خبرگزاری کار ایران

چاپ لیوان عکسچاپ چگونه انجام می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۶۶

انتخاب یک کادو سورپرایز کننده برای  مناسبت های مختلف دور از تصور نیست چراکه در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین موارد کادو ازجملع چاپ لیوان در جنس های مختلف، چاپ لیوان عکسچاپ و سفارش ماگ حرارتی با عکس دلخواه اشنا کنیم.

چاپ لیوان عکسچاپ چگونه انجام می شود؟

کار چاپ لیوان عکسچاپ با کیفیت بسیار فوق العاده ای انجام می شود و تصویر دلخواه مشتری با ظرافت تمام بر روی لیوان ها درجنس هایی اعم از چینی، سرامیکی، سفالی، وغیره  درج می شود. بطور خلاصه مشتری پس از انتخاب لیوان با جنس مورد نظر و تصویر دلخواه  کار چاپ را به  این شرکت می سپارد و نکته قابل توجه اینکه جهت زیبایی طرح چاپ شده پیشنهاد می شود از تصاویری  با کیفیت جهت چاپ بر روی لیوان  استفاده شود.

سفارش ماگ حرارتی با طرح دلخواه

ماگ حرارتی نیز یکی از کالا های بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد و ماگ ها نسبت به لیوان های معمولی در اندازه و حجم بزرگ تری تولید می شوند و در طرح  ها و مدل های متفاوتی  تولید و عرضه می شوند و از مدل های پرطرفدار آن می توان به ماگ سرامیکی، ماگ سفالی ،ماگ چینی اشاره کرد. طرح روی ماگ مانند لیوان سفید بطور سفارشی چاپ می شود و شما قبل از خرید ماگ حرارتی می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب و آن را چاپ کنید.

سفارش  ماگ حرارتی

چاپ لیوان عکسچاپ چگونه انجام می شود؟

 در این مطلب  شما را با بهترین  راهکار سفارش ماگ حرارتی با طرح دلخواه آشنا می کنیم و برای این کار شما می توانید بدون مراجعه حضوری در هر جایی که هستید سفارش خود را ثبت نمایید .شما تنها کافی است که به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و تصویر دلخواه برای چاپ سفارش دهید و این طرح می تواند:

  •  عکس های تبلیغاتی
  •   چاپ تبریک
  •  چاپ عکس های حقیقی
  •  چاپ تصاویر دلخواه
  • و.. باشد و نکته مهم اینکه برای چاپ روی ماگ حرارتی حتما از تصاویری استفاده کنید که  کیفیت لازم را داشته باشند و تصاویری که بیش از اندازه بزرگنمایی شده اند یا به نوعی تار هستند برای چاپ توصیه نمی شوند.

سفارش ماگ حرارتی با عکس دلخواه

چاپ لیوان عکسچاپ چگونه انجام می شود؟

 این کالا عملکرد بسیار جالبی دارد و زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح روی آن کاملا مشکی و پنهان است اما زمانی که با حرارت تماس پیدا می کند( مانند زمانی که در آن چای ریخته می شود) از پایین به بالا طرح آن نمایان می شود و این به واسطه جوهری است که بر روی سطح آن پوشیده شده و به حرارت حساس می باشد.سفارش ماگ حرارتی با عکس دلخواه علاوه بر اینکه تمام ویژگی های مطلوب یک ماگ را دارا است می تواند به عنوان یک کالای تزئینی در محل کار یا در دکور منزل بکار رود بعلاوه امروز به جهت لوکس بودن آن ، به عنوان یک کادوی سورپرایز کننده مورد استفاده قرار می گیرد. موردی که باعث زیبایی دوچندان این کالا شده است چاپ روی ماگ حرارتی  است که بصورت سابلیمیشن انجام می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز