خبرگزاری کار ایران

تاثیرات موثرآبرسان پوست و میسلار واتر بر روی پوست های هرر روز آرایش شده

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۵۹۸

اگر برای پوست خود روتین روزانه دارید و مراقبت کردن از پوست را جزء اولویت‌های خود قرار داده‌اید، حتماً با محصولاتی مثل آبرسان پوست و یا میسلار واتر، آشنایی دارید. در هر صورت اگر اولین بار است قصد استفاده از این محصولات را دارید، بد نیست با نحوه استفاده از آن‌ها و تفاوت‌هایی که دارند، آشنا شوید، میسلار واتر و آبرسان پوست دو محصول مراقبتی از پوست هستند که لازم است در برنامه روزانه مراقبت از پوستتان وجود داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های هرکدام و نحوه استفاده از آن‌ها، آشنا شوید.

تاثیر آبرسان پوست در زیبایی و سلامت پوست

به‌طور کلی با بالا رفتن سن و استفاده بیش از اندازه از شوینده‌ها، پوست دچار خشکی و شکنندگی می‌شود و برای رفع این مشکلات محصولاتی تولیدشده است که می‌تواند رطوبت موردنیاز پوست را تأمین کند. کرم‌های آبرسان یکی از این محصولات هستند. حال قبل از اینکه به تأثیر آبرسان در زیبایی و سلامت پوست بپردازیم، به سراغ بررسی ترکیبات تشکیل‌دهنده آن می‌رویم.

به‌طور کلی آبرسان‌ها همانند کرم‌های مرطوب‌کننده عمل می‌کنند با این تفاوت که در ترکیبات خود موادی مثل اسید لاکتیک، گلیسیرین و اسید هیالورونیک دارند. وجود این مواد باعث جذب بیشتر آب در سلول‌های پوستی می‌شود؛ بنابراین منطقی است که این محصول را در روتین پوستی روزانه خود، قرار دهید.

اما کرم‌های آبرسان چطور عمل می‌کنند؟! این کرم‌ها به دلیل ترکیباتی که دارند می‌توانند جاذب رطوبت باشند. به این صورت که رطوبت موجود در هوا را جذب کرده و در مواردی حتی از رطوبت لایه‌های عمقی پوست هم استفاده می‌کنند. شاید تصور کنید که استفاده از کرم‌های آبرسان تنها مختص افراد باپوست‌های خشک است، درصورتی‌که چنین نیست. تمامی افراد برای حفظ رطوبت و شادابی پوست به کرم‌های آبرسان نیاز دارند. هرچند در این بین افراد با پوست خشک و افراد با پوست‌های دهیدراته، نیاز بیشتری به این محصول دارند.

برای استفاده از کرم‌های آبرسان ابتدا باید پوست را با یک شوینده مناسب، شستشو دهید. بهتر است هنگام شستشوی پوست از آب خیلی گرم استفاده نکنید؛ چراکه خشکی پوست شما را تشدید می‌کند. پس از آن با یک پارچه لطیف صورت خود را خشک کرده و مقداری از کرم آبرسان را به صورت دورانی به صورت بزنید. پس از آن پوست را با حرکات دورانی به خوبی ماساژ دهید تا کرم آبرسان جذب شود.

ویژگی های آبرسان پوست مناسب

برای اینکه خرید خوبی داشته باشید، باید ویژگی‌های یک آبرسان پوست خوب را بدانید. اولین و مهم‌ترین ویژگی مناسب بودن آبرسان با نوع پوست است. پوست افراد می‌تواند خشک، چرب و مختلط باشد؛ بنابراین حتماً آبرسان مخصوص پوست خود را تهیه کنید. به‌عنوان مثال، آبرسانی که برای پوست خشک استفاده می‌شود به هیچ عنوان برای پوست چرب مناسب نیست.

پس از آن باید به ترکیبات تشکیل‌دهنده آبرسان توجه داشته باشید. درصورتی‌که پوست حساسی دارید؛ حتماً از آبرسان هایی که دارای مقادیر بالای اسید هستند، اجتناب کنید. این مواد در عمق پوست نفوذ کرده و باعث صدمه بیشتر به پوست شما می‌شود و همچنین بهتر است از آبرسان‌هایی که در ترکیبات خود الکل دارند هم استفاده نکنید. درصورتی‌که پوست معمولی دارید، از آبرسان‌های حاوی اسید لاکتیک استفاده نکنید. این مواد مخصوص پوست‌های خشک هستند و ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای پوست شما بشوند.

خیلی از شرکت‌های تولیدی برای اینکه محصولات خود را به فروش برسانند، از مواد شیمیایی مثل رنگ دهنده‌ها و عطر دهنده‌های مضر در ترکیبات محصولات پوستی خود استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که یک آبرسان خوب فاقد این مواد است. ‌بهترین مواد تشکیل‌دهنده یک آبرسان شامل شی باتر، چربی‌های معدنی، لانولین، سیلیکون، اسید هیالورونیک، گلیسیرین، اسید لاکتیک، اوره و پترولاتوم است. وجود این مواد در یک آبرسان مانع از دست رفتن آب پوست شده و باعث حفاظت پوست در برابر صدمات بیشتر می‌شود.

تاثیرات موثرآبرسان پوست و میسلار واتر بر روی پوست های هرر روز آرایش شده

چهار برند معروف آبرسان پوست

کرم و ژل آبرسان کامان

کامان یکی از برندهای مشهور ایرانی در زمینه محصولات مراقبتی پوست و مو است‌. آبرسان کامان قابلیت کلاژن سازی داشته و می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ کند. این محصول با از بین بردن چین و چروک‌های سطحی مانع از پیری زودرس شده و به شما در داشتن یک‌پوست مرطوب، کمک می‌کند.

کرم آبرسان زردچوبه نوتروژینا

این محصول باعث مرطوب شدن پوست شده و با جوش‌های روی صورت به خوبی مقابله می‌کند. علاوه بر این، منافذ صورت را جمع‌تر کرده و یک پوست نرم برایتان به ارمغان می‌آورد. زردچوبه موجود در ترکیبات این کرم به‌عنوان آنتی باکتریال عمل کرده و خواص درمانی زیادی دارد. این محصول ساخت کشور فرانسه است.

کرم مرطوب کننده و آبرسان سینره

این محصول حاوی روغن‌های مغذی پوست و مو مثل روغن آرگان است که می‌تواند روند بازسازی پوست را به خوبی انجام دهد. علاوه بر این، در ترکیبات کرم مرطوب کننده و آبرسان سینره، روغن سبوس برنج هم به همراه ویتامین‌های گروه B و سایر آنتی اکسیدان های موردنیاز پوست، یافت می‌شود و شی باتر موجود در این محصول می‌تواند، باعث نرمی و لطافت هرچه بیشتر پوست گردد.

آبرسان واتر ژل هیدرابوست نوتروژینا

اگر به دنبال یک درمان قطعی و فوری برای رفع کم آبی پوست هستید، این کرم آبرسان انتخاب مناسبی برای شما است. خوشبختانه ژل آبرسان هیدرابوست نوتروژینا به راحتی جذب پوست شده و سلول‌های پوست را به صورت عمقی، آبرسانی می‌کند. با مصرف مداوم این محصول می‌توانید از چین و چروک‌های سطحی و پیری زودرس پوست، جلوگیری کنید. خوشبختانه در ترکیبات این آبرسان هیالورونیک اسید استفاده‌شده است. این ماده باعث حفظ رطوبت موجود در سلول‌ها می‌شود.

ویژگی های میسلار واتر خوب

از آن‌جایی که محصولات مراقبت پوستی به طور مستقیم با سلامت شما در ارتباط هستند، لازم است هنگام خرید حتماً ویژگی‌های یک محصول خوب را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر قرار است یک میسلار واتر تهیه کنید، حتماً به سراغ محصولاتی بروید که فاقد عطر و اسانس باشند. علاوه بر این، بسته بندی خوبی داشته و تاریخ تولید و انقضا هم حتماً روی محصول، درج‌شده باشد. به ‌طور کلی میسلار واتر وظیفه پاک کردن آرایش صورت را دارد. بنابراین یک میسلار واتر خوب باید بتواند به خوبی تمامی آلودگی‌ها و مواد آرایشی روی پوست را برطرف کند.برای خرید میسلار واتر حتماً باید به نوع پوست خود توجه داشته باشید. سعی کنید این محصول را از نمونه ارگانیک و طبیعی تهیه کنید تا بتوانید با خیال راحت از آن، استفاده کنید.

نکات مهم که در خرید میسلار واتر باید به آن توجه کرد

همان‌طور که در قسمت قبل توضیح دادیم در خرید میسلار واتر باید به نکاتی توجه کرد که عبارت‌اند از:

  • توجه به نوع پوست
  • توجه به ترکیبات تشکیل دهنده میسلار واتر
  • اطمینان از عدم وجود مواد حساسیت زا در میسلار واتر
  • توجه به کیفیت و اصالت محصول
  • توجه به تاریخ ساخت محصول
  • توجه به برند تولیدی محصول

خرید آبرسان پوست و میسلار واتر از فروشگاه کاج شاپ

اگر با محصولات مراقبتی پوست آشنایی چندانی ندارید، بهتر است برای خرید آبرسان پوست و میسلار واتر قوی به فروشگاه‌های معتبر رجوع کنید. فروشگاه اینترنتی کاج شاپ سال‌هاست در زمینه ارائه محصولات مراقبتی پوست و مو فعالیت دارد و می‌تواند تضمین اصالت و کیفیت کالا را داشته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات این فروشگاه سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده و علاوه بر این، از راهنمایی مشاوران پوست و مو، بهره بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز