خبرگزاری کار ایران

کمترین قیمت رزرو هتل های کوالالامپور با فلای تودی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۰۶

مالزی یکی از پرگردشگرترین کشورهاست. یک کشور آسیایی که بین چین و خاورمیانه یعنی در یک مسیر تجاری مهم قرار گرفته است. کوالالامپور، پایتخت مالزی از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفرهای خارجی است. اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید یکی از هتل های کوالالامپور را برای اقامت خود رزرو کنید، خواندن این مطلب برایتان مفید خواهد بود.

سفر هیجان‌انگیز به کوالالامپور

کوالالامپور را همه با برج‌های دوقلوی پتروناس می‌شناسند. ساختمانی 88 طبقه با نمایی از شیشه و استیل که نمادی از آسمان خراش‌های این شهر است. اما این تمام جاذبه‌های کوالالامپور نیست، بلکه از طبیعت بکر و زیبا تا تفریحات آبی هیجان‌انگیز و موزه‌ها و بناهای قدیمی، جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران خود دارد تا سفرشان را منحصر به فرد سازد.

از جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور مالزی، می‌توان به آکواریوم کی ال سی سی، عمارت سلطان عبدالصمد، محله چینی‌ها و موزه ملی اشاره کرد.

همه شهرهای مالزی تلفیقی از فضاهای سنتی و مدرن را به نمایش می‌گذارند، هم مراکز خرید مدرن و مجلل و هم بازارهای سنتی را می‌توان در شهرهای مالزی یافت. هیچ گردشگری را نمی‌توان یافت که ناراضی و ناخشنود از مالزی برگردد، زیرا مالزی همه سلایق را راضی نگه می‌دارد، هم دوستداران طبیعت ، هم کسانی که به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز هستند، هم آنها که به دنبال اقامت آرام هستند و هم آنان که برای تجارت و خرید سفر می‌کنند.

باید اضافه کرد سفر به مالزی نه تنها برای سلایق گوناگون، که برای افراد با بودجه‌های مختلف هم مقصد ایده‌آلی است. شاید تصور کنید که سفر به مالزی احتمالا گران و هزینه‌بر است، اما گزینه‌های زیادی پیش روی شماست تا سفری ارزان به مالزی داشته باشید.

اگر می‌خواهید سفری ارزان به کوالالامپور داشته باشید، فلای تودی کمکتان می‌کند تا مقدمات سفر را با کمترین هزینه فراهم کنید.

تهیه بلیط هواپیما کوالالامپور در فلای تودی

فلای تودی گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما را با دسترسی به ایرلاین‌های معتبر در سرتاسر دنیا ارائه می‌دهد. این یعنی شما در هر زمان که قصد سفر به کوالالامپور داشته باشید، با یک جستجوی ساده در سایت فلای تودی، می‌توانید ارزان‌ترین گزینه‌های پرواز به کوالالامپور را پیدا کنید.

برای تهیه بلیط هواپیما کوالالامپور هم تنها کافی است وارد وبسایت فلای تودی شوید، روی بلیط هواپیما کلیک کنید، مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت (در صورتی که بلیط دوطرفه می‌خواهید) و تعداد مسافر و کلاس پروازی را مشخص کنید.

نتایج جستجوی پروازها برای شما به ترتیب از ارزانترین نمایش داده می‌شود، در عین حال شما می‌توانید با استفاده از تقویم قیمتی، قیمت بلیط‌های هواپیما کوالالامپور در حوالی تاریخ موردنظرتان را مشاهده کنید و ارزانترین گزینه را بیابید. این در صورتی است که برای سفر به کوالالامپور عجله‌ای نداشته باشید.

فیلترهای کنار صفحه جستجو هم به کمک شما می‌آیند تا بلیط مناسبتان را راحتتر پیدا کنید. با مشخص کردن کلاس پروازی، ایرلاین، تعداد توقف‌ها، فرودگاه‌ها و حتی حدود قیمتی، نتایج دقیق و منطبق با خواسته شما ظرف مدت چند ثانیه عرضه می‌شود.

حتی برای راحتتر شدن کار، با ثبت ایمیل خود، می‌توانید از آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما برای مقصد موردنظرتان توسط ایمیل آگاه شوید. اینگونه دیگر نیازی به جستجوهای طولانی مدت در وبسایت نیست.

خرید بلیط هواپیما کوالالامپور در فلای تودی کاملا اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری است. بنابراین با استفاده از کارت‌های عضو شتاب و با مطالعه قوانین و شرایط، بلیط خود را تهیه کنید و از خدمات پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی بهره ببرید.

علاوه بر بلیط هواپیما، رزرو هتل کوالالامپور را هم می‌توانید با بهترین قیمت در فلای تودی انجام دهید. در ادامه شما را با تعدادی از هتل های کوالالامپور آشنا می‌کنیم که می‌توانید رزرو آنها را با قیمت مناسب در فلای تودی انجام دهید.

رزرو هتل های کوالالامپور در فلای تودی

کمترین قیمت رزرو هتل های کوالالامپور با فلای تودی

هتل تریدرز (Traders Hotel Kuala Lumpur)

این هتل در مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد و کمتر از یک کیلومتر با برج‌های دوقلوی پتروناس فاصله دارد. هتلی پنج ستاره و لوکس که برای کسانی که با هدف تجاری به مالزی سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. زیرا علاوه بر نزدیکی به مرکز کشف علم پتروساینز، پاویلیون و مرکز خرید suria KLCC، دارای 10 اتاق جلسه و مرکز تجاری هم هست.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، باشگاه سلامت، رستوران و کافی شاپ، خدمات نگهداری از کودکان و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.

خانه تابستانی بوکیت بینتانگ (Summer House Bukit Bintang)

برای اقامت ارزان و مناسب در کوالالامپور، خانه تابستانی بوکیت بینتانگ یک گزینه مناسب است. این هتل سه ستاره نزدیک میدان تایمز برجایا قرار گرفته است و امکانات رفاهی مناسبی ارائه می‌دهد. علاوه بر این هتل، هتل‌ها و هاستل‌های ارزان قیمت دیگری نیز می‌توانید در لیست هتل های کوالالامپور در سایت فلای تودی پیدا کنید.

هتل فاهرنهیت (Fahrenheit Suites Kuala Lumpur)

تعدادی از هتل های کوالالامپور در پاساژ قرار گرفته‌اند، یعنی یک دسترسی خوب و عالی به مراکز خرید. برخی در نزدیکی مراکز تجاری و برخی در دل مراکز تجاری هستند. این هتل چهار ستاره هم امکان خرید در محل دارد و دسترسی خوبی به فروشگاه‌ها دارد. استخر روباز، سونا، خشکشویی، انبار چمدان از دیگر امکانات این هتل است. علاوه براین، در چند قدمی پاویون قرار دارد و تنها 10 دقیقه پیاده‌روی تا میدان Berjaya Times Square فاصله دارد.

اقامتی ارزان در کوالالامپور تجربه کنید

کمترین قیمت رزرو هتل های کوالالامپور با فلای تودی

همانطور که گفتیم، در جای جای شهر کوالالامپور، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت در دسترسند که پاسخگوی هر بودجه و سلیقه‌ای هستند. فلای تودی با پوشش صد در صدی هتل های کوالالامپور، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌دهد.

در وبسایت فلای تودی، در قسمت رزرو هتل، رزرو هتل خارجی را انتخاب کنید، مبدا و مقصد، مدت زمان اقامت و تعداد را وارد کنید تا همه هتل های کوالالامپور جهت رزرو به شما نمایش داده شوند.

پس از مطالعه اطلاعات هتل و قوانین و شرایط، می‌توانید عملیات رزرو را به صورت اینترنتی و با کارت‌های عضو شتاب ظرف چند ثانیه انجام دهید.

چه به دنبال سفری لوکس و گران باشید و چه سفری ارزان و اقتصادی، گزینه‌های ایده‌آل برای پرواز و هتل را با اطمینان خاطر می‌توانید در فلای تودی بیابید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز