خبرگزاری کار ایران

آموزش برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام تا روش استفاده از اینستاگرام بدون نصب

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۱۰

روش‌های برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام

طبق سیاست اینستاگرام، اگر اکانت شما برای همیشه توسط اینستاگرام، خودتان یا شخص دیگری حذف شده باشد (permanently deleted)، نمی‌توانید آن را بازیابی کنید. اما اگر حساب کاربری اینستاگرام به صورت تصادفی یا اتفاقی یا بی‌دلیل حذف و غیرفعال شود، می‌توانید با مرکز راهنمایی اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و این مشکل را حل کنید. برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

۱) صفحه لاگین اینستاگرام خود را باز کنید.

۲) نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

۳) اگر رمز عبور را فراموش کرده‌اید از قابلیت forgot password برای بازیابی رمز عبور خود استفاده کنید.

۴) اگر این مراحل به برگرداندن اکانت دیلیت شده اینستاگرام کمکی نکرد، باید به تیم پشتیبانی اینستاگرام پیام دهید.

۵) برای تماس با تیم پشتیبانی اینستاگرام، باید روی دکمه لینک کلیک کنید. (لینک برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام)

6) در این صفحه سؤالی پرسیده شده که باید به آن پاسخ دهید. سؤال این است که آیا این حساب برای یک تجارت، محصول یا خدمات استفاده می‌شود؟

7) اگر اکانت شما شخصی بوده، باید گزینه No را انتخاب کرده و روی Send کلیک کنید.

8) سپس فرمی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که در این فرم باید اطلاعات خود را وارد کنید.

آموزش برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام تا روش استفاده از اینستاگرام بدون نصب

9) در بخش Full name باید نام دقیق حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید و در بخش Your Instagram Username باید نام کاربری دقیق اینستاگرام مورد نظر خود را تایپ کنید.

10) سپس در قسمت Your e-mail id باید ایمیل متصل به حساب کاربری اینستاگرامتان که در زمان ثبت نام انتخاب کردید را وارد کنید.

11) در نهایت در کادر آخر از شما پرسیده می‌شود که از چه کشوری تماس می‌گیرید و باید از لیست کشورها، Iran یا کشوری که در آن زندگی می‌کنید را انتخاب کنید.

12) پس از پر کردن فرم باید روی کلید Send کلیک کنید تا اطلاعات شما برای تیم پشتیبانی اینستاگرام ارسال شود.

13) پس از ارسال فرم تکمیل شده به تیم پشتیبانی اینستاگرام، ظرف 48 ساعت ایمیلی دریافت خواهید کرد که حاوی دستورالعمل و کدی متشکل از اعداد و دستورالعمل‌ها بوده است.

14) طبق دستورالعمل باید یک برگه A4 یا هر کاغذ سفیدی بردارید، کد داده شده در ایمیل، نام کامل و نام کاربری اینستاگرام خود را به صورت پررنگ بنویسید. در نهایت در حالی که این برگه در دستتان است باید به عنوان صاحب حساب کاربری از خودتان عکس بگیرید؛ به گونه‌ای که هم چهره‌تان واضح باشد و هم نوشته‌های روی کاغذ به خوبی دیده شود و خوانا باشد.

15) عکس خود را با کاغذ مربوطه برای تیم پشتیبانی از طریق Reply همان ایمیل ارسال شده بفرستید.

16) اگر اکانت شما به هر دلیلی موقتاً غیرفعال یا حذف شود، بازیابی حساب در عرض 2 تا 3 روز انجام خواهد شد.

17) پس از ۲ تا ۳ روز با تأیید هویت شما و اطلاعات روی کاغذ، ایمیلی برایتان ارسال خواهد شد که در این ایمیل یک لینک برای بازیابی حساب کاربری وجود دارد. با کلیک روی این لینک می‌توانید به برگرداندن پیج اینستاگرام حذف شده بپردازید.

چگونه بدون نصب برنامه وارد اینستاگرام شویم؟

ورود به اینستاگرام بدون نصب ممکن است ؟ اینستاگرام از ابتدا منحصراً برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده بود. این پلتفرم رسانه اجتماعی حتی در ابتدا فقط برای iOS در دسترس بود و در نهایت در سال ۲۰۱۲ برای اندروید منتشر شد. همان‌طور که می‌دانید عملکرد اصلی اینستاگرام اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها است، اما با گذشت زمان شاهد ویژگی‌های گسترده‌ای در این برنامه بوده‌ایم که می‌توان به قابلیت لایک کردن پیام‌های دایرکت یا لایک کردن استوری‌ها اشاره کرد.

از نظر برخی از کاربران، اینستاگرام یک شبکه‌ی مفید است اما برخی آن را اتلاف وقت می‌دانند. از سوی دیگر برخی از کاربران برای کار یا فروش محصولات خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند و این برنامه برای عکاسان نیز یک گزینه‌ی بسیار خوب است. به طور کلی اگر به اینستاگرام نیاز دارید اما نمی‌خواهید برنامه‌ی آن را روی گوشی هوشمندتان نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از آن در مرورگر ویندوز استفاده کنید.

شما از طریق یک سیستم کامپیوتری یا لپ‌تاپ می‌توانید به تمامی قابلیت‌های اینستاگرام دسترسی داشته باشید و از امکانات مختلف این شبکه بهره‌مند شوید.

چگونه ریپلای اینستاگرام را فعال کنیم؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مخاطبان را به خود مشغول می‌کند، این است که چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم؟ در ادامه قصد داریم با نرم‌افزار اینستندر به شما آموزش دهیم که چگونه ریپلای را در اینستاگرام خود فعال کنید:

  • وارد اینستندر شده و در اکانت اینستاگرام خود را لاگین کنید.
  • حال در ادامه، روی آیکون Home یا خانه در گوشه سمت چپ نگه دارید تا منویی جدید برای شما نمایش داده شود.
  • حال در منوی جدید، روی گزینه Modify Quick Experiment Settings کلیک کنید.
  • در قسمت باز شده، روی نوار جستجو در بالا کلیک کرده و کلمه Reply را جستجو کنید.
  • اگر اندکی پایین‌تر بیایید، بخشی تحت عنوان Direct برای شما نمایش داده می‌شود که در داخل آن، Flagها و گزینه‌هایی برای قابلیت‌های ریپلای اینستاگرام در اختیار شما قرار گرفته شده است. شما می‌توانید تمامی این گزینه‌ها را بسته‌ به نیاز خود فعال کنید.

آموزش برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام تا روش استفاده از اینستاگرام بدون نصب

  • حال ریپلای اینستاگرام در داخل برنامه Instander برای شما فعال خواهد شد و می‌توانید به‌سادگی با کشیدن پیام‌ها به سمت راست، ریپلایی برای پیامی به‌خصوص بنویسید.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز