خبرگزاری کار ایران

دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران‌تلنت نمایشگاه کار برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۲۸

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران‌تلنت طی سه روز از تاریخ ۸ الی ۱۰ خرداد میزبان کارجویان و فارغ‌التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت‌های معتبر داخلی خواهد بود. کارجویان و دانشجویان از ۲۰ اردیبهشت الی ۱۳ خرداد فرصت دارند تا هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در نمایشگاه شرکت کنند و رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی ارائه شده توسط شرکت‌های معتبر ارسال کنند.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌های معتبر ایران برگزار می‌شود و فرصت‌هایی شغلی ارائه شده در آن تمام گروه‌های شغلی را شامل می‌شود،. از این رو، این فرصت برای تمام جویندگان کار فراهم است که بتوانند شغل مناسب خود را پیدا کنند. این نمایشگاه برای اولین بار به صورت هیبرید برگزار می‌شود که همین موضوع، امکان گفتگوی مستقیم کارجویان و فارغ‌التحصیلان با مدیران شرکت‌ها را نیز فراهم کرده است.

برای شرکت در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران، اینجا را کلیک کنید.

تسهیل و سرعت بخشیدن به فرایند استخدام

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با تکیه بر تجربه 20 ساله ایران‌تلنت در حوزه کاریابی و اشتغال و برگزاری 10 دوره نمایشگاه کار و همچنین حمایت دانشگاه تهران برای تسهیل فرایند اشتغال دانشجویان و استخدام آنها در شرکت‌های معتبر داخلی، برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های کار هیبریدی یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه‌ها در دنیا هستند که ویژگی اصلی آنها برگزاری به صورت آنلاین و حضوری است. نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران نیز به این روش و برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تلاش می‌شود که از پتانسیل دانشگاه‌ها برای جذب نیرو به بازار کار و همچنین تسهیل فرایند استخدام و اشتغال دانشجویان استفاده و امکان ارتباط بدون واسطه بازارکار و دانشگاه را فراهم شود.

چرا کارجویان و دانشجویان باید در این نمایشگاه شرکت کنند؟

ایران‌تلنت با برگزاری نمایشگاه کار در دانشکده فنی دانشگاه تهران تلاش کرده تا فرایند استخدام دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان را راحت‌تر کند و همچنین شانس آنها برای استخدام در معتبرترین شرکت‌های ایران را بیشتر کند.

مهم‌ترین مزیت نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران برای کارجویان و دانشجویان، برگزاری حضوری و آنلاین آن به صورت همزمان است. حضور کارجویان در غرفه‌های شرکت‌ها این امکان را به آنها می‌دهد که از نزدیک با شرکت‌ها و مدیران آنها ارتباط برقرار کنند و با این کار بتوانند مهارت‌ها و توانایی‌های خود را نشان دهند و در واقع بتواند اثری مثبت از خود روی استخدام‌کنندگان بگذارند.

این نمایشگاه فرصت‌های یادگیری بسیاری را برای کارجویان و دانشجویان فراهم می‌کند. کارجویان با حضور در نمایشگاه کار می‌توانند در رویداد‌های راهنمای مسیر شغلی جهت تسهیل فرآیند انتخاب حوزه کاری و مسیر رشد حرفه‌ای شرکت کنند و با تمام مراحل استخدام از رزومه‌نویسی تا شرکت در کارگاه‌های آموزشی راهنمای مسیر شغلی نیز آشنا شوند.

حضور در نمایشگاه کار، هم به صورت و هم به صورت آنلاین، نیازمند داشتن رزومه‌ای قوی و حرفه‌ای است. به همین منظور و برای حضور قوی در این نمایشگاه،‌ می‌توانید زودتر از موعد به تلنت کوچ مراجعه کنید و رزومه خود را متناسب با استانداردهای جهانی بسازید و خود را برای روز نمایشگاه آماده کنید. فراموش نکنید که ساخت رزومه در ایران‌تلنت کاملا رایگان است. این نکته را باید عنوان کرد که کارجویان برای شرکت در نمایشگاه کار باید در تلنت کوچ ثبت نام کنند.

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران چه مزیتی برای کارفرما دارد؟

مهم‌ترین مزیت حضور شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و کارفرمایان در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران این است که می‌توانند نخبگان، کارجویان مستعد و همچنین متخصصین بازار کار را جذب فرصت‌های شغلی خود کنند. همین موضوع می‌تواند آنها را از صرف هزینه و زمان بسیار برای جستجو در بازار کار رها کند.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران در پردیس فنی دانشگاه تهران و با حضور بیش از ۱۰ هزار دانشجو و فارغ‌التحصیل برگزار می‌شود و علاوه بر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، بیش از ۲ میلیون از شاغلین و افراد جویای کار در ایران‌تلنت و تلنت کوچ نیز به این نمایشگاه دعوت می‌شوند.

کارفرمایان و شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت برای تقویت برند کارفرمایی خود بهره ببرند و در تبلیغات نمایشگاه با ارزش بیش از ۲۵۰ میلیون تومان نیز حضور داشته باشند.

نحوه شرکت در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران

کارجویان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر تمامی مراحل حضور و ثبت نام در نمایشگاه را انجام دهند:

ثبت نام کارجویان در نمایشگاه

کارفرمایان و شرکت‌ها می‌توانند با کلیک بر لینک زیر، مراحل ثبت نام و رزرو غرفه در نمایشگاه را انجام دهند:

ثبت نام و رزرو غرفه در نمایشگاه

اقدام برای صدها فرصت شغلی از شرکت‌های معتبر

شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و موقعیت‌های شغلی خود را به کارجویان معرفی خواهند کرد. بنابراین، حضور در نمایشگاه کار فرصتی عالی برای بالا بردن شانس استخدام در این شرکت‌ها است. نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران به مدت سه روز از ۸ الی ۱۰ خرداد برگزار می‌شود و کارجویان از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد، برای ارسال رزومه زمان دارند. برای شرکت در این نمایشگاه و آشنایی با کلیت آن، اینجا کلیک کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز