خبرگزاری کار ایران

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۵۵

اگر ماشین لباسشویی اختراع نشده بود، هنوز یکی از کارهای سخت خانه شستن لباس ها با دست بود. اما بیش از یک قرن پیش یعنی در سال 1904، این وسیله اختراع شد و با عبور دادن آب گرم و مواد شوینده از الیاف لباس، کار شستشوی لباس را با سرعت بالا و در حجم های متفاوتی انجام می‌دهد. در این مطلب، قصد داریم لباسشویی های تولیدی برند پاکشوما را زیر ذره بین مشهد سرویس قرار دهیم. اگر قصد تعمیر دستگاه خود با استفاده از قطعات فابریک یدک نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد به کمک تکنسین با دانش و با تجربه را دارید، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یکی از برندهای داخلی خوشنام و قدیمی است که کار خود را از سال 1354، شروع کرد. ماشین لباسشویی نیمه اتومات، اولین محصول این برند در حوزه تولید لوازم خانگی منزل بود. در سالهای بعد لباسشویی اتومات، ظرفشویی جارو برقی و یخچال نیز به تولیدات این برند شناخته شده داخلی اضافه شد. امروزه 400 نمایندگی پاکشوما از جمله نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد، به فعالیت مشغول هستند. در صورتی که به دلیل خرابی دستگاه خود این مطلب را می‌خوانید، برای تعمیر لباسشویی پاکشوما با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

اما اگر بخواهیم به بررسی لباسشویی پاکشوما بپردازیم، باید یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما به ان توجه داشته باشید، کیفیت قطعات استفاده شده در آن است. بیشتر قطعات مهم و حیاتی استفاده شده در این دستگاهها از خارج از کشور وارد می‌شوند.

در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های وارداتی و قیمت‌های بالا از برندهای چینی استفاده می‌شود که کیفیت این قطعات قابل قبول هستند اما به پای برندهای معروف خارجی نمی‌رسد.

ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد

برخی از ارورهایی که توسط سیستم عیب یابی خودکار برند پاکشوما به اطلاع کاربر می‌رسند، از دیگر موارد پرتکرارتر هستند. دانستن معنی این ایرادها که شرح کامل آنها در دفترچه راهنمای دستگاه موجود است می‌تواند کار تعمیر لباسشویی شما را راحت‌تر کند. به همین دلیل، در ادامه معنی برخی از ایرادهای پرتکرارتر دستگاه را آورده ایم.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد

نگهداری از لباسشویی پاکشوما

پیش از رسیدن به مرحله تعمیر لباسشویی پاکشوما، با انجام دادن برخی کارهای ساده می توان طول عمر لباسشویی را افزایش داد، راندمان آن را بالا برد و از خراب شدن آن جلوگیری کرد. در ادامه این مطلب برخی از این نکات را مرور می‌کنیم.

  • برای استفاده از لباسشویی پاکشوما، حتما برنامه شستشو مناسب با نوع لباس و میزان لباس را انتخاب کنید. این کار در بهینه شدن مصرف برق و آب تاثیرگذار است و باعث سلامت موتور لباسشویی نیز می شود. علاوه بر سنگین بودن دستگاه، سبک بودن لباسشویی و استفاده نکردن از برنامه هایی که برای لباس های کمتر است، دیگ را در دور تند از مدار خارج کرده و به آن آسیب می زند.
  • دستگاه را به دیوار نچسبانید. حداقل پنج سانت بین دیوار و پشت لباسشویی فاصله بگذارید.
  • برای تعمیر دستگاه، از قطعات یدک فابریک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد استفاده کنید.
  • از تراز بودن لباسشویی مطمئن شوید. تراز نبودن لباسشویی و قرار دادن وسایل سنگین روی لباسشویی پاکشوما، باعث آسیب موتوری به دستگاه می‌شود.
  • فیلتر لباسشویی را حداقل سالی یک بار کاملا تمیز کنید. گرفتگی در این قسمت عمدتا باعث به وجود آمدن بوی بد در لباسشویی می‌شود.
  • در دستگاه را بعد از استفاده نبندید تا رطوبت خارج شود. محیط های مرطوب بهترین جا برای رشد قارچ ها و باکتری ها هستند.
  • لباسشویی پاکشوما را به صورت عمودی جا به جا کنید. در مراحل مختلف جا به جایی وسیله خود، به خصوص اگر اثاث کشی دارید، به این نکته توجه ویژه داشته باشید.
  • برای تعمیر لباسشویی پاکشوما، از تکنسین متخصص و آموزش دیده نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد استفاده کنید تا متحمل هزینه های گزاف و اضافه نشوید.

برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

ارور PE: خرابی هیدروستات

اگر هیدروستات خراب باشد، آب داخل لباسشویی در سطح مناسب و درست نمی‌ایستد. برای رفع این مشکل لازم است پایه های هیدروستات چک شوند و در صورتی که معیوب یا سوخته باشد، تعویض گردند. اگر ایراد از این قسمت نبود باید هیدروستات و برد دستگاه بررسی شوند.

ارور OE: عمل تخلیه آب به مشکل خورده است

این ایراد که کاربران زیادی را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی پاکشوما برای تعمیر دستگاه کرده است، به معنای ایراد در پمپ تخلیه دستگاه یا مشکل در برد الکتریکی آن است که دستور تخلیه آب را در پایان کار نمی دهد. پیش از بررسی این موارد توسط تکنسین می توانید خروجی های دستگاه را بررسی کرده و مطمئن شوید خروجی ها باز و لوله تخلیه مسدود نشده است.

ارور DE: دستگاه شروع به کار نمی کند

احتمالا میکروسوییچ درب لباسشویی که خبر بسته بودن در را به برد می دهد و برد  اجازه شروع به کار را به لباسشویی می دهد، خراب شده است. برای رفع این ایراد و تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد می توانید با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

ارور E10: لباسشویی پاکشوما در آبگیری مشکل دارد

در ابتدای کار لباسشویی پاکشوما، کار آبگیری برای شستشوی لباس ها توسط دستگاه انجام می شود. در صورتی که، برد، هیدروستات یا شیر برقی دستگاه به مشکل خورده باشند، این مرحله با ایراد رو به رو می شود. در صورتی که فشار آب ساختمان پایین باشد، لوله ورودی آب خم خورده باشد، شیر آب بسته باشد یا فشار جریان کم باشد و ... لازم است تا مشکل را رفع کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد، با شماره هایی که پیش تر گفتیم، تماس بگیرید.

ارور E12: آب داخل لباسشویی بیش از حد مجاز است

این ارور که به عنوان یکی از خطاهای پرتکرار در نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد به ثبت رسیده است، به دلایل مختلفی رخ می دهد. ممکن است شیر برقی یا هیدروستات ایرادی داشته باشند. اما دلیل دیگر این خطا، خراب بودن پمپ تخلیه و بسته شدن راههای خروج آب است. اگر فیلترهای لباسشویی مشکلی داشته باشند و گرفته باشند، آب به درستی تخلیه نمی شود. بسته شدن فیلترهای لباسشویی به دلایل مختلفی از جمله کثیفی بیش از حد، پرز گرفتن در مرور زمان، گیر کردن تکه های کوچک لباس مانند جوراب و لباس زیر و... و در صورت وجود برخی حیوانات خانگی به دلیل وجود موی این حیوانات روی لباس ها اتفاق می‌افتد و امری طبیعیست. تعویض یا تمیز کردن فیلترها را حداقل یک بار در سال انجام دهید.

ارور E20: برد لباسشویی پاکشوما خراب است

برد لباسشویی پاکشوما مانند فرمانده این ماشین است و تمام برنامه های شستشو و مراحل مختلف انجام کار توسط این قطعه حیاتی برنامه ریزی شده و به دستگاه ارائه می شود. برای تعمیر این قطعه حتما از تعمیرکار متخصص و مجاز لباسشویی پاکشوما کمک بگیرید. برای این امر، کافیست با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد

ارور E30: خرابی سنسور دما و مراجعه به نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد

یکی از قسمت های مهم لباسشویی، سنسور دمای این دستگاه است. لباس های مختلف در لباسشویی پاکشوما توسط برنامه های شستشوی مختلف و در دماهای مختلف شسته می شوند. برای تعمیر این قسمت لازم است سنسور دما یا NTC توسط تکنسین متخصص و مجاز نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد بازدید شده و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر گردد.

ارور E34:  خرابی ترمیستور

این قطعه وظیفه تنظیم دمای آب ورودی به لباسشویی را دارد. در صورتی که ترمیستور خراب نباشد باید ولوم دمای برد لباسشویی پاکشوما چک شود.

ارور E35: المنت با اتصالات آن خراب است

آخرین ایراد پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد، مربوط به ایراد در المنت سیستم خشک کن دستگاه است که وظیفه دارد، لباس ها را در پایان کار خشک کرده و به مشتری تحویل دهد.

برای تعمیر دستگاه خود با استفاده از تکنسین های مجرب و قطعات یدک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید. تماس با مشهد سرویس علاوه بر موارد بالا، مزایای متعدد دیگری نظیر تضمین خدمات توسط تکنسین، انجام تعمیرات در کوتاهترین زمان، تعمیر دستگاه در محل و ... را نیز، در بر دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز