خبرگزاری کار ایران

ایجاد حداقل سه هزار فرصت شغلی در پایتخت با اولین دفاتر هوشمند خدمات شهروندی محله (محله من)

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۰۸

به گزارش خبرگزاری ایلنا مدیر عامل مجموعه محله ی من سعید شبانیان بنیانگذار شبکه و پروژه دفاتر هوشمند خدمات، از راه اندازی دفاتر هوشمند خدمات شهروندی محله من خبر داد:

هدف از ایجاد این شبکه را می توان تحول در ارائه خدمات و کالا بصورت محله محور و توسعه اقتصاد محلی و اشتغال زایی دانست.

 

محله من چیست؟

برای توضیح بهتر "محله من" می توان گفت: کسانی در محلات هستند که توانایی انجام کارفنی را دارا هستند، ولی قادر به ارتباط و معرفی خودشان نیستند، در محله من ، فرصت مناسبی دراختیارشان قرار می گیرد تا هر زمان و مکانی که مدنظرشان هست به کسب درآمد بپردازند.

محله من  ، با اخذ مجوزات اخذ شده و ثبت قانونی مالکیت معنوی (برند) و همکاری با مراکز دولتی و خصوصی یک پلتفرم، همراه با شعبات فیزیکی متعدد درسراسر کشوراست، که درمحلات به معنای واقعی کلمه در افزایش طرح توسعه اقتصاد محلی گام برداشته است. به این صورت که یک سری خدمات در محل به ساکنان ارائه‌‌ داده می شود که این خدمات را افرادی که در حوزه‌های مختلف تخصص دارند و تائید "محله من" را دارند ارائه‌‌ می‌دهند، اهالی محله هر خدمتی که که لازم دارند و بخواهد در محل دریافت کند از طریق اپلیکیشن، سایت، تماس تلفنی، یا حتی مراجعه حضوری به دفاتر محله من در "بخش پشتیبانی دفاترهوشمند خدمات شهروندی محله" می‌‌توانند سفارشش را ثبت کنند و کارشناسانی که در این حوزه فعالیت و تخصص دارند سفارش مورد نظر مشتری را بررسی کرده، زمان و محل انجام سفارش و نوع کاری که باید انجام شود را ثبت نمایند و در پایان اعزام متخصصین انجام می شود.

 

محله محور بودن "محله من"

     محله محور بودن این شبکه بدین صورت است که باتوجه به تقسیم کشور ایران به استان ها، شهرستان ها، شهرهای کوچک و درآخر محلات، هرحوزه با هماهنگی و معرفی مدیر استانی خود یک نفررا به عنوان مدیر (نماینده) انتخاب می کند.

 

ایجاد حداقل سه هزار فرصت شغلی در پایتخت با اولین دفاتر هوشمند خدمات شهروندی محله (محله من)

مدیر هر محله به عنوان نماینده مسئولیت بررسی و درج درخواست ها، شناسایی و بررسی صاحبین مشاغل محله خود، باتوجه به ارائه بستر، زیرساخت و پشتیبانی فنی، صدور "محله کارت" برای شهروندان و صاحبین کسب و کار و ارائه آموزش های لازم با توجه به پروتوکل و دستور کار "ستاد مرکزی محله من" انجام می دهد.

کلام آخر

مدیران درمسیر ایجاد اشتغال ازبخش های خصوصی حمایت کنند، بخش خصوصی محور اصلی ایجاد اشتغال در جامعه است ومدیران دستگاه های مختلف باتوجه به منویات تاکیدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این بخش برای افزایش اشتغال و کارآفرینی حمایت کنند و به جای ایجاد ظرفیت جدید و آزمون و خطاها از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

بازآفر

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز