خبرگزاری کار ایران

انواع لوازم آتش بازی در فروشگاه آنلاین هپی مپی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۴۰۵

در سراسر جهان از گذشته تا کنون در بسیاری از مراسم ها آتش بازی بوده است. در ایران نیز در مراسم ها از آتش بازی استفاده می کنند. زیرا آتش بازی کاری بسیار هیجان انگیز می باشد که مردم را به وجد می آورد.

امروزه برای آتش بازی فقط از آتش استفاده نمی شود. بلکه لوازمی جدید و کم خطر ساخته شده است تا آتش بازی مهیج تر شود. این لوازم آتش بازی تنوع بسیار زیادی دارد و برای هر رده سنی یک وسیله مناسب وجود دارد. به طور کلی وسایل آتش بازی شامل دو دسته زمینی و هوایی می باشند. این دو دسته نیز به وسایل گرم و سرد تقسیم می شوند.

لوازم آتش بازی هوایی نیاز به محیطی بزرگ و مناسب دارند تا آسیبی به کسی یا چیزی وارد نشود. علاوه بر این وسایل هوایی نیاز به مانور بیشتری هستند که نیاز به محیطی باز دارند. همه ی لوازم گرم می باشند. وسایل آتش بازی گرم هوایی و وسایل گرم زمینی از آن جایی که دارای حرارت و شعله هایی بالا میباشند، نیاز به فضایی بزرگ و باز دارند. نور حاصل از وسایل گرم از سوختن آمونیوم نیترات و فلزات می باشند.

لوازم آتش بازی سرد سر و صدا، انفجار، بوی بد و دود ندارد. این وسایل خیلی امن تر از وسایل گرم می باشند. حتی نورافشانی وسایل سرد از وسایل گرم زیبا تر و نورانی تر است. از وسایل آتش بازی سرد به دلیل این که آتش زا نمی باشند، می توان در محیط های بزرگ و بسته استفاده کرد. این وسایل با دستگاه ریموت و باطری قلمی کار می کنند.

شما می‌توانید انواع لوازم آتش بازی را در تنوع بسیار بالا از فروشگاه هپی مپی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خریداری کنید. جهت مراجعه غیر حضوری می‌توانید هر مدل لوازم آتش بازی را از سایت این فروشگاه به نشانی www.happymappy.ir خریداری کنید.

انواع لوازم آتش بازی را از هپی مپی بخرید

انواع لوازم آتش بازی در فروشگاه آنلاین هپی مپی

لوازم آتش بازی در مدل های بسیار مختلفی به بازار عرضه می شوند. در ادامه به بررسی چند مدل از آن ها می پردازیم.

  • دود رنگی: دود رنگی یکی از وسایل آتش بازی بسیار جذاب می باشد که در عروسی ها بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. از دود رنگی علاوه بر زیبایی مراسم ها برای عکاسی و فیلم برداری کار های مختلف نیز استفاده می شود. دود رنگی شامل دو دسته زمینی و دستی می باشد. قیمت دود رنگی نسبت به زیبایی و درخشندگی اش بسیار مناسب است. قرص دود رنگی، دود رنگی دستی کوچک و بزرگ و دود رنگی زمینی از انواع دود رنگی می باشند.
  • کهکشان ها: به کهکشان ها شوت های اتوماتیک نیز می گویند. این ها توپ هایی می باشند با لانچر های مخصوص به طرف آسمان در خطی عمود پرتاب می شوند. بعد از شلیک و پرتاب تا ارتفاع 20 الی 200 متر به سمت بالا حرکت می کنند؛ سپس در ارتفاعی مشخص بر روی محصول منفجر می شود. کهکشان ها انواع گوناگونی دارند. کهکشان 10 شوت، 25 شوت، 8 شوت، 16 شوت، کهکشان 6تایی و ... از انواع کهکشان ها می باشند.
  • چلچله: یکی دیگر از وسایل آتش بازی می باشد. چلچله مشابه کهکشان است؛ با این تفاوت که انفجار آن نسبت به کهکشان کم تر و کوچک تر است و دارای صدای کمتری نیز می باشد. چلچله بعد از پرتاب و شلیک با صدای سوت، خطی نوری در آسمان به جای می گذارد؛ اما هیچ گونه انفجاری رخ نمی دهد. چلچله 6 شوت ارتفاع 30 متر، چلچله شهاب 9 شوت ارتفاع 50 متر، چلچله 16 شوت میکس از انواع چلچله می باشند.
  • آبشارها: آبشار ها شامل دو دسته سرد و گرم می باشند. آبشار های سرد با باتری یا نیروی برق انرژی خود را تامین می کنند و سپس باعث نور افشانی و تولید جرقه می شوند. آبشار های گرم نسبت به آبشار های سرد، ارتفاع و مدت زمان نور افشانی آن ها بیشتر می باشد. آبشار رز، آبشار دوقلو، آبشار مینا، آبشار شقایق، آبشار سهند، آبشار ارغوان، آبشار طاووس، آبشار توسکا و ... از انواع آبشار ها می باشند.

هپی مپی؛ بهترین انتخاب برای خرید انواع وسایل آتش بازی

انواع لوازم آتش بازی در فروشگاه آنلاین هپی مپی

لوازم آتش بازی در بین مردم محبوبیت زیادی دارد. مردم با خرید لوازم آتش بازی مراسم خود را نورانی تر می کنند. از آن جایی که امروزه تنوع این وسایل زیاد شده است با هر قیمتی که مد نظرتان باشد می توانید این وسایل را تهیه کنید. فروشگاه هپی مپی به نشانی www.happymappy.ir با ارائه ی خدمات آنلاین کار شما را برای خرید راحت تر کرده است. در این فروشگاه انواع وسایل آتش بازی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز