خبرگزاری کار ایران

خرید با کیفیت ترین چمن مصنوعی از بهترین تولید کننده چمن تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۹۶

همواره انتخاب بهترین تولید کننده چمن مصنوعی با کیفیت، برای کسب و کارهای مختلف سوال بوده است. بارها شاهد بودیم که برخی از چمن های مصنوعی و گرین وال ها، پس از مدت کمی از استفاده، رنگ و کیفیت خود را از دست داده و  جذابیتشان از بین رفته است. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی در مورد خرید چمن مصنوعی و گرین وال را توضیح دهیم.

کیفیت چمن مصنوعی

یکی از جذاب ترین و چشم نواز ترین روش های معماری جدید، استفاده از دیوار سبز چمن مصنوعی یا همان گرین وال است. اگر چمن مصنوعی بر روی یک دیوار عمودی اجرا و طراحی شود، اصطلاحاً به آن گرین وال یا همان دیوار سبز می گویند. امروزه دیوار سبز در مکان های مختلف، مخصوصاً  شرکت ها، ادارات و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که با استفاده از دیوار سبز چمن مصنوعی می توانید دیوارهای قدیمی خود را نوسازی کنید، خیلی از معماران داخلی و متخصصین در این زمینه توصیه  می کنند از این روش جذاب استفاده کنید. همانطور که مستحضر هستید امروزه نگهداری و استفاده از گیاهان طبیعی، کاری زمان بر و  البته پرهزینه است. دشواری نگهداری از گیاهان طبیعی باعث شده است که خیلی از افراد به استفاده از دیوار سبز مصنوعی ترغیب شوند. قیمت بسیار مناسب  و سهولت نصب و راه اندازی دیوار سبز سبب شده است که خیلی از معماران و طراحان، از این متریال برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی استفاده کنند.

چمن مصنوعی به واسطه استفاده از پلی اتیلن و پلیمر، رنگ پردازی و شکل بسیار زیبا و جذابی دارد. به عبارت دیگر رنگ آن برای مدت زمان زیادی از بین نمیرود. حتی اگر به صورت مستقیم در مقابل نور آفتاب باشد.

مصارف و مزایای چمن مصنوعی

امروز شاهد هستیم که در مناطق مختلف، از جمله محوطه سازی مهدکودک ها، روف گاردن ها و ... از  چمن مصنوعی استفاده می شود. شما می توانید برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی در مراکز تجاری و اداری، هتل ها، تالارها، رستوران ها، کافی شاپ ها و ... از  گرین وال استفاده کنید. جالب است بدانید  گاهی اوقات طراحان و معماران دیوار سبز چمن مصنوعی را، با گیاهان طبیعی نیز ادغام می کنند که جذابیت بیشتری به آنها می دهد.

 اگر بخواهیم در مورد مزایای دیوار سبز چمن مصنوعی توضیح دهیم، باید  اشاره کنیم که این دیوارهای شیک و مدرن، نیاز به نور ندارند.  شما به سادگی می توانید آنها را در مکان مورد نظر خود نصب کنید. مسلما چون گیاهان دیوار سبز،  مصنوعی هستند، به لوله کشی، آبیاری، کوددهی و سمپاشی نیاز ندارند. برای نصب و راه اندازی آنها نیاز به سازه های خاصی نیست و به سادگی قابلیت نصب دارند. همچنین چون وزن آنها کم است، می توانید آنها را در هر مکانی تعبیه کنید. نگهداری و نظافت از آنها بسیار ساده است و در صورتی که گرد و خاک بر روی آنها نشسته باشد، با یک دستمال کاغذی و جاروبرقی  نیز به سادگی می توانید آنها را تمیز کنید. شما می توانید ماهی یک بار، دیوار سبز مصنوعی را را تمیز کنید. ممکن است که به هر دلیلی، شاخ و برگ و گرد و غبار به آن چسبیده باشد که به سادگی با جارو برقی قابلیت تمیز شدن دارد.

خرید با کیفیت ترین چمن مصنوعی از بهترین تولید کننده چمن تهران

اما مهمترین دلیلی که باعث شده است خیلی از معماران از دیوار سبز مصنوعی استفاده کنند، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است.

نصب  گرین وال

گرین وال به واسطه اینکه چمن مصنوعی را به صورت عمودی نصب می‌کند، باید با استفاده از سیم، پیچ،  رولپلاک، میخ و دیگر تجهیزات، به خوبی در محل مورد نظر فیکس شود. البته در کل  می توان گفت که نصب چمن مصنوعی بسیار ساده است و نیاز به ابزار آلات و تجهیزات خاصی ندارد. ولی بهتر است از نصاب حرفه ای برای راه اندازی آن استفاده کنید.

 چمن مصنوعی می تواند برای زمین های فوتبال و فوتسال، حیاط مدارس، خانه ها و مهدکودک ها نیز  مورد استفاده قرار بگیرد. مسلما خیلی از زمین های فوتبال و فوتسال در کشور، امکانات مختلف برای چمن طبیعی را ندارند. از این رو استفاده از چمن مصنوعی باکیفیت و مرغوب، می تواند گزینه ی مناسبی باشد. امروزه برای تزیین خانه ها و ویلاها و حتی جلوی مغازه ها و مراکز تجاری، شاهد استفاده از چمن های مصنوعی، روف گاردن، چمن مصنوعی تزئینی  و ... هستیم. چرا که جذابیت زیادی برای مراکز  مختلف تجاری و اداری ایجاد می‌کنند.

جالب است بدانید که چمن مصنوعی بر روی انواع و اقسام دیوارها، از جمله دیوارهای کاهگلی، گچی، آجری و سنگی قابلیت نصب دارد. فقط باید به خوبی  بر روی آنها پیچ و رولپلاک بشود.

از دیگر ویژگی‌ های بسیار مهمی که باعث افزایش امنیت و حفاظت از مراکز مختلف می شود، ضد اشتعال بودن گرین وال است.  به واسطه موادی که در این دیوارهای سبز مورد استفاده قرار می گیرد، آنها  قابلیت اشتعال ندارند و در برابر شعله ها مقاوم هستند.

مجموعه سبزچینه

با توجه به نکاتی که گفته شد اگر قصد خرید چمن مصنوعی و گرین وال دارید، به میتوانید به سایت سبزچینه مراجعه کنید و انواع و اقسام چمن ها با قیمتهای بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا را خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز