خبرگزاری کار ایران

شرایط فروش خودروی لاماری اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۸۱

علی موسوی خرم، مدیر فروش شرکت آرین پارس موتور مالک برند لاماری، در چهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران عنوان کرد: امروز 27 اردیبهشت 1401، اولین مرحله فروش شرکت آرین پارس موتور از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تحت نظر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: فروش این شرکت در غالب 2 طرح فروش عادی و فروش فوق العاده انجام می شود. در فروش طرح اول پیش فروش عادی با تحویل 120 روز کاری با قیمت غیرقطعی با پرداخت 50 درصد پیش پرداخت (494 میلیون 500 هزار تومان) و مابقی زمان صدور دعوتنامه انجام می شود. 

وی در خصوص طرح فروش فوق العاده گفت: در این طرح با قیمت قطعی و  تحویل در 90 روز کاری با اخذ 989 میلیون تومان در زمان ثبت نام انجام خواهد شد. البته در این مرحله که به صورت قرعه کشی خواهد بود متقاضیان می توانند با مراجعه به سایتSale.iranecar.com ثبت نام خود را انجام دهند. در ابتدای ثبت نام نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی نیست پس از قرعه کشی که توسط سازمان  حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام می شود و با بررسی مدارک متقاضیان، ‌آنگاه برندگان قرعه کشی می توانند به سایت مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل و وجه مورد نیاز را واریز کنند.

شرایط فروش خودروی لاماری اعلام شدشرایط فروش خودروی لاماری اعلام شدشرایط فروش خودروی لاماری اعلام شد

وی ابراز امیدواری کرد: شرکت آرین پارس موتور که جزو شرکت هایی خوش سابقه است، به تعهدات خود در زمان مقرر عمل خواهد کرد . در حال حاضر این شرکت شبکه خدمات پس از فروش بسیار مناسب با بیش از 20 نمایندگی در سراسر کشور فعال دارد.

وی در خصوص قرعه کشی طرح فروش فوق العاده گفت: یکی از دغدغه های فرایند قرعه کشی زمان بر بودن آن است. این امر نقدینگی شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد. بحث بعدی فروش ناوگانی و سازمانی این شرکت است. در حال حاضر تقاضا از شرکت های دولتی، ‌نیمه دولتی و خصوصی داریم که همکاری با آنها در بحث بازاریابی برای ما بسیار مهم است؛ اما به دلیل محدودیت ها این امکان از ما گرفته شده است. 

وی ادامه داد: نمایندگان این شرکت در سه سال گذشته فعالیت به خصوصی نداشتند با این وجود شرکت وظیفه حمایت در جهت برنامه‌های بازاریابی از آنها را دارد.

وی با اشاره به میزان تولید این شرکت گفت: در سال جاری 3 هزار 500 دستگاه تولید خواهد شد؛‌ اگر از تولیدات این شرکت استقبال شود تعداد تولید افزایش خواهد یافت و این میزان در سال آینده 2 برابر خواهد شد. 

وی معتقد است: خودروهای چینی در تکنولوژی، پیشرفت های چشمگیری داشتند که این مهم در محصول لاماری ایما نیز مشهود است.

شرایط فروش خودروی لاماری اعلام شد

وی اظهار کرد: در حال حاضر موتور گیربکس خودرو لاماری،‌ طراحی شرکت میتسوبشی ژاپن است و تحت نظارت آنها تولید می شود. همچنین این خودرو موتور 1500 توربو جی دی ای دارد و 195 اسب بخار قدرت موتور آن  است. با توجه به ظاهر،‌ کیفیت و استانداردهای آن پیش بینی میشود تقاضای خوبی خواهیم داشت. 

وی با بیان اینکه دغدغه شرکت آرین پارس موتور،‌ کیفیت است، ‌گفت: متقاضیان محترم اطمینان داشته باشند،با توجه به دقت نظری که همکاران ما در واحد تولید دارند،تلاش این شرکت تولید محصول لاماری ایما با بالاترین سطح کیفیت بین رقبا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز