خبرگزاری کار ایران

چرا باید یک استخر بادی بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۹۱

استخر بادی وسیله تفریحی پرطرفدار برای تمام گروه­های سنی است. اگر تصمیم به خرید استخر بادی دارید، ابتدا باید انواع آن را به خوبی بشناسید و با توجه به نیاز خودتان یک استخر بادی متناسب تهیه کنید. ممکن است شما به عنوان یک بزرگسال علاقه­ای به استفاده از استخر بادی نداشته باشید و فقط بخواهید آن را برای فرزند کوچک­تان تهیه کنید پس اندازه­ی استخر بادی لازم نیست مناسب یک بزرگسال باشد.

گاهی اصلا عده­ای بزرگسال فقط برای خودشان می­خواهند استخر بادی بخرند پس لازم است استخر بادی متناسب با اندازه و تحمل وزن چندین بزرگسال باشد.

یک نکته­ی مهم برای بعد از خریدن استخر بادی این است که آب استخر را باید تمیز و در حالت ضدعفونی نگه­دارید و هر زمان که لازم بود، آب استخر را تعویض کنید.

استخرهای بادی از چه چیزی ساخته می ­شوند؟

استخرهای بادی از ماده­ای به نام پی وی سی و پلاستیک فشرده ساخته می­شوند. پی وی سی به طور خاص برای تماس با پوست انسان ساخته شده است و ضد حساسیت و بسیار نرم و لطیف می­باشد.

برای ساخت استخرهای بادی از پی وی سی به صورت لایه لایه استفاده می­شود و هرچه ظرفیت استخر بیشتر باشد لایه­های مقاوم بیشتری دارد.

پی وی سی هم­چنین در مقابل ضربه و فشار و وزن بالا استحکام زیادی دارد.

فواید استخر بادی

  1. طرح­ها و رنگ­های زیاد این محصول دست شما را در انتخاب هر شکلی از استخر بادی که دوست دارید، باز گذاشته است.
  2. برای باد کردن استخر بادی به پمپ بادی برقی یا دستی نیاز است و تنها پند دقیقه طول می­کشد یک استخر بادی نسبتا بزرگ باد شود.
  3. وزن بسیار کم از مزیت­های هر محصول بادی است. جابه­جا کردن استخر بادی به علت کم بودن وزن آن راحت است.
  4. برای سرگرم کردن کودکان وسیله­ی بی­خطر و مناسبی است و باعث نشاط و سرگرمی می­شود.
  5. قیمت مناسب این محصول باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند.

موارد استفاده­ی قایق بادی

قایق­های بادی برای رفت و آمد، ماهیگیری، گشت زنی پلیس دریایی، مسابقات دریایی، چرخاندن و نشان دادن مسافران و توریستان برای دیدن یک رودخانه و به خصوص بازی و تفریح مورد استفاده قرار می­گیرند.

قایق­های بادی مانند تمام وسایل بادی دیگر از پی وی سی ساخته می­شوند پی­ وی سی با وجود تمام فوایدی که دارد در مقابل جسمی که تیز و گرم باشد مقاومتی ندارد.

کف و بدنه قایق­های بادی کوچک معمولا انعطاف­پذیر بوده اما در قایق­های بادی بزرگ­تر که ظرفیت بیشتری هم دارند از چند لایه­ و ورق آلومینیومی سفت و سخت قرار دارد.

سایزهای کوچک قایق بادی برای افرادی که در خانه استخر دارند نیز مناسب است.

برای ورزشکاران و گردش­گردانی که در مکان­های مختلف مثل کنار دریا و رودخانه­ها کمپینگ دارند، قایق بادی وسیله­ی مناسبی است.

مزایای قایق های بادی

وسیله­ای سرگرم کننده و مفرح برای کودکان و بزرگسالان می­باشد و به همین علت در انواع اندازه، طرح، رنگ و مدل تولید می­شود تا برای تمام سلایق مناسب باشد. به علت قیمت مناسب این قایق­ها نسبت به سایر قایق­ها افراد زیادی آن­ها را می­خرند.

قایق بادی وزن خیلی کمی دارد، سبک است و جابه­جا کردن آن کار راحتی است و در عرض چند دقیقه باد شده و آماده­ی استفاده می­شوند. این­که به سرعت اماده و به سرعت هم جمع می­شود از مهم­ترین مزایای آن به شمار می­رود.

اینتکس سیتی

سایت اینتکس سیتی، نماینده و عرضه کننده­ی محصولات شرکت اینتکس در ایران است. این سایت تمامی محصولات این شرکت را برای فروش به مشتریان به نمایش گذاشته و درباره­ی آن­ها توضیحاتی کامل ارائه داده است.

حتی جدید­ترین محصولات شرکت اینتکس مانند: طرح­های جدید وان بادی، استخربادی، شناورهای بادی در این سایت موجود اند و شما به راحتی با جستجو در اینترنت و پدا کردن سایت اینتکس سیتی می­توانید آن­ها را ببینید.

قبل از خرید و سفارش از سایت اینتکس سیتی به خوبی توضیحات محصول را مطالعه کنید تا مشکلی بوجود نیاید.

محصولات سایت اینتکس

محصولات بادی که در سایت اینتکس سیتی به فروش می­رسند عبارتند از: انواع مختلف وان بادی، انواع مختلف شناور روی آب یک نفره و چند نفره، حلقه­های شنا در انواع طرح، رنگ و اندازه، استخرهای بادی کوچک و بزرگ، تخت­های بادی یک و چند نفره، تخت­های بادی دو تکه، تخت­خواب­های بادی مبل شو، تشک بادی، تشک بادی روی آب، تشک بادی، تشک بادی برای انواع مختلف ماشین، جلیقه­ی بادی، بازوبند شنا، جکوزی بادی و قایق­های بادی متنوع و مختلف.

محصولات غیر بادی که در سایت اینتکس به فروش می­رسند، شامل: میز و صندلی تاشو، لوازم جانبی استخر، چادر بازی کودک،  انواع مختلف چادر مسافرتی در سایز­های مختلف، پمپ تصفیه­ی آب استخر، انواع پمپ باد، ترامپولین در اندازه­های مختلف و استخرهای پیش ساخته.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز