خبرگزاری کار ایران

10 فروشگاه اینترنتی برتر خرید لباس در سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۱۶

اگر شما هم به دنبال یک فروشگاه اینترنتی خوب برای خرید لباس هستید، جای درستی آمده‌اید. در ادامه قصد داریم تا 10 فروشگاه اینترنتی لباس را که در میان سایر فروشگاه‌های اینترنتی بهترین هستند را به شما معرفی کنیم. فاکتورهای مختلفی در این رده بندی در نظر گرفته شده‌اند. فاکتورهایی مثل خدمات پس از فروش، تنوع در مدل، تنوع قیمت و نحوه ارسال محصول در این ارزیابی قرار گرفته‌اند.

 

فروشگاه دیجی استایل

راحت‌ترین راه برای رسیدن به این فروشگاه اینترنتی، جست و جوی اسم بانی مد در گوگل است. در ابتدای ورود زیبایی طراحی سایت چشم را به خود خیره می‌کند. محصولات این سایت تنها محدود به لباس نیستند و شامل لوازم بهداشتی، عطر و ادکلن، ابزار سلامت و لوازم آرایشی نیز می‌شوند. این فروشگاه لباس‌های شیک و زیبایی برای عرضه دارد. مدل‌های مختلف از برندهای مختلف دنیا در این فروشگاه حضور دارند. البته قیمت بعضی از این لباس‌ها تا حدودی نسبت به سایر محصولات کمی بالا است. مثل برندهای CLOTHO و GREES.

همچنین کیف و کفش‌های چرمی زیبایی از برندهای به نام ایرانی مثل چرم مشهد و شهر چرم به چشم می‌خورد. پیراهن و لباس‌های مجلسی زیبایی در دسته بندی زنانه وجود دارد از جمله برندهایی مثل ریوا، اسمارا، کیکی رایکی، مانگو و اسپیور در میان لباس‌های مجلسی خودنمایی می‌کنند. یکی از نقاط قوت این فروشگاه خرید لباس، استفاده از مدل‌های عکاسی و برندهای معروف است. از برندهای داخلی مثل چرم مشهد گرفته تا ال سی وایکیکی، نیزل و انواع برندهای مطرح کفش مردانه و زنانه در این فروشگاه برای فروش قرار داده شده است. تقریباً می‌توان گفت که اینجا برای هر سلیقه‌ای لباس پیدا می‌شود.

فروشگاه بانی مد

به محض ورود به این فروشگاه اینترنتی، متوجه گستردگی محصولات این سایت می‌شوید. از محصولات بهداشتی گرفته تا لوازم آرایشی، زیبایی، اکسسوری‌های مردانه و زنانه مثل کیف، کمربند، ساعت، عطر و کلی محصول دیگر که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود سرگرم کند. فروشگاه اینترنتی لباس بانی مد، لباس‌های مردانه و زنانه زیبایی را برای فروش عرضه کرده است. محصولاتی مثل مانتو، پیراهن مردانه، تاپ و تیشرت زنانه، کفش‌های مردانه، شلوار و هر آنچه که برای یک ظاهر آراسته نیاز دارید. محصولات حوزه سلامت و زیبایی این فروشگاه اینترنتی شامل مواردی مثل عطر، بادی اسپلش، اسپری بدن و ادکلن زنانه و مردانه، عطر و ادکلن یونی سکس UNISEX، انواع لوازم‌آرایش ابرو، چشم، صورت، لب و مراقبت ناخن می‌شود.

همچنین در بخش لباس زنانه به صورت قوی کار شده و محصولات زیادی دیده می‌شود. مثل پانچو، مانتو، تاپ و تیشرت، شومیز، بلوز، پیراهن، تونیک، سارافون، سرهمی، دامن، شلوارک، انواع شلوار جین، کتان، پارچه‌ای و مجلسی زنانه که می‌توانید ساعت‌ها در میان آن بگردید و خسته نشوید. این فروشگاه یک بخش هدیه هم دارد که با آن می‌توانید عزیزان خود را غافلگیر کنید. بانی مد امکان دادن کارت هدیه و ست هدیه را به شما می‌دهد. این روش جالب علاوه در بانی مد، در اکثر فروشگاه‌های برتر کشور دیده می‌شود. بانی مد به شما اجازه می‌دهد که استایل خود را بسازید. این فروشگاه اینترنتی با ارائه ست‌های لباس مختلف مثل سبک کژوال، هنری، ترندی، تعطیلات، شیک، بوهمین، وینتج و استایل پرپی کاملاً موفق عمل کرده است.

فروشگاه ماهپار

فروشگاه اینترنتی ماهپار، یک فروشگاه خرید لباس و اکسسوری زنانه برای تمام سلیقه‌هاست. مانتو شلوارهای اداری و اسپرت، انواع ست اداری و اسپرت، شلوار جین و پارچه‌ای، پالتو، بارانی، کاپشن و هر آنچه که یک خانم به آن نیاز دارد. در ادامه به مقایسه انواع لباس‌های اداری ماهپار می‌پردازیم.

10 فروشگاه اینترنتی برتر خرید لباس در سال 1402

معرفی مانتو شلوارهای ماهپار

یکی از محصولاتی که در ابتدای ورود به چشم می‌آید، مانتو و شلوار اداری ماهپار است. این فروشگاه لباس مدل‌های مختلف مانتو شلوار اداری مختلفی برای عرضه ارائه کرده است. مدل‌هایی که انتظارات شما را از آراستگی کامل در محل کارتان برآورده می‌کند. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  • مانتو شلوار مدل جیب پاکتی فروشگاه اینترنتی ماهپار، به خاطر ساده بودن با انواع مقنعه، روسری و شال ست می‌شود. این ست در رنگ‌های مشکی و سرمه‌ای عرضه می‌شود و جنس پارچه آن فیونا است. طراحی این مدل به‌طوری است که تا زیر زانوی شما را می‌گیرد، پس در انتخاب سایز خود مراقب باشید.
  • مانتو شلوار مدل بلیزری طرحی خاص دارد و یقه آن کمی به یقه انگلیسی شبیه است اما بسیار بزرگ‌تر از آن است. جنس این مانتو چهارخانه ترک است و در رنگ‌های زغالی، زیتونی، سرمه‌ای و کرم عرضه می‌شود. آستین‌های مانتو به صورت راستا دوخته شده‌اند و به راحتی بالا می‌روند. این مانتو از نمای جلو به صورت دو دکمه‌ای طراحی شده است که با دو جیب جلوی مانتو به آن ظاهری شیک می‌دهد. پارچه این مانتو نرم و لطیف است که باعث می‌شود تا شما هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کنید.
  • مانتو شلوار مدل یقه هفت چهارخانه ریز، با پارچه پیردوپل ترک دوخته شده است. همه ما توافق بر این داریم که مدل چهارخانه به خانم‌ها می‌آید. این مانتو با داشتن طرح چهارخانه می‌تواند زیبایی خاصی به شما بدهد. این مانتو در رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی و کرم موجود است. شلوار این مانتو کاملاً با آن هماهنگ است و با همان پارچه دوخته می‌شود. یک ردیف دکمه در جلوی مانتو قرار دارد و دو جیب مخفی هم در جلوی مانتو دوخته شده است. این مانتو به دلیل طرح آن بیشتر به مدل‌های اسپرت شبیه است و می‌توانید آن را در خارج از محل کار بپوشید.
  • مانتو شلوار مدل فیونا بانتو دوزی، همان‌طور که از نامش پیداست، با پارچه فیونا دوخته شده و در رنگ‌های مشکی و سرمه‌ای برای فروش عرضه شده است. این مانتو تنها چهار دکمه در جلوی خود دارد که به آن طرحی خاص داده است. در این ست، مانتو یقه ندارد و جلوی آن به صورت اریب با یک دکمه بسته می‌شود. برای بستن جلوی مانتو سایر دکمه‌ها مخفی شده‌اند و در پایان دو دکمه معمولی جلوی مانتو بسته می‌شود. شلوار با مانتو کاملاً هماهنگ است و به آن زیبایی خاصی داده است.
  • مانتو شلوار شنل دار ساده با پارچه کرپ ترک دوخته شده و در رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی، سبز تیره، آبی کاربنی و زرشکی عرضه می‌شود. در قسمت شانه این مانتو یک شنل ساده و کوچک دوخته شده است که ظاهری شیک به آن می‌دهد. دکمه‌های این مانتو یک ردیفه هستند. جیب‌های جلوی این مانتو به صورت متقارن است و از داخل مانتو کار شده است به صورتی که از بیرون مشخص نیست.
  • مانتو شلوار مدل یقه انگلیسی چهار دکمه با پارچه فیونا دوخته شده و در رنگ‌های سرمه‌ای و مشکی عرضه شده است. طراحی این مانتو به‌گونه‌ای است که تا بالای زانو را پوشش می‌دهد. این مانتو در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانم‌های جوان باشد. یقه این مانتو انگلیسی است که آن را برای تمامی استفاده‌ها مناسب می‌کند. این مانتو علاوه بر محیط‌های اداری می‌تواند در استفاده روزمره هم مورد استفاده قرار بگیرد. بعضی از لباس‌های اداری به این دلیل که بیش از حد کلیشه‌ای هستند، ظاهر جذابی ندارند اما مانتو چهار دکمه از این موضوع مستثنی است. شلوار این ست اداری برای استفاده بلند مدت طراحی شده و دوخت خوبی دارد. این شلوار در تن ظاهر جذابی دارد و در حین پوشیدن آن احساس ناراحتی نمی‌کنید.
  • مانتو شلوار یقه آمریکایی بقل پلیسه با پارچه پیردوپل ترک دوخته شده است و در رنگ‌های سرمه‌ای ذغالی، کرم و آبی کاربنی عرضه می‌شود. این مدل در میان لباس‌های اداری پر طرفدار است و دوخت تمیز و مرتب این لباس اداری نظر بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کرده است.
  • مانتو شلوار مدل دیپلمات 2 خط یقه هفت با پارچه دیپلمات ترک دوخته می‌شود و در رنگ‌های طوسی و ذغالی به بازار عرضه شده است. طراحی آن به گونه‌ای است که تا زیر زانوی شما را می‌پوشاند. حتماً موقع خرید به سایز خود توجه کنید. مانتو شلوارهای اداری به این دلیل که ظاهری کلیشه‌ای دارند به یکدیگر شبیه هستند. اما این ست در عین سادگی، ظاهر بسیار جذابی دارد. شلوار آن کاملاً با مانتو ست است و دوخت تمیزی دارد. هر دوی آن‌ها برای استفاده دراز مدت طراحی شده‌اند و اصلاً احساس ناراحتی نمی‌کنید.
  • مانتو شلوار دیپلمات دو جیب با پارچه دیپلمات ترک دوخته شده است و در رنگ‌های سرمه‌ای و طوسی برای فروش عرضه شده است. مانتوهای دو جیب اگر طرح و دوخت مناسبی نداشته باشند می‌توانند ظاهری شلخته به شما بدهد. اما این ست اداری اصلاً این‌طور نیست و زمانی که آن را بپوشید متوجه این امر می‌شوید. جیب‌های این مانتو به صورت کاملاً زیبایی متقارن هستند. شلوار این ست راستا بوده و به زیبایی روی تن می‌نشیند. دوخت این شلوار با مانتو آن هماهنگ است و به صورت کاملاً زیبایی ست شده‌اند.
  • مانتو شلوار مدل یقه انگلیسی طرح دیپلمات با پارچه دیپلمات ترک دوخته شده است و در رنگ‌های مشکی، ذغالی، طوسی و سرمه‌ای برای فروش گذاشته شده است. یقه انگلیسی یکی از متداول‌ترین مدل‌های لباس است و همه ما آن را می‌شناسیم. یقه انگلیسی به راحتی با هر روسری و مقنعه‌ای به راحتی ست می‌شود. اگر جنس پارچه مانتو با مدل آن هماهنگ نباشد باعث می‌شود تا دوخت مانتو تمیز از آب در نیاید و روی تن بد بایستد. همچنین پارچه با کیفیت رنگ پس نمی‌دهد و پس از چند بار شست و شو به سفیدی نمی‌زند. این ست را می‌توانید برای طولانی مدت استفاده کنید.

اطمینان از خرید لباس

فروشگاه اینترنتی لباس ماهپار، کیفیت بالای محصولاتش را تضمین می‌کند. فروش پوشاک برند با بهترین الیاف یکی از بهترین ویژگی‌های این فروشگاه است. ماهپار علاوه بر تضمین کیفیت، بهترین قیمت بازار را ارائه می‌دهد. یک فروشگاه خرید لباس خوب باید سفارشات مشتریان را ظرف دو یا نهایتاً سه روز کاری به مشتریانش برساند و ماهپار این را هم پوشش داده است. پشتیبانی این فروشگاه اینترنتی به صورت هفت روز هفته از ساعت 9 تا 21 است که خیال شما را از بابت خرید درست مطمئن می‌کند. فروشگاه ماهپار، با آگاهی از لباس‌های فرم در سازمان‌های مختلف، تلاش می‌کند تا پوشش کارکنان آن شرکت نشانه‌ای از عملکرد آنها باشد.

10 فروشگاه اینترنتی برتر خرید لباس در سال 1402

فروشگاه دیجی کالا

احتمالاً شما هم نام این فروشگاه اینترنتی را قبلاً شنیده‌اید. در گذشته محصولات این فروشگاه تنها به لوازم دیجیتال محدود می‌شد. اما امروزه حوزه محصولات این فروشگاه تا خواروبار و لباس گسترده شده است. این فروشگاه یک مارکت پلیس است که به صورت چند فروشندگی عمل می‌کند. به این صورت که سایر فروشگاه‌ها ثبت جایگاه می‌کنند و محصولاتشان را در دیجی کالا به فروش می‌رسانند. این فروشگاه‌ها در عوض یک کمیسیون هم به دیجی کالا می‌دهند؛ چرا که از بستر آن استفاده می‌کنند. البته این شرکت قوانین همکاری مخصوص به خودش را دارد. به همین دلیل تعداد محصولات عرضه شده در دیجی کالا زیاد است.

فروشگاه دلیچی

این فروشگاه اینترنتی هم لباس‌های مردانه و زنانه زیبایی برای عرضه دارد. اما ظاهر سایت چندان زیبا نیست و کمی شلوغ به نظر می‌رسد. این فروشگاه سفارشات بالای 300 هزار تومان را رایگان ارسال می‌کند و تا هفت روز امکان بازگشت کالا را دارد.

فروشگاه وب پوش

این فروشگاه در حوزه لباس آقایان فعالیت دارد. لباس‌های این فروشگاه شامل پیراهن، پولوشرت، تیشرت، کفش، شلوار جین، جلیقه، کفش نیم بوت و بوت می‌شدند. علاوه بر این‌ها این فروشگاه اکسسوری‌های مردانه زیبایی مثل کمربند و کلاه نیز دارد. همچنین این فروشگاه هم مثل هر فروشگاه لباس دیگری ست لباس‌های مخصوص خودش را دارد. شما با مراجعه به بخش ست می‌توانید لباس‌هایی که باهم پیشنهاد می‌شوند را ببینید. اقلام این ست‌ها شامل پیراهن، شلوار، تیشرت، کمربند، کفش و عینک است.

فروشگاه شیکسون

این فروشگاه هم محصولات متنوعی دارد. تقریباً هر قیمتی در این فروشگاه پیدا می‌شود. اکثر لباس‌ها و کفش‌ها باقیمت‌های پایینی مثل 69 هزار تومان شروع می‌شوند. رابط کاربری سایت کمی مشکل دارد و سایت کمی کُند است که باعث خسته شدن کاربر می‌شود. البته با نصب اپلیکیشن این مشکل برطرف می‌شود. این فروشگاه خریدهای شما را در بسته‌بندی‌های شیک ارسال می‌کند و ضمانت ده روز تعویض سفارش را دارد. سفارشات بالای 450 هزار تومان ارسال رایگان است و تضمین مطابقت کامل محصول با سایت را دارد.

فروشگاه تگموند

تگموند یک فروشگاه بزرگ از کالاهای مختلف است. محصولات این فروشگاه به دسته‌های مردانه، زنانه، بچه‌گانه، ورزشی، سلامت، زیبایی، خانه و آشپزخانه تقسیم بندی می‌شوند. کفش و کتانی، جین، سوییشرت، پولیور، تی شرت، لباس و لوازم ورزشی، عینک و ساعت از محصولات تگموند هستند. این فروشگاه لباس، تنوع محصول زیادی دارد و محصولات برندهای مختلف داخلی و خارجی را به فروش می‌رساند. این فروشگاه هم تا 7 روز امکان تعویض کالا دارد و شما می‌توانید در صورت عدم رضایت آن را تعویض کنید یا بازگشت دهید. در تگموند تمامی کالاها اصل هستند و با ضمانت اورجینال به فروش می‌رسند. همچنین این فروشگاه سعی می‌کند تا سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ارسال کند.

فروشگاه سال ست

این فروشگاه، یک لباس فروشی مردانه است. محصولات این فروشگاه به لباس مردانه، کفش، اکسسوری و ست‌های مردانه دسته بندی می‌شود. محصولاتی مثل تیشرت و پولوشرت، پیراهن، شلوار، شلوارک، هودی، کاپشن، جلیقه کت تک و یقه اسکی در این فروشگاه عرضه می‌شود. فروشگاه سال ست تا 7 روز ضمانت کالا دارد و شما می‌توانید ظرف 7 روز کالای خود را عودت دهید. همچنین این فروشگاه پشتیبانی مشتریان مناسبی دارد و سفارشات بالای 500 هزار توان رایگان ارسال می‌شوند.

فروشگاه مدیسه

مدیسه نیز یک فروشگاه از محصولات مختلف است. گستردگی آن در حد دیجی کالا است اما خب بخش فروش لباس نیز دارد. شلوار، پیراهن، تیشرت، پولوشرت، شال، روسری، مانتو، لباس مجلسی، از عمده لباس‌های این فروشگاه هستند. این فروشگاه ضمانت اصالت کالا دارد و شما می‌توانید هزینه خرید خود را درب منزل پرداخت کنید. این فروشگاه ارسال سفارش اکسپرس دارد و شما می‌توانید در صورت عدم رضایت خرید خود را ظرف 7 روز تعویض یا مرجوع کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز