خبرگزاری کار ایران

چرا گوشی Huawei Nova 9 Se یک گوشی مناسب سفر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۰۹۶

برخی ساده و ارزان‌اند‌، برخی لوکس و خوش رنگ و لعاب، برخی برای شیفتگان عکاسی طراحی شده‌اند و برخی دیگر مخصوص ‌خوره‌های بازی، گوشی‌های هوشمند از نظر امکانات و قابلیت‌ها، یکسان طراحی نشده‌ و هر مدل و برندی، بنا بر اهدافی که در کاربری آن مدنظر قرار گرفته شده، جلب رضایت گروه خاصی از اقشار جامعه را هدف قرار داده‌ است. برند هوآوی نیز که سال‌ها به‌عنوان شرکتی معروف در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی موبایل فعالیت می‌کند، به‌تازگی گوشی بسیار باکیفیتی را طراحی کرده که تمامی ویژگی‌های یک گوشی مخصوص سفر را در خود جای داده است: از دوربین چهارگانه و مجهزی با ۱۰۸ مگاپیکسل دقت گرفته تا باتری قدرتمندی با ظرفیت چهار هزار میلی‌آمپر، هوآوی با ساخت گوشی همه‌فن‌حریفی به نام Huawei Nova 9 Se بار دیگر ثابت کرده است که بدون قربانی کردن کیفیت نیز می‌توان محصولی متمایز را با امکاناتی پرشمار و قیمتی منصفانه برای اهالی سفر طراحی و روانه بازار کرد.

طراحی و صفحه نمایش گوشی Huawei Nova 9 Se

بی‌تردید گوشی Huawei Nova 9 Se جزء شکیل‌ترین و شیک‌ترین گوشی‌های میان رده بازار محسوب می‌شود. این گوشی از قابی شیشه‌ای و شفافی بهره می‌برد که چون برلیانی خوش‌تراش، نور اطراف را به شکلی سه‌بعدی بازتاب می‌دهد و با تلالو زیبای خود، جلوه بصری بسیار دل‌فریبی را برای کسانی که از زوایایی مختلف بدان می‌نگرند، خلق می‌کند. صفحه نمایش گوشی Huawei Nova 9 Se نیز با وضوح تصویری برابر با ۱۰۸۰×۲۳۸۸ قادر است جزئیاتی خیره‌کننده ارائه دهد و با گستره رنگی P3 و صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ و نرخ نمونه‌برداری ۲۷۰ هرتز، فعالیت‌های روزانه مختلفی نظیر تماشای فیلم و کنسرت موسیقی، وب‌گردی، اجرای بازی‌هایی سنگین، عکس‌برداری و فیلم‌برداری را به تفریحاتی لذت‌بخش و دلپذیر مبدل سازد. ناگفته نماند که این گوشی با داشتن وزنی معادل ۱۹۱ گرم سبک و خوش‌دست بوده و ضخامت ۷٫۹ میلی‌متری آن، جلوه زیبایی بدان بخشیده است.

هسته مرکزی گوشی Huawei Nova 9 Se

کاربرد چندمنظوره گوشی هوشمند در سفر انکارناپذیر است و یک گوشی مناسب سفر باید قادر باشد اپ‌های مختلف را بدون زمان وقفه نصب و اجرا کند. اینجاست که هسته مرکزی یا همان پردازنده گوشی نقش مؤثری ایفا می‌کند و اگر این پردازنده ضعیف و بی‌کیفیت باشد، ممکن است برای اجرای اپ‌های خرید بلیط هواپیما و نرم‌افزارهای کاربردی و مفیدی مثل نقشه‌ها و راهنماهای سفر، دفترچه یادداشت خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نگاری، پخش‌کننده‌های موسیقی، ایبوک ریدرها، مبدل‌های واحدهای پولی، مترجم گوگل و حتی اپلیکیشن‌های سبک و ساده‌ای مانند چراغ‌قوه نیز هنگ کرده و شما را در بدترین زمان ممکن با مشکل مواجه کند. بنابراین خرید گوشی مناسبی که به پردازنده مرکزی قدرتمندی مجهز باشد، اهمیت بسزایی در کیفیت سفر شما خواهد داشت. گوشی Huawei Nova 9 Se برای راحتی و روانی کار با نرم‌افزارهای مختلف گردشگری به پردازنده قدرتمند کوآلکوم اسنپ دراگون ۶۸۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. این پردازنده عیار حقیقی خود را در انجام کارهای سنگین پس داده و توانسته است در تست‌های مختلف پردازشی نرم‌افزارهای بنچمارکی نظیر Antutu و Pass Mark عملکرد درخشانی از خود برجای گذارد.

چرا گوشی Huawei Nova 9 Se یک گوشی مناسب سفر است؟

دوربین گوشی Huawei Nova 9 Se

اما نقطه قوت اصلی گوشی Huawei Nova 9 Se در دوربین چندگانه این گوشی هوشمند نهفته است. این دوربین چهارگانه با وضوحی برابر با ۱۰۸ مگاپیکسل قادر است تصاویری با کیفیتی مثال‌زدنی و جزئیاتی بسیار شفاف برای شما ثبت کند. مهم نیست سوژه شما در سفر چشم‌اندازی طبیعی باشد یا منظره‌ای شهری، کافی است دوربین گوشی خود را روشن کنید تا گوشی به‌صورت خودکار و با توجه به روشنایی و رنگ‌های موجود در کادر، برترین تنظیمات ممکن را در کسری از ثانیه برای شما فعال کند و شما را قادر سازد که تنها با فشار دادن یک دکمه، تصویری طبیعی با وضوحی عالی و رنگ‌هایی زنده را در حافظه گوشی خود ثبت کنید. به لطف دوربین‌های چهارگانه تعبیه‌شده در قاب پشتی، گوشی Huawei Nova 9 Se قادر است تصاویری با نمایی بسیار نزدیک و مایکرو به سبک عکاسی ریزنگاری ثبت کند و در محیط‌هایی با نور بسیار کم نیز عملکردی مطلوب و رضایت‌بخش از خود به نمایش گذارد. باید اعتراف کرد که با وجود این گوشی، دیگر نیازی به حمل دوربین عکاسی در سفر نیست، چراکه دوربین سلفی این گوشی با داشتن ابزاری کاربردی برای تفکیک سوژه از پس‌زمینه، قادر است تصاویر قابل قبولی مشابه با دوربین‌های عکاسی میان رده ثبت کند.

باتری گوشی Huawei Nova 9 Se

وجود تمامی ویژگی‌های ذکرشده، بدون باتری پرظرفیتی که دست‌کم یک روز کامل شما را از شارژ مجدد گوشی بی‌نیاز ‌سازد، بی‌فایده‌ است. هیچ‌کس دوست ندارد سفر پرهزینه خود را با چالش مضحک پریز یابی در مقصد سفر به کابوسی تلخ برای خود مبدل سازد و شرکت هوآوی نیز بر این مسئله واقف بوده و گوشی Huawei Nova 9 Se را با باتری قدرتمند و پرظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری روانه بازار کرده است. باتری این گوشی از نوع شارژ فوق‌سریع ۶۶ واتی بوده و قادر است در ظرف مدت‌زمانی کم‌تر از ۱۵ دقیقه، گوشی را تا ۶۰ درصد شارژ کند و پس از گذشت ۴۰ دقیقه، گوشی را با شارژ کامل صد در صدی در اختیار شما قرار دهد. گفتنی است که این گوشی از نظر شارژ دهی موفق به کسب گواهینامه تی یو وی رینلند (TÜV Rheinland) برای امنیت و سرعت در شارژ شده است.

گوشی هوآوی Huawei Nova 9 Se و سفرمارکت

شرکت خوش‌نام هوآوی را تمامی طرفداران گوشی‌های هوشمند و دنباله کنندگان فناوری می‌شناسند؛ شرکتی با اصالت و نام‌آشنا که سال‌هاست با عرضه کالاهایی اقتصادی و مرغوب، سهم بزرگی از بازار گوشی‌های کشورمان را در اختیار گرفته است و هر بار با رونمایی از محصولی خاص و استثنائی، همگان را شگفت‌زده می‌کند. این بار نوبت اهالی سفر است که با اقدامی بهنگام و خرید گوشی Huawei Nova 9 Se در اردیبهشت ۱۴۰۱، نه‌تنها صاحب جدیدترین محصول این برند محبوب باشند، بلکه با نصب اپلیکیشن سفرمارکت روی این گوشی و ثبت‌نام در این سامانه گردشگری، در قرعه‌کشی سه بلیط هواپیما داخلی رایگان به هر مقصدی که دوست داشته باشند، شرکت کنند. سفرمارکت که از هر مجالی برای ارائه تخفیف‌هایی شگفت‌انگیز به شیفتگان سفر استفاده می‌کند، این بار نیز با همکاری شرکت هوآوی و به بهانه رونمایی از محصول جدید این شرکت، شانس شرکت در جشنواره سه پرواز رایگان داخلی را با خرید گوشی Huawei Nova 9 Se در اختیار دوستداران سفر قرار داده است.

چنانچه با شرکت سفرمارکت آشنایی ندارید، باید بدانید که سفرمارکت بازار آنلاین خدمات گردشگری ایران و موتور جستجوی صنعت گردشگری کشور محسوب می‌شود. این شرکت با ارائه اپلیکیشن و سایتی همه‌جانبه و کارآمد در زمینه خدمات گردشگری، تمامی نیازهای گردشگران اعم از یافتن بلیط هواپیما ارزان، رزرو هتل، اجاره ویلا و اقامتگاه، خرید بلیط قطار و شرکت در تورهای گردشگری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین کرده است. با وجود سایتی مثل سفرمارکت، دیگر نیازی نیست که وقت ارزشمند خود را در گوگل برای یافتن بلیط هواپیما ارزان یا هتلی اقتصادی هدر دهید، کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت شوید، مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید و دکمه جستجو را فشار دهید تا در زمانی بسیار کوتاه تمامی آژانس‌های هواپیمایی محبوب و پرطرفدار در نتایج جستجوی سایت برای شما ظاهر گردد.

چرا گوشی Huawei Nova 9 Se یک گوشی مناسب سفر است؟

چگونه می‌شود در قرعه‌کشی سه پرواز رایگان داخلی سفرمارکت شرکت کرد؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر گردید، محصول جدید شرکت هوآوی (گوشی Huawei Nova 9 Se) در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در کشورمان رونمایی و امکان خرید این گوشی فراهم می‌گردد. ازآنجایی‌که این محصول از امکاناتی بسیار مناسب برای گردشگری برخوردار بوده و به‌خوبی برای مسافرت بهینه شده است، شرکت سفرمارکت نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار مجازی گردشگری کشور در فروش این محصول با شرکت هوآوی که جزء بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود، همکاری می‌کند. اما برای شرکت در قرعه‌کشی سه سفر داخلی سفرمارکت باید ابتدا این گوشی هوشمند را خریداری کرده و سپس اپلیکیشن سفرمارکت را در این گوشی نصب و اجرا کنید. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام در اپلیکیشن سفرمارکت، شما به‌صورت خودکار در قرعه‌کشی سه پرواز به مقاصد داخلی شرکت داده خواهید شد. ناگفته نماند که تاریخ برگزاری قرعه‌کشی در صفحه اینستاگرام سفرمارکت اعلام خواهد شد. بنابراین اگر برای سفرهای خود، به گوشی هوشمندی مختص سفر نیاز دارید، در خرید گوشی Huawei Nova 9 Se تردید نکنید و اکنون، زمانی که شانس شرکت در قرعه‌کشی سفرمارکت برای شما فراهم است، خرید خود را نهایی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز