خبرگزاری کار ایران

در تور تهران چی بپوشیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۱۱

پوشیدن لباس مناسب در هر سفری از اهمیت بالایی برخوردار است. هر کسی تعریف خودش را از لباس مناسب دارد، اما از نظر من لباس یا لباس هایی که برای سفر انتخاب می‌کنیم باید راحت، زیبا و مناسب برای شرایط آب و هوایی منطقه ای که به آن سفر می‌کنیم، باشند. ناگفته نماند که سبک لباس پوشیدن افراد تا حدودی به فرهنگ، عقاید و سلیقه ی شخصی آن ها بستگی دارد. در این بلاگ درباره لباس مناسب در تور تهران گردی به بحث می‌پردازیم.

پوشیدن لباس مناسب با توجه به فصول مختلف در تهران

تهران، پایتخت ایران شهری است که ساکنان آن چهار فصل سال را در آن تجربه می کنند، اگرچه آب و هوای بیشتر مناطق تهران تا حد زیادی گرم و خشک و بیابانی است. بیشتر مناطق تفریحی و گردشگری تهران سرسبز و تمیز هستند، اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر در تابستان یا اواخر بهار با تور به تهران سفر می‌کنید، بهتر است لباس های خنک، سبک و ترجیحا لباس هایی با رنگ های شاد همراه داشته باشید.

این که شما مانتوی بلند و سبک یا شومیز مانند به تن  کنید ، کاملا به سبک لباس پوشیدن (پوشش) شما و نوع سفرتان بستگی دارد .برای مثال، در یک سفر کاری شما باید لباسی رسمی ومرتب بر تن داشته باشید، اما در یک سفر تفریحی شما می‌توانید با توجه به سلیقه ی شخصیتان و آب وهوای تهران استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید. رنگ های پاستلی و شاد ( و البته رنگ سفید) از جمله رنگ هایی است که در فصول گرم در استایل بسیاری از تهرانی‌ها دیده می‌شود.

زمستان تهران در مناطق شمالی و شمال غربی کمی سرد تر از سایر مناطق تهران است، اما باز هم این مسئله (دمای هوا) به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا تهران از ماه آذر به بعد روز به روز سرد تر می‌شود، پس حواستان باشد به هنگام پاییز و زمستان، لباس های گرم و راحت به همراه داشته باشید.

در تور تهران چی بپوشیم؟

لوازم لازم اما غیرضروری دیگر

بجز داشتن لباس و کفش مناسب، به همراه داشتن برخی از لوازم دیگر می‌تواند در لذت بردن از سفر به شما کمک کند. به پا داشتن جوراب مناسب کفش، زدن عینک دودی، استفاده از کلاه و کرم ضد آفتاب از دیگر مواردی است که باعث می‌شود بدن و پوست شما در طی سفر دچار آسیب کمتری شود. به طور کلی بهتر است، قبل از گردش و رفتن به تهران (با تور و یا با خانواده و دوستان) برای لوازم مورد نیاز به هنگام سفر برنامه ریزی کنید و حتی الامکان این لوازم مورد نیاز را روی کاغذی یادداشت کنید تا چیزی از قلم نیفتد

کفش مناسب در تور تهران گردی

قسمت عمده ای از سفر به هر مکانی، شامل پیاده روی است و داشتن یک جفت کفش مناسب باعث می‌شود شما در طی سفر احساس راحتی بیشتری داشته باشید و از سفرتان لذت بیشتری ببرید . برای پیاده روی، علی الخصوص پیاده روی‌های طولانی، بهترین نوع کفش، کفش کتانی مخصوص پیاده روی است. بسته به نوع مقصدی که برای تفریح یا گردش انتخاب می‌کنید، نوع کفش شما باید متفاوت باشد. مثلا برای مکان های سرد و مرطوب کفش‌های ضد آب انتخاب خوبی هستند. در مکان‌های گرم و خشک کفش‌های سبک و یا صندل‌های استاندارد که دمای پای شما را تا حدی پایین می‌آورند و شما احساس گرمای کمتری می کنید، گزینش به جا و درستی است.

در مکان های تفریحی و پر جمعیت پوشیدن کفش آراسته و در عین حال راحت که هم استایل شما را زیبا نشان دهد و هم حس راحتی و آرامش را به شما القا کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در انتها، هر کس با توجه به بودجه و سلیقه اش کفش مناسب سفرش را از جا کفشی انتخاب می کند یا می‌خرد.

در تور تهران چی بپوشیم؟

تهران شهری پر جمعیت است و هوای آن نسبت به شهر‌های هم جوار آن و دیگر شهر‌های ایران به مراتب آلوده تر است. بنابراین ،برای مثال اگر شما ساکن شیراز هستید و یک بلیط لحظه آخری شیراز تهران را خریداری کرده‌اید، بهتر است یکبار هم که شده متن این بلاگ را بخوانید و بعد از آن برای برداشتن لوازم مورد نیاز سفر اقدام کنید. برای شما که ساکن تهران نیستید و به این شهر زیبا سفر می‌کنید، بگویم که یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت شما و یا خانواده و دوستانتان هتل اوین تهران است. پس اگر قصد آمدن و بازدید از مکان‌های جذاب و دیدنی تهران را دارید، فرصت را از دست ندهید و از سایت ما یک بلیط به مقصد تهران بخرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز