خبرگزاری کار ایران

کیف پول من؛ آپدیت 2022 و معرفی ویژگی های جدید آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۴۸

با شیوع بیماری کرونا و بالا رفتن نرخ تورم جهانی و محبوب شدن بیزینس‌های فریلنسری و دورکاری، روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان دنیای ارزهای دیجیتال افزوده می‌شود. علت این امر سودآوری و کسب درآمدهای کلان تریدرها از بازارهای ارز دیجیتال است. با توجه به قانونی شدن معاملات ارزهای دیجتال در سال 98، در ایران نیز افرادی برای فرار از نرخ بالای تورم به سمت این معاملات جذب شده‌اند؛ اما طبیعتا بسیاری از این تریدرهای ایرانی با در بسته تحریم‌های مالی مواجه می‌شدند که امکان ترید و معامله ارزهای دیجیتال را از آن‌ها سلب می‌نمود. البته این تمام ماجرا نبود و در چند سال اخیر صرافی‌های معتبر ارز دیجیتالی همچون کیف پول من به کمک کاربران ایرانی آمده‌اند و امروزه کاربران ایرانی که از چنین صرافی‌هایی کمک می‌گیرند، با مشکل بلوکه شدن دارایی و سرمایه خود مواجه نمی‌شوند. با توجه به اهمیت آشنایی با صرافی‌های معتبر ما در این مطلب به بررسی صرافی کیف پول من و امکانات جدید آن خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

نحوه نقد کردن ارزهای دیجیتال در ایران

همان طور که در مقدمه نیز به آن اشاره شد، با توجه به بالا رفتن نرخ ارزهای معمولی و فیات همانند دلار، بسیاری از ایرانیان برای گذران زندگی و حفظ ارزش سرمایه خویش، به کسب درآمد دلاری نیاز پیدا کرده‌اند و یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای کسب چنین درآمدی، ورود به بازار رمزارزها است. کاربران و معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتالی همواره با مشکلی به نام تحریم‌های مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و دقیقا به همین علت است که به راحتی نمی‌توانند در فارکس که به عنوان بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، فعالیت کنند. این مسئله تا جایی پیش می‌رود که برخی از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال همانند بایننس، چنانچه متوجه هویت ایرانی کاربر شوند، حساب او را مسدود کرده و دارایی‌های موجود در این حساب را بلوکه می‌کنند؛ در نتیجه این کاربر ایرانی برای همیشه دسترسی خود به حساب و سرمایه خویش را از دست می‌دهد و حتی نمی‌تواند برای بازپس‌گیری سرمایه خویش به مراجع قضایی مراجعه کند.

با توجه به اهمیت معاملات ارزهای دیجیتال و ارز آوری چنین معاملاتی دولت ایران در سال 1398 معاملات ارزهای دیجیتالی را قانونی اعلام کرد و از آن پس صرافی‌های ایرانی چون کیف پول من، به کمک تریدرها و معامله‌گران این بازار آمده‌اند که تمامی فعالیت آن‌ها کاملا قانونی بوده و خطری سرمایه شما را تهدید نمی‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب توجه صرافی کیف پول من این است که دغدغه تبدیل ارزهای دیجیتالی به ریال (پول رایج کشور ایران) را از بین می‌برد؛ چراکه شما به راحتی می‌توانید ارزهای دیجیتالی خود را که دارای ارزش دلاری است، به ریال تبدیل و مبلغ را به حساب بانکی خود منتقل نمایید. البته این تمام ماجرا نبوده و شما می‌توانید به کمک این صرافی به راحتی به خرید اتریوم و ارزهای دیجیتالی دیگر اقدام کنید.

معرفی اجمالی صرافی رمزارز کیف پول من

کیف پول من؛ آپدیت 2022 و معرفی ویژگی های جدید آن

صرافی ارز دیجیتال کیف پول من، در واقع اولین سامانه ایرانی است که به راحتی می‌توانید با کمک آن، ارزهای دیجیتالی خریداری و معامله کنید و به صورت کاملا رایگان از رمزارزهای خود نگهداری نمایید. همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، وجود برخی شرایط در سال‌های اخیر، کاربران ایرانی را از سود کلان چنین بازارهایی محروم کرده بودند و مجموعه کیف پول من به منظور برطرف کردن چنین شرایطی تاسیس شد.

این صرافی معتبر که دارای نماد اعتماد نیز می‌باشد، از 1200 ارز دیجیتالی در سطح جهانی پشتیبانی می‌کند و دقیقا به همین علت در بین ده صرافی رمزارز جهانی (به جهت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع) قرار گرفته است. ناگفته نماند که اگر دغدغه تبدیل ریال به دلار و خرید ارزهای دیجیتالی به دلار را داشتید، این صرافی این دغدغه شما را نیز برطرف کرده است و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از پول رایج ایران، به طور مستقیم به خرید تتر، بیت کوین، اتریوم و غیره بپردازید. شاید به همین علت باشد که این صرافی ایرانی، توانسته است بیش از یک میلیون کاربر ایرانی را به سمت خویش جذب نماید و با توجه به حجم معاملات روزانه بتواند در صدر جدول صرافی‌های ایرانی ارزهای دیجیتالی، قرار بگیرد.

در سال‌های اخیر این صرافی با ارائه امکانات جالب توجه، توانسته پا به عرصه رقابت با صرافی‌های بین‌المللی چون گیت، بایننس، کوکوین و غیره بگذارد. شما به هنگام ایجاد حساب کاربری در صرافی کیف پول من علاوه بر آنکه وارد دنیای 1200 ارز دیجیتال می‌شوید و می‌توانید به راحتی به خرید دوج کوین و غیره اقدام کنید، از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه نیز برخوردار خواهید شد.

معرفی امکانات جدید صرافی کیف پول من

صرافی ایرانی کیف پول من، همواره در فکر فراهم کردن رفاه حداکثری برای کاربران خویش بوده و در جهت تحقق بخشیدن به هدف اصلی ارزهای دیجتالی قدم برمی‌دارد. ارزهای دیجتالی که در مقابل ارزهای فیات پا به عرصه وجود نهادند، در وهله اول ابزاری برای سودرسانی نبودند و فقط خواهان جایگزینی با ارزهایی چون دلار، یورو، پوند و غیره بودند؛ اما به مرور زمان و با توجه به نوسانات این بازار، به ابزار سودرسانی نیز تبدیل شده‌اند؛ کما این در کنار سودرسانی، وسیله‌ای برای خرید ملک، سهام شرکت‌ها و غیره نیز هستند.

صرافی کیف پول من نیز در جهت توسعه این مفهوم و بالا بردن کارایی ارزهای دیجیتال، قابلیت‌های جدیدی را به مجموعه خود اضافه کرده است که حتی کوچک‌ترین کارهای روزمره خود را می‌توانید به کمک این صرافی به راحتی انجام دهید و این صرافی می‌تواند بهترین جایگزین برای تمام برنامه‌هایی باشد که خدماتی همچون فروش شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل یا حتی فروش بسته اینترنت، پرداخت قبض و استعلام آن را ارائه می‌دهند.

تامین امکانات رفاهی به موارد اشاره شده در بالا خلاصه نمی‌شود و اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید پول بلیط هواپیما خود را از موجودی ارز دیجیتال حساب خود پرداخت کنید، در صرافی کیف پول من این امکان برای شما فراهم شده است و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به بخش خدمات در پنل کاربری خویش، اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. ناگفته نماند که این صرافی توانسته مجوز تبلیغات محیطی را نیز دریافت کند و در بین صرافی‌های رمزارز ایرانی، صرافی کیف پول من تنها صرافی است که توانسته چنین مجوزی را کسب نماید. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، این مجموعه به دنبال ارتقا رفاه کاربران خویش بوده و روزانه ویژگی‌های جالب بیشتری را برای این منظور به صرافی خود اضافه می‌کند.

ویژگی‌های صرافی کیف پول من

کیف پول من؛ آپدیت 2022 و معرفی ویژگی های جدید آن

قطعا پس از مطالعه مطالب بالا، متوجه تمایز این صرافی با رقبایش گشته‌اید. علت این امر وجود ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه است. از ویژگی‌های بارز این صرافی کاملا ایرانی، می‌توان به مواردی همچون امکان خرید و فروش رمزارزها در هر ساعت از شبانه‌روز، ارائه ضمانت نگهداری امن از ارزهای دیجیتال شما، امنیت بسیار بالای این مجموعه که ریسک هک اکانت‌ها را صفر کرده، امکان افزایش موجودی به دو شکل ریالی و دلاری، امکان تبدیل ارزهای دیجیتالی به ارزهای دیجیتالی دیگر، تعرفه رایگان برای ساخت حساب کاربری، برخورداری از پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

ویژگی جالبی که کاربران ایرانی پس از استفاده از خدمات صرافی کیف پول من به آن اذعان نموده‌اند، وجود امکان خرید رمزارزها به تومان است و همین امر سبب محبوبیت بیش از پیش این صرافی داخلی و ایرانی گشته است. ناگفته نماند که شما به هنگام خرید رمزارز از این صرافی دیگر نگرانی از بابت پیدا کردن کیف پول معتبر برای نگهداری از ارزهای دیجیتالی خود را نخواهید داشت؛ چراکه صرافی کیف پول من، این امکان را برای کاربران خویش فراهم نموده تا رمزارزهای خود را به راحتی و حتی برای طولانی مدت به صورت کاملا رایگان در کیف پول خود نگهداری کنند؛ در نتیجه به هنگام برخورداری از خدمات این مجموعه شما بی‌نیاز از هرگونه کیف پول جداگانه‌ای خواهید بود.

تعرفه انجام خدمات در صرافی ایرانی کیف پول من

اگر تریدر و معامله‌گر قدیمی و کار کشته بازار رمزارزها باشید، قطعا می‌دانید که تمامی صرافی‌های معتبر خارجی و بین‌المللی برای ارائه خدماتی همچون تبدیل ارز به ارز، نگهداری ارزهای دیجیتال، انتقال و دریافت آن‌ها و غیره مبلغی را به عنوان کارمزد در نظر گرفته و از کاربران دریافت می‌دارند. صرافی کیف پول من که فراهم آوردن رفاه کاربران خویش را به عنوان هدف و شعار خود انتخاب کرده، در بین تمامی سامانه‌های شخصی و صرافی‌های معتبر، کمترین میزان کارمزد را برای انجام چنین خدماتی در نظر گرفته و همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، این صرافی برای نگهداری رمزارزهای شما، مبلغی را به عنوان کارمزد از شما دریافت نمی‌کند. همچنین برای انتقال و دریافت ارزهای دیجیتالی نیز هیچگونه درصدی را به عنوان کارمزد دریافت نمی‌کند. در میان خدماتی که این صرافی ارائه می‌دهد، فقط تعرفه تبدیل ارز به ارز چیزی در حدود 0.25 الی 2 درصد درنظر گرفته شده که در مقایسه با تعرفه سایر صرافی‌های معتبر واقعا مبلغ بسیار ناچیزی است.

صرافی کیف پول من و امکانات جدید آن

همان طور که گفته شد، صرافی کیف پول من، یکی از صرافی‌های رمزارز سرآمد کاملا ایرانی است که هدف خود را ارتقا سطح رفاه کاربران قرار داده است و توانسته موانع موجود بر سر راه تریدرهای ایرانی همچون تحریم و بلوکه شدن دارایی آن‌ها را از میان بردارد. تمامی معاملات انجام شده در این صرافی کاملا به صورت قانونی انجام می‌شوند و شما به هنگام ایجاد حساب کاربری در این صرافی، به دنیای ارزهای دیجیتالی که بیش از 1200 نوع است وارد می‌شوید و می‌توانید با خیال راحت به ترید و کسب درآمد دلاری و سود برسید و در کنار آن از سرمایه موجود در کیف پول خود برای خرید بلیط هواپیما و کارهایی از این قبیل استفاده کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتال و ورود به دنیای رمزارزها را دارید حتما به صرافی کیف پول من سری بزنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز