خبرگزاری کار ایران

خدمات شستشوی خوشخواب در محل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۰۷

تاریخچه خوشخواب

قبل از اینکه درباره خدمات شستشوی خوشخواب در محل صحبت کنیم لازم است تاریخچه خوشخواب را بدانید. تشک مدرن یا همان خوشخواب ممکن است یک اختراع نسبتاً جدید به نظر برسد، اما حقیقت این است که نوعی خوشخواب از دوران ماقبل تاریخ وجود داشته است. آنچه امروزه به عنوان خوشخواب می شناسیم محصول هزاران سال تکامل تختخواب در فرهنگ های مختلف است.

اولین نمونه دیرینه شناسی هر چیزی که شبیه خوشخواب باشد مربوط به حدود 77000 سال پیش است. این خوشخواب باستانی در پناهگاهی صخره ای در آفریقای جنوبی پیدا شد و ابعاد آن حدود سه فوت در شش فوت است. ضخامت آن کمتر از یک اینچ است و با لایه های متناوب نی و راش ساخته شده است. "تخت" از برگ و علف تشکیل شده بود، و انسان های باستانی انسان خردمند که احتمالاً از خوشخواب استفاده می کردند ، گیاهانی را نیز اضافه کردند که به طور طبیعی حشرات را مانند پشه ها دور میکرد.

به همین منوال در طول زمان به خوشخوابهای امروزی رسیدیم.

آیا خوشخوابها ارزش هزینه را دارند؟

خواب یکی از مهمترین جنبه های سلامت انسان است. بدون خواب با کیفیت، بدن ما قادر به درمان و تجدید قوا نیست و مغز ما برای پردازش احساسات و ذخیره خاطرات تلاش می کند.

یکی از مهم‌ترین عوامل در داشتن یک خواب خوب، راحتی خوشخواب شماست. کمتر محصول دیگری وجود دارد که می تواند چنین تأثیر قابل توجهی بر سلامت و شادی ما داشته باشد.

نکته ای که باقی میماند اینست که تمیزی خوشخواب و نظافت آن بسیار مهم است. آخرین باری که خوشخواب خود را تمیز کردید کی بود؟ تا حالا تمیزش کردید؟ آیا تا به حال به تمیز کردن آن فکر کرده اید؟

انسان زمان زیادی را در خواب میگذراند این بدان معناست که شما به طور متوسط ​​318 ماه از زندگی خود را با خوشخواب خود می گذرانید.

آیا می دانستید که تمیزی خوشخواب شما به طور مستقیم بر خواب شما تأثیر می گذارد؟  خوشخواب شما فراتر از راحتی بر سلامت شما تأثیر می گذارد. خوشخواب شما بر کیفیت هوای اتاق تأثیر می گذارد و بر اکسیژنی که سلول های شما هنگام استراحت و بهبودی دریافت می کنند تأثیر می گذارد.

خوشخواب پوست مرده، عرق، کنه‌های گرد و غبار، لکه‌ها، کثیفی‌ها و گاهی حتی حشرات کوچکی را که ممکن است از وجود آن‌ها اطلاعی نداشته باشید، جمع‌آوری می‌کنند. این کثیفیها می‌تواند از روی خوشخواب شما عبور کند و هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها در خوشخواب شما خانه بسازد تا زمانی که به فکر تمیز کردن خوشخواب خود بیوفتید در آنجا باقی خواهند ماند.

وجود کثیفی و موجودات کهنه بر چیزی که در معرض آن قرار می گیرید و هر شب به مدت 8 ساعت در آن تنفس می کنید، تأثیر می گذارد. این ذرات به دام افتاده می توانند باعث مشکلات تنفسی، آلرژی، بی خوابی، ضعف سیستم ایمنی و حتی کاهش میل جنسی در اتاق خواب شوند! برای اینکه بتوانید سالم بمانید و به بدن خود فرصت احیا  را در طول خواب بدهید، باید مکانی تمیز برای استراحت به آن بدهید.

همچنین خوشخوابها گران هستند اگر از تشک خود مراقبت نکنید، میانگین عمر آنها 5-7 سال است. تمیز کردن خوشخواب خود با روش های حرفه ای  می تواند طول  عمر آن را به 8 تا 12 سال افزایش دهد.

شما باید خوشخواب خود را تقریبا هر شش ماه یکبار تمیز کنید.

 تمیز کردن خوشخواب حتی مهمتر از تمیز کردن فرش و اثاثیه منزلتان است. ممکن است باور داشته باشید که تشک نیازی به تمیز کردن ندارد مگر اینکه اتفاقی  رخ دهد، اما حقیقت این است که به دلیل دفعات استفاده از آن نیاز به تمیز کردن منظم‌تری دارد.

برای تمیزی خوشخواب خود لازم است از خدمات حرفه ای  شستشوی خوشخواب در محل که توسط قالیشویی شستشوی فرش دستباف نوآوان ارائه میشود استفاده کنید که راحت و مقرون به صرفه تر است.

دو گزینه برای تمیز کردن تشک ها ارائه می شود

تمیز کردن با بخار اولیه

تمیزکاری کامل

همچنین، دو سرویس اضافی وجود دارد

درمان رفع لک / بو

سرویس ضد عفونی تشک

مراحل شستشوی خوشخواب:

جاروبرقی گرد و غبار با جاروبرقی با فیلتر برای حداکثر تأثیر

بخار درمانی ویژه برای ضدعفونی و ضدعفونی کامل

رطوبت باقیمانده یا خاک حل شده با جاروبرقی خارج می شود

مدت زمان تمیز کردن به مواردی که شما نیاز به تمیز کردن دارید بستگی دارد.  خدمات شستشوی خوشخواب در محل پس از بازدید از مکان شما برای ارزیابی زنده، بازه زمانی تخمینی را به شما میدهد.

ما علاوه بر شستشوی خوشخواب خدمات مبل شویی و موکت شویی هم داریم و برای خدمات خشکشویی تشک ها هم مثل شستشوی موکت و مبل ضمانت میدهیم به این صورت که اگر تا یک هفته در تشک شسته شده توسط ما، لکه یا زرد آب یا بوی بد مشاهده شد، نیروهای ما موظف هستند دوباره به آدرس شما مراجعه کرده و به صورت رایگان به گونه ای به شستشوی تشک ها بپردازند که مشکل به صورت کامل برطرف شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز