیکا

اردن

مالی

مالت

مونته نگرو

مراکش

میانمار

نیکاراگوئه

پاناما

روسیه

سرویا

سنگال

سومالی

سودان جنوبی

سوریه

تونس

اوکراین

اوگاندا

ونزوئلا

یمن

زیمبابوه

آی پی ثابت کوکوین | خرید آی پی ثابت برای کوکوین با آی پی تاز

باتوجه به موارد مطرح شده در بالا، بهترین سایت برای خرید آی پی ثابت، آی پی تاز را پیشنهاد می کنیم. با خریدip  ثابت از آی پی تاز تا پایان زمان اشتراک اکانت آی پی شما تغییر نخواهد کرد. همچنین امکان تمدید با آی پی قبلی نیز وجود دارد. با خرید ip ثابت هر بار که وارد حساب کاربری خود می شوید با یک آدرس ثابت شناسایی می شوید و دیگر جایی برای مشکوک شدن به احراز هویت شما باقی نمی ماند و با خیال راحت می توانید به ترید ارزهای دیجیتال بپردازید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز