خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد خرید ملک در استانبول

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۲۰

از ماه سپتامبر سال 2018 به بعد دولت ترکیه قوانین جدیدی را برای کسانی که قصد دریافت ویزای شهروندی این کشور را دارند، وضع نمود.

شرایط ذکر شده در این قوانین جدید به گونه‌ای است که گاهی آن را به نام ویزای طلایی نیز می‌شناسند.

از آن جهت می‌توان لقب طلایی را به این قوانین داد که مهاجران می‌توانند تنها با 250هزار دلار سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه دریافت نمایند.

این در حالتی است که تا قبل از آن حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای دریافت ویزای این کشور 1 میلیون دلار بوده است.

از همین رو افراد زیادی وجود دارند که قصد خرید ملک در استانبول و سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند. همراه ما باشید تا صفر تا صد این سرمایه‌گذاری را به شما توضیح دهیم.

مناسب ترین قیمت خانه در استانبول

صفر تا صد خرید ملک در استانبول

همان‌طور که پیش از این در باب متقاضیان دریافت اقامت کشور ترکیه ذکر نمودیم، حداقل قیمتی که برای خرید ملک در استانبول لازم است 250هزار دلار است.

البته قرار نیست تمام این مبلغ صرف خرید یک واحد آپارتمان شود شما اگر از آپارتمان‌های کوچکتری خوشتان بیاید می‌توانید حتی دو واحد خریداری کنید. فقط توجه داشته باشید که مبلغ کل سرمایه‌گذاری شما باید 250هزار دلار یا بیشتر باشد.

حال که قرار است پول خود را صرف سرمایه‌گذاری در ترکیه نمایید. احتمالا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما شهر استانبول است ، پیشنهاد ما به شما این است که خرید ملک خود را به بهترین سایت خرید و فروش ملک در استانبول یعنی سایت hihomes.org بسپارید.

شرکت سرمایه گذاری HiHomes دارای دفتر مرکزی در استانبول است و شما قبل از خرید میتوانید با متخصصان این حوزه مشاوره رایگان داشته باشید.

شهر استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است و امکانات شغلی و رفاهی زیادی در آن فراهم است.

از طرفی رشد روز افزون اقتصادی و ایجاد سرمایه گذاری‌های کلان در این شهر به مدد همین طرح‌های جدید دولتی سبب شده تا قیمت خانه و املاک در این شهر تضمینی باشد. به همین علت است که می‌توانید با خیال راحت در استانبول سرمایه‌گذاری کنید.

مواردی زیادی وجود دارند که می‌توانند در قیمت نهایی ملک خریداری شده توسط شما تاثیر بگذارند. مواردی چون نزدیک بودن به مرکز شهر و دیگر امکانات رفاهی نظیر فروشگاه‌های بزرگ، مراکز درمانی و دیگر مراکز خدماتی. البته باید توجه داشت که گاهی ممکن است در یک منطقه این ویژگی‌ها وجود نداشته باشد اما در نقشه‌های بعدی امکان ساخت آن‌ها باشد.

یعنی به قولی منطقه دارای آینده خوبی باشد. مثلا ممکن است قرار باشد در آینده در آن منطقه مدرسه یا هنرستانی تاسیس شود. همه این موارد می‌تواند در قیمت فعلی و ارزش آینده سرمایه شما تاثیر بگذارد.

قیمت ملک در استانبول به پول ایران

از آن جایی که کشور ترکیه با وجود اینکه نزدیکی و شباهت زیادی به کشور‌های اروپایی دارد و بسیار به ایران نزدیک است، ایرانیان زیادی را به خود جذب کرده است. شباهت کشور ترکیه به اروپا از آن جهت است که شرایط شغلی و امکانات رفاهی، درآمد سالانه و اعتبارات تحصیلی در آن بسیار به اروپا نزدیک است. از طرفی نیمی از کشور ترکیه در خاک اروپا واقع شده است. خبر خوب برای  ایرانیانی که قصد خرید ملک در استانبول و ترکیه را دارند این است خرید ملک در این کشور نسبت به پول ایران بسیار بصرفه است.

قیمت خرید ملک در استانبول به نسبت پول ایران از 700میلیون تومان آغاز می‌شود. این پول برای خرید خانه در مناطق متوسط شهر استانبول کافی است. با ۷۰۰ میلیون که با 350 هزار لیر ترکیه برابر می‌شود به راحتی می‌توان در غرب استانبول یک منزل 70، متری تک خوابه خریداری نمود. البته از آن جایی که شهر استانبول یک شهر توریستی است و همواره در حال رشد و پیشرفت است قیمت خانه نیز همواره در آن بالا می‌رود که فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است.

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت برای خرید ملک در استانبول این است که فرهنگ مردم این شهر و به طور کلی ترکیه بسیار با مردم ایران نزدیک و هماهنگ است. به همین جهت سرمایه‌گذاری و زندگی در این شهر برای ایرانیان بسیار آسان‌تر خواهد بود. خبر مهم دیگر درباره سرمایه‌گذاری در استانبول این است که خرید هر متر خانه در این شهر حدود  15میلیون ایران است.

نکات مهم خرید ملک در استانبول

صفر تا صد خرید ملک در استانبول

در استانبول امکان خرید خانه از ۵۰۰ میلیون ایران به بالا وجود دارد. از طرفی امکان خرید ملک به صورت پیش‌ خرید نیز یکی دیگر از روش‌های به صرفه برای خانه‌دار شدن در استانبول و بسیاری دیگر از شهرهای ترکیه است.

از آن‌ ‌جایی که شهر استانبول نسبت به بعضی دیگر از شهرهای ترکیه بزرگتر و پیشرفته‌تر است طبیعتا خرید ملک و زندگی در آن هزینه بالاتری دارد. به علاوه گزینه‌های زیادی وجود دارد که هنگام انتخاب خانه باید در نظر بگیرید گزینه‌هایی مانند:

  • نزدیکی به مترو، درمانگاه، مراکز خرید، دانشگاه، فرودگاه و مرکز شهر
  • منزل مدنظر شما در یک آپارتمان است یا مجتمع مسکونی و یا حتی یک شهر مدرن.
  • امکاناتی چون مدرسه، استخر، پارک و فضای بازی در چه فاصله‌ای با منزل شما قرار دارند.
  • امکان پیشرفت در محدود ملک شما چقدر است.
  • برای زمانی که در آینده خواستید منزل را بفروشید فروش آن با مشکلی مواجه نباشد.
  •  با فروشنده معتبر قرارداد ببندید.
  • ملک مد نظر شما تجاری است یا مسکونی.
  • به دنبال یک منزل ساحلی هستین یا در مرکز شهر.

همه این موارد می‌تواند در قیمت تمام شده ملک و ارزش نهایی آن تاثیر گذار باشد از همین رو باید با دقت مطالعه و بررسی شوند. با برنامه ریزی کامل درباره آنچه دارید و آن چیزی که می‌خواهید به دست آورید قادر خواهید بود بهترین تصمیم را بگیرید.

سخن پایانی

همان طور که پیش از این اشاره کردیم کشور ترکیه دارای یک ویزای معتبر در جهان است که داشتن آن می‌تواند آرزوی هرکسی باشد. همچنین خرید ملک در این سرزمین به سرعت انجام می‌شود. ارزش و اعتبار ویزای این کشور بسیار بالا است. به طوری که با آن می‌توان به118کشور جهان سفر کرد همه این موارد دلایل خوبی برای تصمیم به سرمایه‌گذاری در این کشور است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز