خبرگزاری کار ایران

سلفون و نایلون حبابدار مهمترین ابزار در اسباب کشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۱۰

در فصل بهار با گرم تر شدن هوا معمولا جابجایی بین منازل اجاره ای شروع میشود و متاسفانه در بیشتر موارد شاهد شکست و از بین رفتن یکسری از وسایل خانگی با ارزش خواهیم بود، اما چاره چیست؟ در ادامه خواهیم گفت.

نایلون حبابدار محافظ خوب  وسایل گرانبهای شما

اگر به فکر اسباب کشی هستید، و یا یک وسیله گرانبها و با ارزش را میخواهید حمل کنید و از ضربه رسیدن به آن ترس دارید، ما به شما نایلون حبابدار را پیشنهاد میدهیم.نایلون حبابدار تشکیل شده از حباب های پر از هوا ،که جلوگیری میکند از ضربه و آسیب به محصول موردنظر . نایلون حبابدار چابک به دلیل کیفیت بالایی که دارد خیال شما را از هر نوع آسیب احتمالی راحت میکند و شما میتوانید با خیال راحت و با آرامش فکر یک حمل و جابجایی راحت داشته باشید .

سلفون صنعتی یا استرچ صنعتی یک محصول کاربردی در بسته بندی

سلفون یا استرچ صنعتی یک محافظ خوب در برابر نشست گرد و غبار بر روی محصول شما میباشد . این نوع سلفون در واقع تشکیل شده  از یک لایه نازک نایلونی که به دلیل خاصیت و چسبندگی که دارد بهترین گزینه برای چسبیدن به دور یک محصول میباشد .رند ترین و استاندارد ترین مشخصات در فروش سلفون سایز 50 سانتیمتر با ضخامت 23 میکرون میباشد .

سلفون و نایلون حبابدار مهمترین ابزار در اسباب کشی

تفاوت بین سلفون صنعتی و سلفون کیسه

خیلی از افراد سلفون کیسه و سلفون صنعتی را با هم اشتباه میگیرند، سلفون کیسه از مواد اولیه پلی پرو پیلن تشکیل شده است، در صورتی که سلفون صنعتی از مواد اولیه پلی اتیلن تشکیل شده است. از نظر مشخصات فنی سلفون کیسه دارای لایه های پلاستیکی شفاف است، در صورتی که سلفون صنعتی از یک لایه نازک نایلونی تشکیل شده . از نظر کاربرد، سلفون کیسه در شیرینی فروشی ها، آجیل و خشکبار، آلوچه و لواشک برای بسته بندی  مورد استفاده قرار میگیرد

در صورتی که سلفون صنعتی  بیشتر در اسباب کشی ها کاربرد دارد.

یک مثال برای درک بهتره تفاوت سلفون صنعتی و سلفون کیسه

شما وقتی که وارد یک فروشگاه آجیل و خشکبار میشوید، مشاهده میکنید، که آجیل موردنظرتون داخل یک پلاستیک براق ریخته میشود که به اسم سلفون کیسه معروف است. حال اگر شما  به ماشین های مخصوص حمل مواد غذایی دقت کنید مشاهده میکنید که یکسری باکس نوشیدنی   برروی یک پالت قرار گرفته اند که جهت جلگیری از ریزش باکس از روی پالت و جلوگیری از نشست آلودگی و کثیفی بر روی آن ها ، دور آن ها یک لایه نایلون نازک پیچیده شده است، که به آن سلفون صنعتی میگویند .

سلفون و نایلون حبابدار مهمترین ابزار در اسباب کشی

نایلون حبابدار با کیفیت و با قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم

اگر در حال اسباب کشی هستین و یا یک محصول با ارزش شکستنی حمل میکنید . حتما یک نایلون حبابدار با کیفیت از یک شرکت معتبر خرید کنید .زیرا شما فقط از خرید یک محصول بی کیفیت ضرر نکردین، بلکه بزرگترین ضرر آسیبی است، که به لوازم با ارزش شما رسیده است.

اگر قصد دارید یک نایلون حبابدار و سلفون با کیفیت خرید کنید ما در کنارتان هستیم . گروه تولیدی چابک  با تولید محصولات با کیفیت پلاستیکی همچون :نایلون حبابدار ،سلفون یا استرچ صنعتی ،سلفون کیسه ،نایلون و ... بهترین مشاور و راهنمای شما در امر بسته بندی میباشد.

آدرس کارخانه:تهران،پاکدشت ، شهرک صنعتی عباس آباد

آدرس دفتر و فروشگاه:تهران،میدان قیام،ابتدای خیابان مولوی ،پلاک 18 ،ساختمان چابک

شماره تماس:

واحد فروش کارخانه :02136424366   /    09353299843

واحد فروش دفتر  :02135000035     /   09100048973 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز