خبرگزاری کار ایران

مسابقه­ ی دکوراسیون داخلی به تهیه ­کنندگی هلدینگ بهشت برگزار می­شود:

برگزاری مسابقات معماری و دکوراسیون داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۰۲

مسابقات معماری و دکوراسیون­داخلی با حضور بازیگران و فوتبالیهای دوست داشتنی، با هدف ترویج فرهنگ بهسازی فضای واحدهای مسکونی، اداری و تجاری و معرفی استعدادهای برتر رشته معماری داخلی، به زودی از سوی هلدینگ بهشت برگزار می­شود.

دکتر علیرضا بهشت­ آیین، نویسنده و مدرس حوزه­ ساختمان که به همراه دکتر مهدی توانایی رنجبر  تهیه کننده­ این برنامه هستند ضمن بیان مطلب فوق در جریان یک نشست خبری به خبرنگاران، به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، زمینه­ سازی برای شناسایی و معرفی استعدادهای برتر حوزه معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین ایجاد فضایی جذاب برای آشنایی خانواده­ها با روشهای بهسازی فضاهای مسکونی از طریق مقوله­ دکوراسیون داخلی است.

مدیر عامل هلدینگ بهشت تاکید کرد: با توجه به تغییر الگوی مصرف آپارتمان و کاهش متراژ واحدهای مسکونی، بدون شک استفاده بهینه از فضای منازل نسبت به گذشته ضرورت بیشتری دارد. البته همزمان با شیوع ویروس کرونا و افزایش دورکاری افراد و اعمال قرنطینه، بهسازی فضاهای مسکونی بیش از پیش احساس شد.

بهشت­ آیین افزود: در شرایط فعلی، عرصه عمومی برای معرفی استعدادهای برتر حوزه معماری داخلی و دکوراسیون وجود ندارد و حضور در رسانه­ های عمومی نیز مستلزم صرف هزینه­ های هنگفتی است. این در حالیست که در قالب این برنامه افراد مستعد در حوزه دکوراسیون داخلی میتوانند در رقابت شناسایی استعدادهای برتر این حوزه مشارکت کنند.

 وی با تاکید بر اینکه محتوای مسابقه مذکور در عین آموزشی کاملا سرگرم­ کننده است و گروه­های هدف این برنامه خانواده­ها هستند گفت:  قرار نیست مخاطبان این برنامه گروه­های دانشگاهی و متخصصان حوزه معماری باشند.

 بهشت­ آیین درباره سازوکار منتخبان نهایی این مسابقه گفت: ابتدا هلدینگ بهشت با اعلام فراخوان، اطلاع­رسانی گسترده­ای درباره برگزاری این مسابقه انجام داد. در فاز بعدی با پالایش شرکت­کنندگان از سوی افراد متخصص، در نهایت 15 نفر به عنوان منتخبان نهایی از بین داوطلبان گزینش و انتخاب شدند.

وی گفت: در قالب این برنامه مقرر شده است که در بازه­ی زمانی و فضای مشخص گروه­های شرکت­کننده نسبت به ایجاد فضاهای متنوع و با دکوراسیون منحصر به فرد اقدام کنند.

وی اذعان داشت: ترکیب هیئت داوری این مسابقه شامل سه داور ثابت (کمیته­ انتخاب) از اساتید برتر حوزه ساختمان است که همزمان یک داور دیگر به صورت میهمان به این گروه اضافه خواهد شد.

بهشت ­آیین ادامه داد: می­خواهیم با این برنامه حرف­های تخصصی در حوزه­ معماری را در سطح خانواده بیاوریم و به جای به کارگیری واژه­ های تخصصی در حوزه معماری از ادبیات قابل فهم عامیانه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه چنین برنامه ­هایی در نمونه ­های خارجی تولید شده و با استقبال بی­ نظیری از سوی خانواده­ها مواجه شده، خاطرنشان ساخت: تیم تخصصی ما با بررسی این نوع برنامه ­ها و بومی­سازی آن به دنبال آن است که فرهنگ بهسازی و دکوراسیون داخلی منازل را در بین مردم نهادینه کند.

به گفته بهشت­ آیین این برنامه قرار است در پاییز سال جاری از طریق پلتفرم­های شبکه­ های خانگی به نمایش گذاشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز