خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۸۵

مرکز مشاوره انتخاب رشته کارنامه خرد، به عنوان قوی ترین مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری، انحصارا  از مشاوران کارآزموده و برند ایران در انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد بهره میجوید

در مرکز مشاوره انتخاب رشته از دستیارها و پشتیبانها و مشاوران تازه کار استفاده نمیگردد و صرفا مشاوران برند، شخصا خودشان، مشاوره و انتخاب رشته را انجام میدهند

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص انتخاب رشته توسط مشاوران برند ایران با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

   خط ویژه :  02126401062

گامها و قدمهای انتخاب رشته کنکور در مرکز مشاوره کارنامه خرد به چه صورتی است؟

پس از تماس با واحد مشاوره، شماره کارتی جهت واریز هزینه مشاوره به شما داده میشود و پس از ارسال فیش پرداختی، همکاران ما وقت مشاوره و صحبت مستقیم با مشاوران برند را هماهنگ میکنند،و این تایم مشاوره به صورت حضوری یا به صورت آنلاین (به انتخاب شما) خواهد بود.

در انتخاب رشته/شهرها  هم از برنامه های کامپیوتری انتخاب بهره برده میشود و هم ایران ش نهایی بر اساس نظر مشاور صورت میپدیرد و این کار توسط مشاوران شهیر و ارشد انجام خواهد شد و دستیار یا مشاوران کارآموز در سیستم ما جایگاهی ندارد.

چرا هزینه انتخاب رشته موسسه شما از سایر موسسات بیشتر است؟

در اغلب موسسات کنکوری، یک مشاور اصلی و چندین مشاور تازه کار وجود دارند  که این دستیاران، کار انتخاب رشته را انجام میدهند! و مشاور اصلی به صورت فرمالیته فقط نگاهی به انتخاب ها می اندازد! و در طول یک روز هزاران نفر را پذیرش میکنند! ،اما انتخاب رشته در مجموعه کارنامه خرد فقط منحصرا توسط مشاور اصلی انجام گرفته و ظرفیت پذیرش محدود میباشد، و ما برای بالا بردن کیفیت کار و فله ای نشدن انتخاب رشته ها، مجبور به دریافت هزینه بالاتر اما دقت و کیفیت بالاتر هستیم.

مشاورین انتخاب رشته مرکز مشاوره کارنامه خرد چه کسانی هستند؟

در کارنامه خرد فقط مشاوران رنکینگ 1 تا 10 کنکور ایران انتخاب رشته را انجام خواهند داد

(توصیه میکنیم نام این مشاوران سرچ نموده و جایگاه ایشان در نظرسنجی های سنوات اخیر را مشاهده نمایید و در هنگام تماس  برای تعیین وقت مشاوره  ، نام مشاور مورد نظرتان را به همکاران ما اعلام نمایید)

لیست اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری در موسسه کارنامه خرد:

1-مهندس مهدی باباخانی  2-دکتر مهدی برقعی 3-دکتر آرین احمدی  4- مهندس شروین مسیح 5- دکتر حسن پلوئی

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته در تهران

ضرورت آشنایی با تکنیک های انتخاب رشته

بسیاری از دانشجویان تحصیلات دانشگاهی خود را بدون اینکه در خصوص تمام رشته ها بدانند و اطلاعات کافی کسب نمایند و بدانند که رشته تحصیلی آنها چیست شروع می کنند. در مقابل برخی دیگر از سنین پایین می دانند که به کجا می روند و قرار است چه چیزی یاد بگیرند.

شما پیش از شروع پروسه انتخاب رشته ، در بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در تهران باید نخست تعریف رشته های دانشگاهی و کاربرد آنها را بیاموزید

اکثر مردم  هنگام انتخاب رشته بین این دو چالش گیر کرده اند؛ آنها یک ایده کلی از آنچه می خواهند یاد بگیرند دارند، اما به چیزهای دیگری نیز همزمان فکر می کنند.

چرا انتخاب می کنید؟

انتخاب رشته لزوماً به این معنا نیست که برای مدتی در انجام کار خاصی خواهید بود. بسیاری از دانشجویان در طول دوران تحصیلی خود در دانشگاه تغییر رشته می دهند ،انتخاب رشته مهم است زیرا جهت گیری را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام رشته ها منجر به مدرک و شغل مورد علاقه شما می شوند.

چه چیزی را انتخاب کنید؟

به نظر کارشناسان  بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در تهران  انتخاب بدیهی برای یک رشته، حوزه ای است که از آن لذت می برید و در آن عالی هستید و در آن آینده شغلی خوبی متصور هستید.

به یاد داشته باشید که انتخاب های شغلی شماادر رشته انتخابی شما منعکس می شود، بنابراین بیشتر در این زمینه تحقیق نمایید. هنگام  رشته و انتخاب شغل، بهتر است چیزی را انتخاب کنید که اکنون برای شما جذاب باشد و آینده شغلی خوبی را به شما ارائه دهد.

مهمترین چیزی که در انتخاب رشته دانشگاهی باید در نظر بگیرید این است که چه کاری می خواهید تا آخر عمر انجام دهید.

اگر رشته‌ای را انتخاب کنید که علاقه خاصی به آن دارید، و بر اساس علایق و شخصیت خود رشته ای را انتخاب کنید شانس موفقیت شما بالاتر میرود

. اگر به رشته ها  دشوار دانشگاهی علاقه دارید، از سخت ترین رشته های دانشگاه  دوری نکنید . اگر آنها را دوست دارید، احتمال موفقیت شما بیشتر است. در هنگام انتخاب رشته حتما به مسایل روحی و روانی خود نیز بنگرید .به عنوان مثال، اگر تنهایی را دوست ندارید، احتمالاً نباید شغلی در زمینه منابع انسانی در نظر بگیرید.یا  افرادی که ریاضی یا اعداد را دوست ندارند نباید حرفه حسابداری یا مالی را انتخاب کنند.

اگر مطمئن نیستید چه رشته ای را انتخاب کنید، می توانید در آزمون ارزیابی mbti شرکت کنید تا به شما کمک کند رشته دانشگاهی را بر اساس شخصیت خود شناسایی کنید. این نوع آزمون خطاناپذیر نیست، اما می تواند به شما ایده دهد که چه رشته هایی ممکن است برای شما مناسب باشد.

از کسی که شما را بهتر می شناسد بپرسید. خانواده و همکلاسی های شما می توانند به شما در تصمیم گیری در مورد رشته کمک کنند. از همسالان خود راهنمایی بخواهید. آنها ممکن است ایده یا دیدگاهی داشته باشند که شما به آن توجه نکرده اید. به یاد داشته باشید، هر چیزی که آنها می گویند فقط یک پیشنهاد است. شما مجبور نیستید از توصیه های آنها پیروی کنید، بلکه فقط از آنها مشاوره می خواهید.

در هنگام انتخاب رشته در  بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته  برخی از دانش آموزان متوجه می شوند که بین دو مسیر شغلی سرگردان شده اند. در این موارد ممکن است دو رشته جذاب باشد. دو رشته به شما این امکان را می دهد که همزمان دو چیز مانند تجارت و حقوق را مطالعه کنید و بیش از یک مدرک داشته باشید. تحصیل در بیش از یک رشته می تواند مفید باشد، اما از نظر شخصی، مالی و تحصیلی نیز می تواند دشوار باشد. قبل از رفتن به این مسیر خوب فکر کنید.

به یاد داشته باشید، نباید از این که نمی دانید زندگی تان به کجا می رود، ناامید شوید. بسیاری از افراد تا زمانی که مطلقاً مجبور به انتخاب رشته شوند، و حتی در آن زمان، حداقل یک بار تغییر رشته دهند اما دست ما در انتخابهیمان در زندگی بسته است و باید به کمک کارشناسان آموزشی در بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در تهران سعی کنیم بهترین تصمیم ممکنه را اخذ نماییم.

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته در تهران

مقالات بیشتر:

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در تهران کجاست ؟

هزینه انتخاب رشته در بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در تهران ؟

اسامی مشاوران بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در تهران ؟

لیست مشاوران انتخاب رشته در بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در تهران ؟

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز