خبرگزاری کار ایران

جدیدترین مدل‌های تابلو دیواری در مجموعه دکورآفیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۰۹

جدیدترین مدل‌های تابلو دیواری در مجموعه دکورآفیس در بخش فروشگاه قابل خریداری هستند. این نوع طرح ها با توجه به طراحی امروزی و مدرن، ارائه می شوند. از این رو برای چیدمان امروزی استفاده از این عناصر می تواند بر جذابیت فضا بیافزاید. در حال حاضر دیگر مانند گذشته از آثار سلطنتی کمتر استفاده می شود. زیرا طراحی بیشتر ساختمان ها به صورت مدرن می باشد. همین موضوع سبب شده است که طرح ها نیز ساده تر و امروزی شوند. آثار چاپی با قیمت های مقرون به صرفه تری به مخاطبان آثار هنری ارائه می شوند.

استفاده از بوم نقاشی برای چاپ طرح، موجب کاهش قیمت این نوع آثار شده است. همچنین برای خرید تابلو دکوراتیو بزرگ، نمی توان از متریالی مانند شاسی استفاده کرد. از این رو برای سفارش یک اثر در ابعاد بزرگ، استفاده از بوم می تواند گزینه بهتری باشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسب، با نوع طراحی مدرن نیز همخوانی دارد. پارچه مورد استفاده برای بوم نیز موجب می شود که طرح چاپ شده، واقعی تر به نظر برسد.

خرید تابلو مدرن برای اتاق پذیرایی و نشیمن

آثار و عناصر تزیینی مانند تابلو، به صورت سلیقه ای انتخاب می شوند. به این معنی که با توجه به نوع کاربری فضا و سلیقه افراد، این آثار انتخاب و در محل مورد نظر نصب می شوند. فضاهایی مانند پذیرایی و نشیمن برای نصب آثار هنری، مکان بسیار مناسبی می باشند. بهتر است اثر در بخش کانونی دیوار نصب شود. به این دلیل که افراد در هنگام ورود به فضا با این طرح ها موجه می شوند. در نتیجه باید این نقاط برای نصب آثار مورد توجه قرار بگیرند. تصاویر طبیعت برای فضاهای مسکونی انتخاب مناسبی هستند. معمولا نیز از طرح هایی مانند گل، مناظر و ... برای این نوع فضاها استفاده می شود.

پذیرایی و نشیمن در خانه های کوچک اغلب با یکدیگر ادغام می شوند و با فضای آشپزخانه نیز ارتباط نزدیک و مستقیمی دارند. به همین دلیل با خرید تابلو دیواری برای این دو فضا، می توان طراحی متفاوتی برای این دو فضا داشت. آثار مدرن معمولا دارای تنوع بسیار زیادی هستند و گزینه بهتری برای کاربری مسکونی مدرن می باشند.

انتخاب ابعاد تابلو دکوراتیو بر اساس متراژ فضا

در صورتی که یک اثر هنری چاپ شده رو بوم، با توجه به ابعاد فضا انتخاب نشود، طرح مورد نظر تناسبی با این فضا نخواهد داشت. در نتیجه تعادل این بخش به هم خواهد خورد. یک فضای نامتعادل از نظر طراحی شلوغ و به هم ریخته به نظر می رسد. مخاطب در این فضا احساس راحتی نخواهد داشت. از نظر بصری انتخاب عنصر تزیینی باید متناسب با فضا و دیوار نصب باشد. تابلو بزرگ برای یک فضای بزرگ با متراژ بالا، انتخاب مناسبی است که حتی موجب بزرگتر دیده شدن آن خواهد شد! از این رو در هنگام خرید باید به این نکته توجه شود.

برای خانه های کوچک باید از تصاویر با ابعاد کوچکتر استفاده شود. به گونه ای که با نوع چیدمان و ابعاد فضا تناسب داشته باشند. قیمت تابلو نیز بر اساس ابعادش مشخص می شود. به همین دلیل باید در هنگام خرید آثار چاپی به ابعاد آن توجه شود. کیفیت چاپ، سایز بوم نقاشی و ... از عوامل موثر در تعیین قیمت یک اثر هنری چاپی هستند.

جدیدترین مدل‌های تابلو دیواری در مجموعه دکورآفیس

سبک های مورد استفاده در انواع تابلو کدامند؟

همانطور که می دانید برای ارائه آثار هنری، شیوه های متفاوتی مانند مدرن و کلاسیک استفاده می شود. بسیاری از طرح های امروزی به صورت فانتزی ارائه می شوند. زیرا با فضای مدرن و زندگی امروزی هماهنگی دارند. انواع آثار هنری به شیوه های مختلفی برای نصب در ساختمان تولید می شوند. تابلو دیواری یکی از رایج ترین این نوع آثار می باشد. در نتیجه می توان برای دیوار فضاهای مختلف از آن استفاده کرد. برخی از شیوه و سبک های رایج هنری در ارائه آثار چاپی شامل موارد زیر می باشند:

  • شیوه مدرن
  • سبک کلاسیک
  • روش سنتی
  • سبک های فانتزی و امروزی
  • طراحی انتزاعی

علاوه بر این موارد از آثار هنرمندان معروف با سبک هایی مانند امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، کوبیسم و ... نیز استفاده می شود. به همین دلیل این نوع آثار هنری دارای تنوع بسیار زیادی برای سلیقه های مختلف هستند. البته تصاویر طبیعت و مناظر برای مخاطبین عام بیشتر طراحی می شوند و فروش تابلو با این مضامین نیز بیشتر می باشد. از همین رو طراحان نیز برای چاپ آثار از این موضوعات بیشتر استفاده می کنند. سبک رایج نیز همان مدرن است که اغلب ساختمان ها را با این شیوه طراحی می کنند.

خرید تابلو سنتی برای چیدمان منزل

برخی از افراد تمایل دارند که فضا را به صورت خاص طراحی کنند. از این رو با استفاده از طراحان دکوراسیون داخلی و یا ایده های خودشان، فضا را سنتی طراحی می کنند. به همین دلیل باید از عناصر هماهنگ با این شیوه نیز استفاده شود. مثلا تابلو دکوراتیو سنتی با طرح هایی مانند خط نقاشی که با نام تابلو خط شناخته می شوند، برای طراحی این نوع فضاها گزینه ی مناسبی اند. شما نمی توانید برای یک فضای سنتی ایرانی از تابلو مدرن استفاده کنید.

چیدمان منزل و نحوه طراحی ساختمان سنتی با مدرن تفاوت داد. همین امر موجب شده است که نوع عنصر تزیینی نیز برای این فضا متناسب با چیدمان انتخاب شود. خرید آثار چاپی اغلب به دلیل قیمت های مقرون به صرفه نسبت به سایر آثار بهتر است. آثار با مضامین سنتی را می توانیم برای این نوع فضاها خریداری کنیم. برای خرید تابلو می توان از سایت فروش آثار هنری چاپی روی بوم نقاشی استفاده کنیم.

سایت فروش تابلو دیواری

دکورآفیس یک مجموعه بزرگ تولید آثار چاپی مانند انواع تابلو دکوراتیو می باشد. فروش مجموعه به صورت حضوری و آنلاین است. به همین دلیل افراد می توانند انواع آثار هنری را بدون مراجعه به فروشگاه، از طریق سایت خریداری کنند. هزاران طرح با سبک های متنوع در این سایت برای فروش ارائه شده اند. انتخاب بوم نقاشی و ابعاد آن بر عهده خریدار می باشد. هر کدام از بوم ها با توجه به ابعاد، دارای قیمت های خاص خود هستند.

در سایت دسته بندی های خاصی برای سبک های مختلف در نظر گرفته شده است. از این رو مشتری می تواند، سبک مورد نظر را انتخاب و آثار مربوط به آن را به صورت یکجا مشاهده کند. در این صورت خرید تابلو با موضوع مورد نظر راحت تر خواهد شد. آثار چاپی با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیات بالای چاپ، انتخاب مناسب تری برای فضاهای مدرن می باشند.

جدیدترین مدل‌های تابلو دیواری در مجموعه دکورآفیس

قیمت تابلو دیواری بزرگ

همانطور که گفته شد، قیمت تابلو دیواری با توجه به ابعاد بوم آن مشخص می شود. بدیهی است که هر چقدر بوم نقاشی بزرگتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. برخی از آثار هنری از فروش بیشتری برخوردار هستند. اما این موضوع تاثیری روی قیمت آن ها نخواهد داشت. زیرا عامل تعیین کننده فروش تابلو، ابعاد بوم نقاشی است. در صورتی که فضا بزرگ باشد، انتخاب بوم بزرگ نیز پیشنهاد می شود. اما طرح و رنگ اثر باید با دیوار هماهنگی داشته باشد.

به طور کلی یک فضا بدون استفاده از عناصر تزیینی برای دیوار، یک فضای بی روح و سرد خواهد بود. از این رو طراحان از آثار چاپی بسیار استقبال می کنند و حتی بیشتر از آثار دست ساز، بر خرید آنها تاکید دارند. تابلو چاپی انتخاب مناسبی برای فضای مدرن است و با آن هماهنگی دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز