خبرگزاری کار ایران

همه چیز در مورد استرچ غذایی نادی پلاستیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۹۴

استرچ غذایی به سلفون‌های پلاستیکی گفته می‌شود که امروزه در هر خانه‌ای به راحتی پیدا می‌شود. این سلفون‌های پلاستیکی نوعی ورق‌های چسبنده و نازکی هستند که به سادگی می‌توان آن‌ها را بر روی سطح صاف چسباند. برای چسباندن استرچ‌ها به هیچ گونه چسب و مواد دیگری نیاز نیست.

مهم‌ترین کاربرد این محصول ایجاد یک لایه پوشش برای انواع خوراکی‌ها، میوه‌ها، غذاها، شیرینی، مرغ، ماهی، قارچ، انواع دسرها و... است. در ادامه این مطالب به مزایای مختلف استرچ غذایی، چگونگی تولید، ویژگی‌های این محصول و همچنین مشخصات فنی آن پرداخته شده است.

مهم‌ترین مزایای استرچ غذایی

به کار بردن سلفون پلاستیکی در بسته بندی محصولات مختلف یک نوع صرفه جویی در هزینه به شمار می‌آید. استفاده از این محصول سبب می‌شود تا مواد غذایی به طور کامل وکیوم شده و از انواع مختلف میکروب‌ها مصون بمانند. بسته بندی مواد غذایی و انواع مختلف میوه و سبزیجات علاوه بر حفظ کیفیت آن‌ها باعث حفظ عطر و بوی محصولات تا زمان استفاده از آن‌ها می‌شود و این یکی از نکات مهمی است که بسیاری از تولیدکنندگان  و مصرف کنندگان به آن توجه ویژه‌ای دارند.

بسته بندی مواد با استرچ غذایی باعث سالم ماندن آن‌ها و جلوگیری از ورود گرد و غبار، میکروب و رطوبت می‌شود. این کار طراوت و تازگی مواد را حفظ کرده و موجب پیشگیری از فاسد شدن و کپک زدن مواد می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای افرادی که به ظاهر خوراکی و غذاهای خود توجه زیادی دارند و همیشه می‌خواهند محصولات سالم مصرف کنند، استفاده از سلفون استرچ است چرا که ماندگاری محصولات با این روش بالا رفته و سلامتی انسان حفظ می‌شود.

ویژگی های فیلم استرچ نادی پلاستیک

در این بخش می‌خواهیم به ویژگی‌های فیلم استرچ با کیفیت و کارآمد بپردازیم:

  • خاصیت کشسانی بالا و مقاومت در برابر پارگی باعث جلوگیری از شکسته‌شدن فیلم در طول فرآیند بسته‌بندی، آسیب دیدن و پیچیده‌شدن فیلم در گوشه‌های تیز کالا می‌شود.
  • شکل‌پذیری و ویسکوالاستیسیته خوب باعث می‌شود تا فیلم استرچ به خوبی دور محصول محکم شود و بسته‌بندی محصول به هیچ‌وجه شل نشود.
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی باعث می‌شود تا در طولانی مدت عملکرد آن بدون تغییر مانده و کیفیت بسته‌بندی حفظ شود.
  • قیمت پایین
  • قابلیت بازیافت و استفاده مجدد
  • مقاومت بالا در برابر جذب رطوبت

برای خرید فیلم استرچ نادی پلاستیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب روی لینک زیر کلیک کنید: https://www.nadiplastic.com/product-strech.php

همه چیز در مورد استرچ غذایی نادی پلاستیک

نحوه تولید استرچ غذایی

اولین مرحله در تولید سلفون‌های پلاستیکی غذایی تهیه مواد اولیه نو و ضد سرطان و استفاده از آن‌ها در مراحل تولید است. در تهیه اینگونه محصولات در ابتدا باید سلامتی مردم را در نظر گرفت. چرا که مستقیما با مواد غذایی تماس پیدا می‌کنند. اگر مواد به کار برده شده در تولید این محصولات مواد بی کیفیت و ارزان باشند، سلامتی انسان را مورد هدف قرار می‌دهد. این امر باعث پایین آمدن فروش تولید کننده شده و آن‌ها را از میدان رقابت با دیگر برندها دور می‌کند. بهتر است راه‌های تشخیص استرچ غذایی مرغوب را شناخته و در خرید آن‌ها دقت کنیم.

ویژگی‌های مهم سلفون‌های پلاستیکی با کیفیت و مرغوب

شفافیت و براق بودن ظاهر استرچ‌ غذایی

زمانی که استرچ‌های غذایی با مواد اولیه درجه یک تولید شوند و از کیفیت بالا برخوردار باشند، ظاهرشان نیز براق بوده و شفافیت خاصی دارند. در این صورت نیز مواد داخل سلفون به وضوح دیده می‌شوند. اما اگر مواد به کار برده شده در تولید این محصول درجه دو و بی کیفیت باشد، ظاهرشان نیز کدر بوده و شفاف نیستند.

وجود قابلیت کشسانی در سلفون‌های پلاستیکی

کلمه استرچ در اصل به معنای کش آمدن است. با توجه به نام این محصول نیز باید قابلیت کشسانی را در آن مشاهده کنیم. به طوری که حدودا یک متر سلفون از ده متر قابلیت کشسانی برخوردار است. کارخانه‌های تولید کننده این محصول باید همه اصول را در تولید آن رعایت کنند تا در بازار رقابتی روند موفقی را در پیش داشته باشند.

برخورداری از ویژگی چسبندگی

یکی از مزیت‌هایی که این محصول دارد و در هر خانه‌ای از آن استفاده می‌شود، خاصیت چسبندگی آن است. استرچ به طور طبیعی و بدون نیاز به چسب و هر گونه مواد اضافی بر روی ظرف و مواد مختلف می‌چسبد. این چسبندگی سبب می‌شود بتوانیم محصولات را چند روز بدون خرابی نگهداری کنیم.

بالا بودن مقاومت و استحکام استرچ غذایی

مقاومت این محصول در هنگام فشار آوردن بر آن مشخص می‌شود. هنگام فشار آوردن بر روی استرچ‌های غذایی باید به جای پارگی و ترک خوردن، خاصیت کشسانی در آن‌ها پدید بیاید، در این صورت محصول از مقاومت بالایی برخوردار است. اما اگر به سادگی ترک خورده و یا پاره شود محصول ما از مقاومت کافی برخوردار نبوده و در تولید آن نیز از مواد نو و درجه یک استفاده نشده است.

عدم تعرق این محصول پس از چسباندن روی مواد

پس از کشیدن سلفون بر روی مواد غذایی و یا هر محصول دیگر نباید تعرق و یا بخاری بر روی پلاستیک مشاهده شود. چرا که ایجاد تعرق در سلفون سبب ایجاد رطوبت در مواد غذایی نیز شده و به زودی باعث فاسد شدن محصول می‌شود.

داشتن ظاهر شیک و تمیز

یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که کیفیت بالای محصول را به نمایش می‌گذارد، ظاهر آن است. هر چقدر کیفیت سلفون‌های غذایی بالا باشد ظاهر آن نیز به همان اندازه تمیز و شفاف است. دارا بودن ظاهر شیک و تمیز محصولات می‌تواند خیال مشتری را از کیفیت آن راحت کرده و درصد خرید را بالا ببرد.

تولید محصولات بسته بندی باید فقط از مواد فود گرید باشد. به عبارتی دیگر از موادی باشد که قابل تماس با محصولات غذایی هستند. در غیر این صورت بهداشتی نیست و سلامت انسان را به خطر می‌اندازد.

همه چیز در مورد استرچ غذایی نادی پلاستیک

استرچ‌های غذایی چه تفاوتی با استرچ‌های صنعتی دارند؟

بارزترین تفاوت استرچ صنعتی و غذایی در نوع مواد به کار برده شده در تولید آن‌ها است. پلاستیک‌های صنعتی مقاومت بسیار بالایی از استرچ غذایی دارند. چرا که در تولید پلاستیک‌های صنعتی به طور مستقیم از مواد نایلونی استفاده می‌شود اما در سلفون‌های غذایی از فود گرید و همین علت سبب می‌شود موارد استفاده سلفون‌ها برای مواد غذایی و خوراکی‌های مختلف باشد تا در صورت تماس با آن‌ها ضرری برای سلامتی انسان وارد نشود.

ویژگی‌های مهم استرچ‌های صنعتی

  • استرچ‌های صنعتی از استحکام و مقاومت بالایی در مقابل ضربه و سوارخ شدن برخوردارند.
  • طول مناسبی داشته و به راحتی می‌توان دور محصول مورد نظر پیچید.
  • در مقابل گرما و اشعه فرا بنفش تغییری نمی‌کنند.
  • مقاومت کشسانی بالایی دارند.
  • از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل مواد جلوگیری می‌کنند.
  • به دلیل وجود لایه‌های بیشتر در تولید این محصول، مقاومت کششی بالایی نیز در آن مشاهده می‌شود.

نادی پلاستیک، تولید و عرضه کننده پلاستیک بسته بندی، فیلم استرچ، فیلم شیرینگ

وبسایت: www.nadiplastic.com

شماره تماس: ۶-۸۸۷۷۹۳۶۵-۰۲۱

آدرس: تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از ظفر، خیابان ناصری، پلاک 4، طبقه اول

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز