خبرگزاری کار ایران

علائم هشدار دهنده خرابی یخچال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۰۳

به طور کلی لوازم خانگی ، زندگی را برای افراد پرمشغله آسان می کنند اما این دستگاه ها گاهی اوقات با مشکلاتی روبه رو شده و خراب می شوند و یخچال نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

برخی از مشکلات پیش آمده در این دستگاه ها ممکن است توسط خودتان قابل رفع باشد اما معمولا خرابی های ایجاد شده در یخچال نیاز به یک متخصص دارند. با توجه به اینکه یخچال یک دستگاه پیچیده است و تعمیر آن یک کار کاملاً تخصصی می باشد در هنگام خرابی این دستگاه ها بهره گیری از تجربیات تکنسین های ماهر که تعمیرات دستگاه را بدون خطا انجام می دهند، ضروری است.

علائم نشان دهنده خرابی و آسیب در یخچال

در اکثر موارد و در صورت استفاده صحیح و نگهداری منظم از دستگاه، یخچال می تواند تا سال های متمادی و حتی پس از طی شدن مدت گارانتی دچار خرابی نشود.

با این حال پس از چند سال استفاده ممکن است این دستگاه ها با ایراداتی مواجه شده و یا از کار بیفتند.

با تعمیر و نگهداری منظم یخچال می توان از بسیاری از این آسیبها جلوگیری کرد که تضمین کننده افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از مشکلات جدی و پر هزینه است.

در صورت بروز هر یک از موارد زیر بهتر است با تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیر یخچال مشورت کنید :

.  جمع شدن یخ و برفک زیاد در قسمت فریزر یخچال

.  به گوش رسیدن صدای شدید و غیر عادی از موتور دستگاه

.  مشکلات در ترموستات یخچال به طوری که دما در دستگاه ثابت نماند.

.  نشتی آب از یخچال

.  یخ و آب طعم بدی دارند، زیرا فیلتر آب دستگاه تعویض نشده است.

. دستگاه یخ ساز یخچال کار نمی کند.

. عدم بسته شدن درست درب دستگاه و از بین رفتن خنک کنندگی یخچال

. جمع شدن رطوبت در دیواره های داخلی یخچال

.  عدم کارکرده یخچال یا قسمت فریزر دستگاه

.  فاسد شدن غذا در یخچال

. وجود نویز بیش از حد در کمپرسور یا فن یخچال

.  ایجاد کدهای خطا یا شنیده شدن سیگنال های هشدار از دستگاه

اقداماتی که عمر مفید یخچال را افزایش می دهد

برخی از ایرادات ایجاد شده در یخچال قابل اجتناب نیست و یخچال باید تعمیر شود. با این حال با مراقبت صحیح از دستگاه و انجام فعالیت هایی می توان عمر آن را افزایش داده و خطر خرابی آن را به حداقل رساند. این فعالیت ها عبارتند از:

1. تمیز کردن منظم یخچال

حداقل یک بار در ماه تمام مواد غذایی را از داخل یخچال خارج کرده و داخل دستگاه را به خوبی تمیز کنید .برای این کار به مواد شوینده خاصی نیاز ندارید تنها کافی است که کشو و قفسه های داخل یخچال را از جای خود خارج کرده و آنها را با آب گرم و مواد مایع شوینده کاملا بشوید، سپس قبل از آنکه قطعات خارج شده را دوباره در جای خود قرار دهید آنها را با یک دستمال کاملاً خشک کنید و یا صبر کنید که خودشان خشک شوند.

2. یخ زدایی دوره ای از دستگاه

هر چقدر لایه یخ در محفظه فریزر یخچال بیشتر شود مصرف انرژی دستگاه بالاتر می رود. بنابراین برای کاهش مصرف انرژی یخچال ضروری است که دستگاه را چندین بار در سال یخ زدایی کنید.

نیازی به انجام این کار در یخچال های مدرن که دارای سیستم ضد یخ هستند، نیست.

3. بررسی درب یخچال

یک آزمایش ساده انجام دهید تا متوجه شوید که آیا درب یخچال شما کاملا بسته میشود و یا نیاز به تعویض درزگیر دارد . برای انجام این آزمایش یک تکه کاغذ را لای درب یخچال قرار داده و درب یخچال را ببندید. اگر بتوانید کاغذ را در حین اینکه درب یخچال بسته است جابجا کنید نشان می دهد که درب دستگاه کاملاً بسته نشده و نیاز به تعویض لاستیک های دور درب دستگاه می باشد.

ماهان سرویس مرکز تعمیر تخصصی یخچال در کرج

ماهان سرویس بیش از 15 سال در زمینه تعمیر لوازم خانگی سابقه داشته و با شناخت کامل از عیوب یخچال ، در کمترین زمان اقدام به تعمیر آن می کند. 

تکنسین های ماهان سرویس از بین افرادی انتخاب شده اند که تجربه و مهارت خاصی در زمینه تعمیر انواع برند و مدل های مختلف یخچال داشته و پیوسته علم خود را در این زمینه با شرکت در دوره های آموزشی مخصوص به روز نگه می دارند.

درصورتی که یخچال شما با هر یک از ایرادات ذکر شده در این مقاله رو به رو شد ، تنها یک تماس با ماهان سرویس کافی است تا عیوب دستگاه برطرف شود.

ماهان سرویس خدمات تعمیر  خود را گارانتی می کند و چنانچه در مدت گارانتی همان عیب بروز کند به رایگان تعمیر می شود. 

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در کرج 

نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس در کرج

تعمیر یخچال ساید کنوود در کرج

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در کرج

از خدمات ماهان سرویس در کرج می باشد . 

برای استفاده از خدمات ماهان سرویس یک تماس کافی است .

تماس مستقیم : 09353001695

www.arvandoxin.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز