خبرگزاری کار ایران

بهترین مشاوران تحصیلی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۸۲

مرکز مشاوره کارنامه خرد، به عنوان بهترین  و گرانترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران، منحصرا از  مشاوران برند و مشهور ایران استفاده مینماید و بهترین مشاوران تحصیلی ایران در این موسسه در حال ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور میباشد

چرا هزینه مشاوره کارنامه خرد گرانتر از سایر موسسات است؟

ما در کارنامه خرد از پشتیبانان آموزشی و از مشاوران نوپا استفاده نمیکنیم،و حتما به خوبی میدانید که اگر مشاوران برند، خودشان شخصا کار مشاوره را انجام دهند،این کار مستلزم پرداخت حق التدریس بیشتر است.

چرا سایر موسسات خدماتشان ارزان تر است؟

در سایر موسسات،یک مشاور مشهور با تعداد زیادی دستیار وجود دارد، که تمام کارهای مشاوره ای را دستیاران و پشتیبانان انجام میدهند، و مشاور اصلی، فقط نقش دکور و ویترین موسسه را دارد، و به صورت انبوه و فله ای دانش آموزان را پذیرش میکنند، و اگر چه این موسسات ارزان قیمت هستند،اما دستیاران و پشتیبانان تازه کار، شما را به مقصد و هدفتان نمیرسانند.

کارنامه خرد تنها مرکز آموزشی کنکور در ایران است که برای مشاوره و برای تدریس گروهی و خصوصی منحصرا از مشاوران دبیران برند ایران استفاده می نماید

کارنامه خرد با مدیریت اساتید برند ایران (استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان) اداره می گردد.

اگر تمایل دارید با مشاوران مشهور و یا با دبیران رنکینگ 1 تا3 ایران، کلاس های گروهی یا خصوصی داشته باشید با کالسنتر خرد حاصل فرمایید

دفتر مرکزی تهران:  26401062    (021)

 بهترین مشاوران تحصیلی ایران

ویژگی های بهترین مشاوران تحصیلی ایران:

همانطور که در هر کاری بدون شناخت خوب و اولیه از آن نمیتوان نتیجه ای خوب گرفت در کار مشاوره تحصیلی نیز یک مشاور تحصیلی خوب ابتدا می بایست اطلاعات اولیه را از دانش آموز دریافت کند و با تحلیل صحیح و لحاظ کردن تمام این اطلاعات تصمیمی در خور و نتیجه بخش اتخاذ کند.

پس از دریافت دیتا از دانش آموز و کسب شناخت کافی از او حالا نوبت به برنامه ریزی روزانه و هفتگی و ماهانه می رسد در این برنامه باید اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت تعریف شود و این کار توسط مشاور و با دقت کافی انجام می شود برنامه باید نه خسته کننده و نه همراه با زمان های خالی باشد. استراحت و تفریح و ورزش باید به طریقه صحیح پیاده سازی شود. یک برنامه ریزی صحیح هیچ گاه به دلزدگی و خستگی و فرار از مسئولیت منجر نخواهد شد همچنین یک برنامه ریزی صحیح از سمت مشاور یک شروع با دور کند خواهد داشت و این سرعت باید به مرور ارتقا یابد

همینطور، از آنجا که دانش آموزان ظاهر شما را دوست دارند،به عنوان ویژگی دیگر شما باید فردی آراسته باشید

خلاصه کلام در خصوص بهترین مشاوران تحصیلی ایران  این است: شما نمی توانید رویاهای دانش آموزان را  با ظاهری ژولیده و مندرس درهم بشکنید.

اگر میخواهید در زمره بهترین مشاوران تحصیلی ایران باشید،به عنوان ویژگی دیگر باید رئوف و مهربان باشید.

بهترین مشاوران تحصیلی ایران حتی اگر دانش آموزی اشتباه کند بی رویه انتقاد نمی کنند، بلکه می نشیند و با دانش آموز خوب گپ می زند. همدلی کنید که دلیل اشتباه دانش آموز چیست و بعد با هم آن را حل میکنند

بهترین مشاوران تحصیلی ایران باید ضمن حفظ اتوریته خود، مهربان و صمیمی باشند، مخصوصاً وقتی دانش آموزان به آنها سلام می کنن، باید لبخند بزنند و سرشان را با لبخند تکان دهند.

اگر گهگاه دانش آموز  محبت کنید، سر او را نوازش کنید یا تعارف کنید، ممکن است دانش آموز  را برای تمام روز در روحیه خوبی قرار دهد.

وقتی دانش آموز  به شما سلام می کند یا حتی چشمانش را می بندد، یک "ام" جدی نزنید و بسیار پرمدعا به نظر برسید. این می تواند قلب دانش آموز  را سرد کند.

امیدوارم بهترین مشاوران تحصیلی ایران  در حالی که در کلاسش نشسته اند، دانش آموزانشان هرگز احساس کسل شدن و افسردگی نباید  نداشته باشند، بلکه احساس آرامش و شادی کنند. حتی اگر با مشکلات سختی مواجه شوند، او می تواند دانش آموزان را به سمت غلبه بر آنها سوق دهد.

بهترین مشاوران تحصیلی ایران   هرگز در مورد دشواری دانش اغراق نمی کند، بلکه دانش آموزان را تشویق می کند تا روی دشواری قدم بگذارند. گاهی اوقات یک یا دو جمله طنز کلاسیک، آدم بامزه بودن و خوش گذرانی دانش آموزان هم خیلی خوب است!

بهترین مشاوران تحصیلی ایران  باید بتواند نقاط داغ فرهنگی و  مد روز را درک کند، علایق دانش آموزان را درک کند و به آنها احترام بگذارد و ترجیحاً در مورد موضوعات داغ با دانش آموزان گفتگو کند.و نسل جدید را خوب بشناسد

بهترین مشاوران تحصیلی ایران  می تواند یک یا دو آهنگ از آهنگی که دانش آموزان دوست دارند را زمزمه کند. مثلا آهنگ های که حس یک نوستالژی را به دانش آموزان دهد.

همچنین می توان ویژگی های سنی و ویژگی های روانی دانش آموزان و همچنین تعقیب ستاره های گاه به گاه آنها را درک کرد. مثل تعقیب «چهار پادشاه بهشتی» در دوران دبیرستان است و برچسب‌های آنها را روی دفترچه‌هایمان می‌چسبانیم.

اگر می خواهید از بهترین مشاوران تحصیلی ایران  باشید، باید کتاب های زیادی بخوانید و دانش بسیار غنی داشته باشید. در کلاس درس، همیشه چیزی برای صحبت در خارج از کلاس وجود دارد.

کلاس هر روز می تواند دانش آموزان را به درک جذابیت بی پایان دانش سوق دهد و با طنز و عاقلانه صحبت کند. به طور خاص، نه تنها دوست دارم به عنوان بهترین مشاوران تحصیلی ایران  کتاب بخوانید، بلکه در مورد کتاب  با دانش آموزان صحبت کنید و دانش آموزان را به خواندن کتاب با هم سوق دهید و همین کتاب ها را با دانش آموزان بخوانید تا موضوعات گفتگوی مشترک را پیدا کنید.

بگذارید دانش آموزان شاهد قدرت زبان باشند و شجاعانه جذابیت فصاحت را نشان دهند! متواضع باشید و از دانش آموزان خود بیاموزید! هر چه بهترین مشاوران تحصیلی ایران  متواضع تر باشد، دانش آموزان بیشتر وی را میپرستند

بهترین مشاوران تحصیلی حجم معقولی از برنامه درسی را به دانش آموزان خود ارائه میدهند، نه زیاد و نه کم

بهترین مشاوران تحصیلی  ایران به دلیل عملکرد خوب دانش آموزان، گهگاه برای چند شب بدون تکلیف مکتوب به آنها جایزه می دهند ، تا زمانی که بچه ها آزادانه کتاب بخوانند یا اجازه دهند بچه ها آزادانه ورزش کنند، بچه ها باید از شما سپاسگزار باشند و حتی بیشتر هیجان زده شوند. !

آموزش با درک و قدردانی از دانش آموزان شروع می شود. هرگز در جمع، به عزت نفس دانش آموز لطمه می زند. تا زمانی که دانش آموزان کمی پیشرفت کنند، همیشه بدون تردید از آن قدردانی می کنند، شور و شوق آنها را شعله ور می کنند و اعتماد به نفس خود را افزایش می دهند.

بهتر است زمانی که دانش آموز  در حال پیشرفت است همیشه از جملات «اگرچه...اما...» استفاده نکنید تا دانش آموز  به اندازه کافی احساس اعتماد به نفس کند.

بهترین مشاوران تحصیلی ایران  باید سواد بالایی داشته و خودشان فرد موفقی در زندگی باشند. بهترین مشاوران تحصیلی ایران  باید افرادی تحصیلکرده و منظم و با دیسیپلین باشند و دارای سوابق درخشانی در سالهای قبل بوده باشند

 بهترین مشاوران تحصیلی ایران

بیشتر بخوانید:

ده ویژگی بهترین مشاوران تحصیلی ایران کدامست؟

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران کجاست ؟

بهترین مشاوران تحصیلی ایران از چه روشی استفاده میکنند ؟

لیست بهترین مشاوران تحصیلی ایران

اسامی بهترین مشاوران تحصیلی ایران

لیست اسامی بهترین مشاوران کنکور ایران

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز