خبرگزاری کار ایران

راهنمای کامل وکیل طلاق به صورت آنلاین و حضوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۷۵

امروزه جامعه  با توجه به پیشرفت و نیاز  خود دارای تخصص های بسیار زیادی شده است . روزانه افراد ممکن است با بسیاری از این افراد برخورد داشته باشد از متخصصین مکانیک گرفته تا انواع آشپزهای حرفه ای و تا .....

 افراد ممکن است در طول زندگی خود با مشکلات فراوانی بروخورد نمایند و در این زمینه برای رفع مشکل به افرا متفاوتی مراجعه نمایند . برای مثال برای بیماریهای روانی به روان پزشک ، برای بیماری های جسمانی به دکترین و ......

 این امر در مورد قانون نیز به همین روال می باشد فردی که در دادگاه خانواده دچار مشکل می باشد نمی تواند پرونده خود را به یک وکیل دیوان وکالت داده  و انتظار گرفتن نتیجه به میزان وکالت یک وکیل خانواده را داشته باشد .

مشاوره انلاین وکیل طلاق

در هر موردی که فردی در زمینه قانونی به مشکلی بر می خورد شروع به بررسی موضوع نموده و در این زمینه اقدامات لازم را شروع می نماید . در این زمینه افراد باتوجه به نیاز خود می توانند خود اقدام کنند و یا با توجه امر  بعضی از انها خود اقدام به مراجعه به دادگاه نموده و برخی دیگر نیز باتوجه به دشواری امر ویا اینکه هیچ گونه آشنایی با قانون ندارند اقدام به ارائه پرونده به وکیل می نمایند.

در ادامه  این نوشتار به بررسی طلاق توافقی ، وکیل طلاق توافقی و وکیل آنلاین طلاق در انتها نحوه انتخاب وکلای طلاق توافقی می پردازیم.

راهنمای کامل وکیل طلاق به صورت آنلاین و حضوری

 در هر جامعه ای خانواده بنیان اصلی ان اجتماع می باشد و در صورت فروپاشی خانواده معمولا اجتماع نیز  به سمت فروپاشی می رود . برهمین اساس دولتها اقدامات بسیار زیادی را  برای جلوگیری از فروپاشی و جدایی خانواده ها انجام می دهند.

 اما گاها پیش می آید که دو نفر  که سالهاست یک خانواده را تشکیل داده و در زیر یک سقف به صورت مشترک مشغول به زندگی می باشند ممکن است با یک دیگر دچار اختلاف شده و به هیچ وجه دیگر نخواهند باهم زندگی مشترکی داشته باشند.

 در این گونه موارد معمولا افراد می توانند برای حل زودتر مسئله و جدایی طرفین از هم به دادگاه مراجعه نموده و علیه یک دیگر طرح  دعوا نمایند.

معمولا طرفین اگر بخواهند طی طلاق از هم جدا بشوند باید مراحل بسیار طولانی را طی نمایند . در این مورد زن یا مرد  دادخواست طلاق داده باشند و معمولا با طرح دادخواست طلاق در دادگاه موضوعات متفاوتی پیش می اید .

 در صورتی که زن در طی شرایطی بخواهد درخواست طلاق نماید باید  یک سری از مواردی را که در قانون مدنی و همچنین قانون حمایت خانواده باشد را در دادگاه اثبات نماید این موارد به شرح ذیل می باشند ک

  1. مرد به مدت 6 ماه متوالی یا نه ماه متناوب نفقه زن را نپردازد:  براساس قانون مدنی پرداخت نفقه زن به عهده مرد می باشد و  در صورتی مرذ نفقه زن را پراخت ننماید  ، زوجه می تواند  علیه مرد در دادگاه و یا در دادسرا به عناوین حقوقی و کیفری طرح شکایت نماید .
  2. غیبت مرد: اگر مردی به مدت یک سال بدون اطلاع زن منزل مشترک را ترک نماید و هیچ خبری در این مورد از وی نباشد زن می تواند بعد از این مدت از به دادگاه مراجعه نموده و تقاضای طلاق را بنماید .
  3. زن مورد ضرب و جرح واقع شده باشد و در زندگی مشترک  و منزل امنیت جسمی و جانی نداشته باشد.
  4. مرد به مشروبات الکلی و همچنین مواد مخدر اعتیاد داشته باشد.

این موارد از جمله شرایطی می باشند که زن براساس قانون باید انها را در دادگاه اثبات نماید و در صورت عدم اثبات به درخواست طلاق وی توجه نمی شود.

حال اگر مرد به هر دلیلی بخواهد داخواست طلاق به دادگاه ارائه بدهد باید ابتدا کلیه حقوق مالی زن را به طور کامل پرداخت نموده و در این رابطه بسیاری از مردان به دلیل وضعیت اقتصادی ممکن است قادر به انجام این امور نباشند.

 اما در خصوص زوج و زوجه یک راه دیگر نیز برای طلاق وجود دارد و آن طلاق توافقی می باشد.

 در طلاق توافقی زن و مرد می توانند ، خوشان به شخصه و یا توسط یک وکیل طلاق توافقی باهم  در خصوص موارد زیر به توافق رسیده و در انتها جهت ارائه آن به دادگاه اقدام نمایند.

 

1-مهریه :

 براساس قانون مهریه حق زن بوده و در هر شرایطی باید به وی پرداخت گردد.به بیانی دیگر  مهریه بعد از عقد جزئی از اموال زن بوده و با اولین نزدیکی به طور کامل به مالکیت وی در می آید . مرد باید در هر شرایطی مهریه وی را پرداخت نموده و زن نیز در هر شرایطی می تواند در این رابطه تقاضای         دریافت مهریه خود را از مراجع  قانونی بنماید. معمولا با توجه به   شایعاتی که در جامعه وجود دارد بیتان می شود که در طلاق توافقی زن باید مهریه خود را ببخشد ، ولی براساس قانون و توافقات صورت گرفته زن می تاند مهریه خود را حتی در صورت طلاق توافقی  دریافت نماید .

2- حضانت فرزندان مشترک: زن و مرد بعد از از دواج و قبل از شروع اختلافات ممکن است بخواهند که دارای فرزن یا فرزندان مشترکی باشند و بعد از شروع اختلافات و توافق بر سر طلاق توافقی باید در خصوص حضانت فرزندان مشترک و اجازه  دیدن فرزند مشترک در زمانهایی خاص نیز برای وی به توافق برسند.

 3- مورد دیگر در این رابطه جهیزیه می باشد که زن وشوهر در این خصوص باید قبل از دادخواست طلاق توافقی در مورد آنها و همچنین موارد مشترک جهیزیه به نتیجه برسند و بعد از طلاق موضوع خاصی در مورد آنها پیش نیاید .

4-در موارد بعدی ممکن است یک سری از حقوق غیر مالی زن و مرد  نیز مطرح گردند که زن و مرد باید در این رابطه به توافق رسیده و امور خود را به انجام برسانند.

 بعد از توافقات صورت گرفته بین زوج و زوجه در خصوص طلاق توافقی آنها می توانند پرونده خود را به وکلای طلاق توافقی سپرده و یا خودشان بخواهند امور دادگاه را به انجام برسانند.

 وکیل طلاق توافقی در این رابطه ابتدا اقدام به نوشتن دادخواست طلاق توافقی به صورت قانونی می نماید و در انتها با امضای زن و شوهر ، وکیل پرونده را در سامانه خدمات الکترونیک ثنا ثبت نموده ودر انتها از طریق دادگاه به مراکز  مشاوره خانواده فرستاده شده و در آنها سعی می شود که زن وشوهر به هر روشی و در حد امکان به توافقی برای بازگشت به زندگی مشترک اقدام نمایند .

وکیل طلاق توافقی نیز معمولا در این رابطه سعی در سازش بین طرفین می نمایند و در صورتی که به هر دلیلی نتوانست بین آنها سازشی حاصل نماید معمولا پرونده به نزد قاضی ارسال شده و قاضی در این باره باتوجه به گفته های وکلای طلاق و عدم سازش انها اقدام به صدور صدور حکم به عدم امکان سازش می نماید .

 گروه تخصصی وکلای طلاق توافقی یکی از بهترین گروههای وکلا در این باره در ایران می باشند که همگی ضمن آشنایی کامل با مقررات و حقوق افراد با آشنایی کامل با مسائل اجتماعی سعی در ایجاد سازش بین زن و شوهر نموده و تمام تلاش خود را در این باره برای جلوگیری از طلاق توافقی انجام می دهند . اما اگر به هر دلیلی زن و شوهر به سازش نرسند معمولا پیگیر امور انها بوده و در انتها حکم عدم امکان سازش را برای انها  در سریعترین زمان دریافت می نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز