خبرگزاری کار ایران

با انواع شیرآلات ساختمانی آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۰۷

دیگر این لوازم تزئینی خاص و مبلمان، لوستر و میزهای لوکس نیستند که خانه ها را زیبا می کنند، بلکه فاکتورهای مهم دیگری مثل شیرآلات نیز وجود دارند که در تکمیل جذابیت طراحی داخلی خانه ها نقش بسزایی ایفا می کنند.

از دید طراحان داخلی منازل، یکی از المان هایی که می تواند به زیبایی هر چه بیشتر چیدمان داخل خانه ها کمک کند، استفاده از شیرآلات ساختمانی زیبا و هماهنگ با دکوراسیون داخلی است.

در گذشته به دلیل کم بودن تنوع شیرآلات ساختمانی، معمولا این تجهیزات جایگاه خاصی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل نداشتند و انتخاب آنها به آخرین مرحله در تجهیز کردن ساختمان موکول می شد. این در حالی است که در سال های اخیر با پیشرفت هایی که در حوزه تولید تجهیزات ساختمانی صورت گرفته است، شیرآلاتی مدرن در طرح ها و مدل های مختلف از سوی برندهای ایرانی و خارجی روانه بازار شده است چرا که باید پس از اتمام کار لوله و اتصالات مسیر آب ها به شیرآلاتی باکیفیت منتهی شود. این تنوع مدل ها و برندها علیرغم آنکه دست طراحان داخلی منازل را باز می گذارد، اما در عین حال می تواند انتخاب محصولی باکیفیت را برای مشتریان دشوار سازد.

شیرآلات کی دبلیو سی KWC

با توجه به آنکه شیرآلات KWC موجود در کشور ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس در کشور ایران تولید می شوند، بنابراین ضروری است تا ابتدا توضیحاتی را در خصوص تاریخچه و شروع فعالیت کمپانی مطرح سوییسی کی دبلیو سی ارائه نماییم.

این برند سرشناس فعالیت رسمی خود را از سال 1847 میلادی در کارخانه های نه چندان بزرگ در منطقه ای به نام انترکولم در کشور سوییس آغاز کرد. در آن زمان این کارخانه توسط فردی به نام کارر تاسیس شده بود و در زمینه تولید جعبه های موسیقی فعالیت داشت، اما پس از درگذشت او، آقای لوگینبول اداره امور را بر عهده گرفت.

لوگینبول با ایجاد تغییراتی بنیادین در این کارخانه و حوزه فعالیت های آن، اقدام به تولید شیرآلات KWC کرد که در حال حاضر نیز در کشورهایی از جمله آلمان، ایتالیا و آمریکا دارای خطوط تولید گسترده است. شایان ذکر است که در سال 2013 میلادی شرکت بزرگ سوییسی فرانکه، برند کی دبلیو سی را خریداری کرد و در این حال حاضر نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه های این کمپانی فعالیت دارد. محصولات این برند توسط نمایندگی شیرالات کی دبلیو سی در سراسر ایران عرضه می گردد.

برند شیرآلات KWC ساخت ایران

با توجه به بحران کمبود آب در ایران و مصرف بیش از اندازه این نعمت خدادادی در کشور، مدیران این برند بااصالت این امر مهم و خطیر را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دادند و با تولید شیرآلات کم مصرف و باکیفیت تحت لیسانس کمپانی سوییسی KWC در جهت رفع این مشکل گام نهادند. این برند با احترام به حقوق مصرف کنندگان، تمامی محصولات خود را از مواد اولیه مرغوب تولید می کند و با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب از طرق مختلف شیرالات کی دبلیو سی kwc در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کارخانه تولید شیرآلات

کارخانه تولید کننده شیرآلات KWC در کشور ایران با بهره گیری از استانداردها و فناوری های روز کمپانی سوییسی کی دیلیو سی، در سال 1363 هجری شمسی در ایران تاسیس شد و خط تولید محصولات خود را پس از هفده سال به صورت رسمی راه اندازی کرد. این کارخانه دارای کلیه استانداردهای لازم برای انجام تمامی فرآیندهای تولیدی شیرآلات از جمله آبکاری، قالب سازی، ریخته گری و پولیش است و هر یک از این موارد را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد.

با انواع شیرآلات ساختمانی آشنا شوید

شیرآلات شودر

شیرآلات این برند باکیفیت ایرانی علاوه بر زیبایی، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که شودر را از سایر برندها متمایز می سازد. برخی از مهم ترین مزایای شودر به شرح زیر هستند:

– در تولید شیرآلات شودر از آلیاژهای باکیفیت بهره گرفته شده است و درصد بسیار کمی از تجهیزات آن از جنس سرب است. دلیل این مسئله آن است که وجود سرب در شیرآلات کیفیت آن را تا حد زیادی پایین می آورد و موجب پوسیدن شیر می شود. همچنین توجه به اورجینال بودن محصول و خرید آن از معتبرترین نمایندگی شیرالات شودر را درنظر داشته باشید تا این موارد برای محصول خریداری شده توسط شما پیش نیاید.

– کارتریج ها یکی از قطعات مهم در شیرآلات هستند که استفاده از نوع مرغوب آنها، به بهبود کیفیت این تجهیزات کمک می کند. بر این اساس، شودر با توجه نمودن به کوچک ترین جزئیات ممکن، در کلیه شیرآلات خود از کارتریج هایی با بالاترین کیفیت ممکن استفاده می نماید.

– آبکاری جزو عوامل مهمی است که در زیبایی شیرآلات خانگی نقش مهمی ایفا می کند. از این حیث می توان گفت که آبکاری شیرآلات شودر با توجه به آنکه دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، کمتر دچار رسوب گرفتگی می شوند و همواره ظاهری زیبا و براق دارند.

– پرلاتورهای مورد استفاده در شیرآلات این برند ایرانی از نوع کاهنده مصرف آب هستند. از این رو استفاده از این شیرآلات به شما کمک می کند تا به میزان قابل ملاحظه ای در کاهش مصرف آب صرفه جویی کنید.

با انواع شیرآلات ساختمانی آشنا شوید

انواع شیرآلات شودر

شیرآلات ساختمانی شودر دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس کاربرد به صورت زیر دسته بندی می شوند:

شیرآلات توکار، شیرآلات روشویی، شیرآلات حمام، شیرآلات آشپزخانه، علم دوش، شیرآلات سرویش بهداشتی، شیرآلات دارای چشمی، شیرآلات کلاسیک، شیرآلات لوکس و اکسسوری ها.

منبع:

فروشگاه لوله و اتصالات

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز