خبرگزاری کار ایران

داستان کسب و کارهای میلیاردی و دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ ای این روزها چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۱۲

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به عنوان یک روش مدرن، دنیایی پر از شگفتی و فرصت‌های طلایی را به کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مانند اینستاگرام و تلگرام اکثر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش رفته‌اند. امروزه زندگی تمام مردم در سراسر جهان به اینترنت وابسته است و کسب و کارها نیز با پی بردن به این مسئله برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود و جذب مشتری از روش بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از کسب و کارهای آنلاین میلیاردی ایران را معرفی کنیم و تاثیر استفاده از بازاریابی دیجیتال را در موفقیت آن‌ها مورد بررسی قرار دهیم. در انتهای مقاله نیز با بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال آشنا خواهید شد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یکی از روش‌های مدرن بازاریابی که با استفاده از قابلیت‌های اینترنت و کاربران پر تعداد آن و با هدف معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها ایجاد می‌شود، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نام دارد. در دنیای امروز هیچ بیزنس و کسب و کاری بدون استفاده از بازاریایی اینترنتی و تبلیغات گوگل پیشرفت نمی‌کند. این روش بازاریابی برخلاف روش سنتی، کار بسیار ساده‌تری است و بازدهی آن نیز بیشتر است و با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند ایمیل، ویدئو، انیمیشن‌، تبلیغات گوگل و غیره می‌تواند کسب و کار مورد نظر را به تعداد زیادی از مخاطبان معرفی نماید. از مزیت‌های دیگر بازاریابی اینترنتی می‌توان به مقرون به صرفه بودن و ارزانی آن‌ اشاره کرد. با رواج یافتن بازاریابی دیجیتال، کسب و کارها‌ از آن برای طی کردن پله‌های ترقی و کسب درآمد بالا استفاده می‌کنند. در سال‌های اخیر مشاغل مختلفی در زمینه دیجیتال مارکتینگ ایجاده شده‌اند که هم از لحاظ سرگرمی و جذابیت و هم از لحاظ درآمد میلیاردی در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برند. همه افراد با سطوح تحصیلی مختلف می‌توانند در این حوزه به فعالیت بپردازند و به درآمدهای بسیار زیادی دست پیدا کنند. در بخش بعدی تعدادی از کسب و کارهای این حوزه را که دارای درآمد میلیاردی هستند، معرفی خواهیم کرد.

معرفی شغل‌های بسیار پولساز در حوزه دیجیتال مارکتینگ

یکی از شغل‌های بسیار پولساز در حوزه دیجیتال مارکتینگ شغل متخصص سئوسایت می‌باشد. بسیاری از شرکت‌ها در بخش سئو و بهینه‌سازی سایت سرمایه‌گذاری می‌کنند و با استفاده از این ابزار کسب و کار اینترنتی خود را در بین رقبا به موفقیت می‌رسانند. در صورت استفاده درست و اصولی از سئو سایت رتبه یک سایت در موتور جستجوی گوگل افزایش می‌یابد و به این ترتیب تعداد بازدیدکنندگان آن زیاد می‌شود. متخصص سئو به سایت‌ها کمک می‌کند که با بهینه‌سازی سایت طبق الگوریتم‌های گوگل در بهترین جایگاه قرار بگیرند. متخصص سئو به عنوان یک شغل حرفه‌ای به تمرکز و مهارت‌های بالایی احتیاج دارد. علاقه‌مندان به این شغل پردرآمد باید به خوبی با مفهوم سئو و ابزارهای آن آشنا باشند و نهایت صبر، حوصله و دقت را به خرج دهند.

  • مدیر بازاریابی دیجیتال

 به فردی که تیمی هدفمند از افراد بازاریاب را مدیریت و کنترل می‌کند، مدیر بازاریابی دیجیتال گفته می‌شود‌. تیم حرفه‌ای بازاریابی به صورت دسته جمعی برای رسیدن به یک هدف خاص در تلاش هستند. مدیر بازاریابی در دوره‌های مختلف برای تیم هدف تعیین می‌کند‌ و با مدیریت اعضای تیم به دستیابی به هدف منجر می‌شود. برنامه ریزی دقیق و تقسیم بهینه کار بین اعضای تیم به عنوان مهمترین ویژگی‌های شغل پولساز مدیریت بازاریابی به شمار می‌رود. مدیران بازاریابی با تکیه بر هوش، خلاقیت، تمرکز و مهارت خود درآمدهای بسیار خوبی به دست می‌آورند. افراد برای کسب نتیجه‌ی بهتر باید ابتدا در دوره‌ آموزشی شغل مدیریت بازاریابی دیجیتال شرکت کنند.

داستان کسب و کارهای میلیاردی و دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ ای این روزها چیست؟

  • کارشناس بازاریابی ایمیل

یکی دیگر از شغل‌های پولساز با درآمد میلیاردی در زمینه دیجیتال مارکتینگ شغل کارشناس بازاریابی ایمیل می‌باشد. در این شغل کارشناس بازاریابی ایمیل با ساخت ایمیل‌های تبلیغاتی جذاب و ارسال آن به مخاطب‌های هدفمند که به محصولات و خدمات نیاز دارند، به پیشرفت کسب و کار و جذب مشتری‌های بیشتر کمک می‌کند. مهمترین مزیت این شغل ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی به افرادیست که به آن محصول نیاز دارند و احتمال اینکه با توجه به متن جذاب، ایمیل آن را باز کنند بسیار زیاد است. از طرفی کم بودن میزان رقابت در شغل کارشناس بازاریابی ایمیل به راحتی می‌توان با کمی خلاقیت و دقت کافی پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنند.

  • کارشناس بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

با توجه به مرسوم شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط درصد زیادی از مردم و نقش تاثیرگذار آن در زندگی‌ها شغل کارشناس بازاریابی شبکه‌های اجتماعی درآمد بسیار زیادی به همراه دارد. کارشناس بازاریابی شبکه اجتماعی به دلیل آشنایی با تمام ویژگی‌ها و محدودیت‌های پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی از مهارت زیادی برخوردار است و به خوبی می‌تواند برای هر یک از آن‌ها محتوای تبلیغاتی بسازد. او با مهارت بازاریابی، خلاقیت و نوآوری در تولید محتوای تبلیغاتی برای شبکه‌های اجتماعی درآمد بالایی به دست می‌آورد.

  • شغل نویسنده محتوا

مطالبی که درباره یک محصول و کسب و کار در سطح اینترنت و شبکه‌های منتشر می‌شود، به عنوان یکی از اصلی‌ترین پارامترهای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود. در اینجاست که می‌توان به اهمیت شغل نویسنده محتوا پی برد. نویسنده با نوشتن مطالب جذاب، جدید و کاربرپسند و رعایت اصول مربوط به سئو می‌تواند به بهتر شدن جایگاه یک فروشگاه اینترنتی در گوگل کمک کند. نویسنده‌های ماهر و باتجربه به خوبی می‌دانند که محتوایی که می‌نویسند برای چه گروهی مناسب است. نویسنده‌ی محتوا نیز به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در حوزه بازاریابی دیجیتال معرفی می‌شود‌.

داستان کسب و کارهای میلیاردی و دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ ای این روزها چیست؟

کسب مهارت در حوزه دیجیتال مارکتینگ با کمک سایت مدیر وب

اگر دوست دارید با یادگیری مهارت‌های لازم در شغل‌های پردرآمد حوزه دیجیتال مارکتینگ به موفقیت برسید و درآمد میلیاردی داشته باشید به سایت مدیر وب با آدرس اینترنتی http://modireweb.com مراجعه کنید. در این سایت دوره‌های آموزشی باکیفیتی ارائه شده است و موضوع اصلی آن در زمینه راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی و بازاریابی دیجیتال است. این سایت در سال 1393 توسط فردی به نام آقای مهران منصوری فر با هدف کمک به پیشرفت کسب و کارهای آنلاین راه‌اندازی شد. کیفیت دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین مدیر وب در سطح جهانی می‌باشد و اکثر مخاطبان سایت از آموزش‌های ارائه شده کمال رضایت را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز درباره نحوه شرکت در دوره‌ها را به دست آورید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز