خبرگزاری کار ایران

خرید آبسرد کن استیل مناسب مسجد با قیمت ارزان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۲۶

آبسرد کن استیل یک محصول کاربردی در انواع امکان عمومی مانند: در بانک، بیمارستان، مساجد، هیئت، مدرسه و ادارات دولتی می باشد که برای نوشیدن آبی خنک و گوارا می باشد. این محصول به دلیل اینکه که در ساختش از مواد اولیه و تجهیزات و شیرهای بسیار با کیفیتی استفاده شده است با استفاده ی مکرر دچار مشکل و خرابی نمی شود. ابعاد آبسردکن استیل باتوجه به نیاز و سفارش مشتری متغیر می باشد. بهترین مارک آبسردکن استیل مارکی می باشد که با به کارگیری از جدید ترین متد روز ارزان ترین آبسرد کن استیل را با بهترین کیفیت و کارایی تولید کند. لازم به ذکر است که هنگام خرید آبسردکن استیل به عواملی مانند: موتور، کیفیت استیل و تعداد شیر های آن توجه داشته باشید. آبسرد کن مقرون به صرفه از تک شیر تا شش شیر تولید می شود و قابل سفارش است.

آبسردکن استیل چه ویژگی هایی دارد؟

آبسردکن صنعتی استیل دارای بدنه ای از جنس استیل استنسل می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بالایی که دارد در طولانی مدت و با استفاده ی مکرر دچار مشکل نمی شود. قدرت کمپرسور آبسرد کن باتوجه به میزان ظرفیت و تعداد شیرها محاسبه می شود. موتور این آبسردکن فلزی دانفوس می باشد که کم مصرف و پر قدرت بودن از ویژگی های اصلی این موتور می باشد.

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

آبسردکن ها به دلیل داشتن انواع گوناگون دارای قیمت ها متفاوتی می باشند. اصلی ترین عاملی که در تعیین قیمت این آبسردکن ایستاده تاثیرگذار می باشد تعداد شیر ها می باشد. هرچه تعداد شیرها و حجم مخزن بیشتر شود قیمت نیز افزایش می یابد.

مخزن آبسردکن استیل

مخزن آبسردکن باتوجه به مدل آبسردکن متغییر می باشد. ظرفیت این مخزن ها از 10 الی 20 لیتر می باشد که باتوجه به تعداد شیرهای آبسردکن بزرگ یا آبسردکن کوچک لیتراژ آن ها تعیین می گردد. آبسرد کن استیل برای مسجد قابلیت اتصال به آب شهری را دارد و به دلیل داشتن شناور مکانیکی آب ورودی را کنترل می کند و از سوختن المنت بر اثر کمبود آب داخل  آبسردکن ارزان جلوگیری می کند.

اجزای آبسردکن استیل

این اجزا به دو دسته تقسیم می شوند:

  • اجزای بیرونی

اجزای بیرونی آبسردکن تشکیل شده از شیرها، بدنه و سایر اتصالات مربوط می باشد که در ادامه به صورت جامع تری در این باره توضیح می دهیم.

  • بدنه آبسردکن

اصلی ترین چیزی که در تولید یک آبسردکن مهم است استفاده از بدنه ای از جنس مستحکم  و با کیفیت می باشد. استفاده از استیل مرغوب در این محصول در طول عمر دستگاه و کیفیت آب نقش بسیار مهمی  دارد.

  • شیر آبسردکن

ابسردکن استیل به دلیل اینکه در طی روز چندین بار مورد استفاده قرار می گیرد و مراجعه کنندگان تماس مستقیم با شیرهای آب دارند باید دارای کیفیت خوبی باشد. شیرها دارای انواع مختلف و جنس های متفاوتی می باشد که باتوجه به نوع آبسردکن بر روی آن ها نصب می شود. برای اینکه شیرهای محصول عمر طولانی تری داشته باشند لازم است به نکاتی مانند: فشار نیاوردن به شیرها، تعویض به موقع شیر ها در صورت خرابی و ... اشاره کرد.

اجزای داخلی

قطعات داخلی آبسردکن ها در مدل های گوناگون تقریبا مشابه می باشند و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند تعدادی از اجزای داخلی آبسرد کن صنعتی عبارتند از:

کندانسور

کندانسور یکی از اجزای داخلی آبسردکن می باشد که در دو مدل مختلف می باشد. که نوع آن ها به جنس لوله های کندانسور مرتبط می باشد

لوله

در اکثر مواقع جنس لوله ها از مس و پلمیر می باشد که تحقیقات نشان داده است که لوله های پلیمری بهداشتی تر و مناسب تر هستند.

حجم مخزن آبسردکن استیل

آب سرد کن استیل در ابعاد و مدل های گوناگونی تولید می شود که حجم آن ها در متن زیر به صورت مجزا توضیح داده شده است، بنابراین ادامه مطلب را از دست ندهید

آبسرد کن آنی چیست؟

در آبسرد کن آنی آب هنگام عبور از لوله ها به صورت آنی آب را خنک می کند. مشکل اصلی این نوع آبسردکن این است که در هنگام قطعی آب نمی تواند آب را خنک کند.

آبسرد کن عمومی چیست؟

آبسردکن عمومی همانطور که از نامش پیداست در امکان عمومی مانند: خیابان ها، پارک ها و مساجد مورد استفاده قرار می گیرند. آبسردکن استیل قیمت های گوناگونی دارند که قیمت آن در مدل ها با گنجایش های مختلف متفاوت است.

آبسردکن مرکزی چیست؟

این نوع از آبسردکن صنعتی  بیشتر در ورزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در مکان هایی که فضای زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از آبسردکن استیل چه مزایایی دارد؟

استفاده از آبسردکن استیل تک شیر به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین هر مقدار که می خواهید آب خنک داشته باشید و این اصلی ترین دلیل برای استفاده از این محصول در امکان شلوغ می باشد. حسن بعدی که می توان به آن اشاره کرد این است که به راحتی به آب شهری متصل می شود و بر اثز راکد ماندن آب در مخزن تغییر مزه ای به وجود نمی آید. داشتن بدنه ای از جنس استیل در این آبسرد کن باعث می شود تا دستگاه عمر طوانی تری داشته باشد و در برابر زنگ زدگی مقاومت داشته باشد.

آبسرد کن استیل عمومی چیست؟

آبسرد کن از محصولات صنعتی می باشد که جزء تجهیزات مهم برای دفترکار، بیمارستان، هتل، مساجد، باشگاه می محسوب می شود. آبسرد کن صنعتی دارای بدنه ی تمام استیل می باشد که هر شیر آن دارای 12 لیتر است. به طور کلی آبسرد کن به دستگاهی گفته می شود آب آشامیدنی را در مدت طولانی خنک نگه می دارد و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. آبسرد کن در فصل تابستان با توجه به گرم شدن هوا به خصوص در مکان های عمومی بسیار پرفروش است. آبسرد کن های فلزی بنا به دلیل دارا بودن بدنه ی استیل و ضد زنگ بودن آن در بین طرفداران خود محبوب است . استیل به کار رفته از نوع 304 طراحی شده است که از تغییر طعم و کیفیت آب جلوگیری کرده ضد زنگ است، این دستگاه همچنین مجهز به شیر تخلیه استاندارد به منظور خروجی آب می باشد.این نوع دستگاه قابلیت تولید با لیتراژ و شیرآلات به تعداد بالا را هم دارد. از دیگر قابلیت آبسرد کن استیل می توان به حک کردن متن، تصویر بر روی بدنه و  تاج دستگاه آبسرد کن اشاره نمود. قیمت این محصول صنعتی بستگی به موتور، ابعاد، جنس بدنه، لیتراژ و حتی حک عکس و متن بر روی آن، دارد. 

انواع آبسرد کن استیل به چه صورت است؟

  1. آبسرد کن صنعتی استیل

  2. آبسرد کن فانتزی

  3.  آبسرد کن بطری دار

  4. آبسرد کن مخزن دار

  5. آبسرد کن استیل

این دسته از آب سرد کن دارای بدنه ی استیل و ضد زنگ می باشد که تنها قابلیت نگهداری و خنک کننده دارد و حتی به آب شهری هم متصل می شود.

انواع آبسرد کن صنعتی بر اساس تعداد شیر چیست؟

  1. آبسرد کن استیل تک شیر

  2. آبسرد کن استیل دو شیر

  3. آبسرد کن استیل سه شیر

  4. آبسرد کن استیل چهار شیر

  5. آبسرد کن استیل شش شیر

خرید آبسرد کن استیل مناسب مسجد با قیمت ارزان

انواع آبسرد کن فانتزی

  •  آبسرد کن بدون مخزن (آنی)

  •  آبسرد کن بطری دار (بابلر) 

  •  آبسرد کن مخزن دار

لازم به ذکر است با توجه به درخواست مشتری، امکان اضافه نمودن شیر هم وجود دارد.

  • آبسرد کن فانتزی

این نوع آبسرد کن دارای جنس بدنه ی پلاستیک می باشد و حتی قابلیت جوشاندن آب را هم دارند و آبسرد کن فانتزی می تواند دو یا سه کاره هم باشند.

مشخصات فنی آب سرد کن استیل 

جنس بدنه  استیل استنلس 
عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان 
کمپرسور سابکول
گنجایش 12 لیتر
تابلو CNC
تعداد شیر  به درخواست مشتری
  • آبسرد کن عمومی بر حسب لیتراژ

  1. آبسرد کن عمومی تک شیر 12 لیتر

  2. آبسرد کن عمومی دو شیر 24 لتیر

  3. آبسرد کن عمومی سه شیر 36 لیتر

  4. آبسرد کن عمومی چهار شیر 48 لیتر

  5. آبسرد کن عمومی شش شیر 72 لیتر

این آبسرد کن صنعتی دارای یک محل برای ورود آب و یک محل برای خروجی آب هستند که معمولا به فاضلاب شهری متصل می شود. این نوع دستگاه آبسرد کن فلزی، دارای درپوش تخلیه در زیر مخزن هستند که در صورت استفاده نکردن از آبسرد می توان از این طریق آن را تخلیه کرد.

  • کاربرد آبسرد کن استیل چگونه می باشد؟

 آبسرد کن صنعتی مخصوص مساجد، باشگاه و ورزشگاه، بیمارستان، ادارات، ترمینال ها و مکان های عمومی می باشد و به خاطر لیتراژ بالایی که دارد برای مکان هایی که پر جمعیت است مناسب می باشد.

این نوع آبسردکن ها از لحاظ قدرت کمپرسور، جنس بدنه و مخزن به چند مدل تقسیم می شوند. لازم به ذکر است در دستگاه های جدول زیر جنس مخزن از نوع استیل نگیر در نظر گرفته شده است در جدول زیر مشخصات، قیمت و مشخصات 4 مدل از آبسردکن های صنعتی  مشاهده می فرمائید. 

لیست قیمت آبسردکن استیل

لیست قیمت آبسردکن استیل

مدل 
مشخصات فنی

آب سرد کن استیل تک شیر

  • جنس بدنه: استیل 
  • عایق بندی: تزریق فوم 
  • موتور: امبراکو و سابکول 
  • لوله کشی: مس 
  • گنجایش مخزن: 12 لیتر 
آب سرد کن استیل دو شیر
  • جنس بدنه: استیل 
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
  • موتور: امبراکو و سابکول 
  • لوله کشی داخل: مس
  • گنجایش مخزن: 24 لیتر
آب سرد کن استیل سه شیر
  • جنس بدنه: استیل
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • موتور : امبراکو و سابکول 
  • لوله کشی داخل مس
  • گنجایش مخزن: 36 لیتر 
آب سرد کن استیل چهار شیر
  • جنس بدنه: استیل 
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • موتور: امبراکو و سابکول 
  • لوله کشی داخل: مس
  • گنجایش مخزن: 48 لیتر 

قیمت آبسرد کن استیل  با توجه به نوسانات بازار حدودی می باشد و برای استعلام قیمت می توانید با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید که در ادامه به شماره های کارشناسان فروش اشاره کرده ایم.

ویژگی های آبسرد کن صنعتی

یکی از ویژگی های بارز یک دستگاه آبسردکن استیل صنعتی عایق بندی و اصولی آن است که موجب حفظ دمای داخل مخزن و جلوگیری از هدر رفتن انرژی می شود.

  1. شیر های ضد چکه

  2. قابلیت اتصال به آب شهری

  3. قابلیت تولید آب خنک با دمای 5 تا 8 درجه سانتی گراد

  4. دارای عملکرد فوق العاده و بسیار مناسب برای مناطق گرمسیری

  5. دارای بدنه مستحکم استیل

  6. ظرفیت بالا

  • دما و ظرفیت سرمایش آبسرد کن فلزی

در آبسرد کن های استیل، دمای خنک کننده ی آب 5 الی 8 درجهد سانتی گراد است و برای مثال در آبسرد کن فلزی 2 شیر تقریبا حدود 18 لیتر از آب خنک می باشد.

  • انتخاب مناسب آبسرد کن

خرید آبسرد کن استیل مناسب مسجد با قیمت ارزان

آبسرد کن استیل در ابعاد و مدل های متنوع، تولید می شودو هر کدام برای موقعیت و محل های متفاوت مناسب است، متقاضیان می توانند برای انتخاب مناسب آبسرد کن با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید و مشاوره بگیرید.

  • ابعاد آبسرد کن استیل

تمامی آبسرد کن های استیل (تک شیر، دو شیر و...)، دارای ابعاد ارتفاع 130، عرض 55، عمق 60 می باشد.

  • نحوه ی ثبت سفارش چگونه است؟

برای سفارش آبسرد کن های صنعتی می توانید به صورت حضوری درب کارخانه، به صورت آنلاین با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید. برای پیگیری سفارش به صورت آنلاین به راحتی می توانید محصول خود را پیگیری نمایید.

  • ضمانت نامه

لازم به ذکر است تمام محصولات و مدل های آبسرد کن استیل صنعتی دارای 18 ماه گارانتی و تا 5 سال خدمات می باشد و میتوانید با خرید آبسرد کن فلزی، کارت گارانتی هم دریافت نمایید.

آبسردکن استیل صنایع برودتی اونیور

قیمت دستگاه آبسردکن مدارس طبق لیتراژی که مشتری سفارش می دهد مشخص می شود.تمامی محصولات صنایع برودتی اونیور دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

آدرس سایت:https://univer.ir/  کارشناس فروش:  09128007182

آبسردکن استیل صنایع برودتی یخچالسازان

ابسردکن صنعتی صنایع برودتی یخچالسازان از بهترین ابزارها برای تامین آب خنک در مناطق بسیار پر رفت و آمد و مناطق گرمسیری می باشد. با توجه به دمای بسیار بالای مناطق جنوبی کشور، نیاز به دستگاهی با توانایی خنک کنندگی بالا وجود دارد که چنین عملکردی از دستگاه های آبسردکن معمولی برنخواهد آمد، از این رو از دستگاه های آبسردکن استیل استفاده می شود.

آدرس سایت:https://yakhchalsazan.com/ کارشناس فروش:  09128464653

آبسردکن استیل پرنس سرما

اگر شما در شهرهای مختلف هستید نیاز نیست که به صورت حضوری سفارش خرید خود را ثبت کنید کافی است با کارشناسان مجموعه پرنس سرما تماس حاصل فرمائید و یا به صورت اینترنتی سفارش خرید خود را ثبت کنید. آبسرد کن بزرگ پرنس سرما دارای گارانتی  و خدمات پس از فروش می باشند

آدرس سایت: https://princesarma.ir/ کارشناس فروش: 09128594636

آبسردکن استیل یخچال مارکت

آبسردکن استیل صنعتی در مدل ها ی مختلفی در صنایع برودتی یخچال مارکت تولید می شود که این آبسردکن صنعتی باجنس بدنه ی استیل ضد زنگ در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. جهت خرید ارزان آبسردکن باکارشناس فروش مجموعه تماس بگیرد.

آدرس سایت: https://yakhchalmarket.ir/ کارشناس فروش: 09128584676

برخی دیگر از فروشندگان آب سرد کن

  • صنایع برودت سرما  https://brodatsarma.com
  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
  • صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir
  • صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir
  • صنایع برودتی امین برودت https://aminbrodatsarma.com
  • صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com
  • صنایع برودتی نارنیا سرما https://narniasarma.ir
  • صنایع برودتی دی مارکت https://deymarket.ir
  • صنایع برودتی ونوس https://venusboroodat.com
  • صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com
  • صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir
  • مجموعه کینو پروداکت https://kinoproduct.ir
  • صنایع برودتی اورانوس برودت https://uranoosboroodat.com/
  • صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir/
  • صنایع برودتی کولست https://coolest-refrigerator.ir/
  • صنایع برودتی سیلورhttps://silver-co.ir/
  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org/
  • صنایع برودتی البرز برودت https://alborzboroodat.ir/
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز