خبرگزاری کار ایران

آیا قیمت لپ تاپ ارزان می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۵۴

اگر سری به اعداد و ارقام مربوط به فروش لپ تاپ در سال 1400 بزنید، متوجه خواهید شد که لپ تاپ ها یکی از پرطرفداران ترین و البته پر کاربردترین محصولات حوزه تکنولوژی هستند!

کالایی که توانسته است در مدل های گوناگون صدر نشین جدول تکنولوژی باشد و نیاز بسیاری از افراد را برآورده سازد!

متاسفانه در سال های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار دلاری و ارز، قیمت لپ تاپ ایسوس و سایر برندها نسبت به گذشته سیر صعودی داشته است!

خاطره ی زیادی دور و درازی نیست اما چه بسا که در سال های گذشته با قیمت 10 میلیون تومان می توانستید صاحب یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار شوید و این در حالی است که امروزه ساده ترین مدل لپ تاپ، قیمتی در این حدود دارد.

آیا قیمت لپ تاپ ارزان می شود؟

وضعیت خرید لپ تاپ در بازار

در ابتدایی و ساده ترین حالت اگر قصد خرید یک لپ تاپ معمولی برای انجام کارهای روزانه، تماشای فیلم، چک کردن ایمیل ها یا انجام کارهای مدرسه و تحقیقات دانشگاه داشته باشید، باید مبلغی بین 8 تا 10 میلیون تومان هزینه کنید!

اگر یک طراح یا گیمر هستید نیز می توانید بسته به نوع فعالیتی که دارید به سراغ خرید لپ تاپ های میان رده و بالارده بروید که قیمت آن ها از 20 میلیون تومان شروع می شود و تا به حال بازار لپ تاپ ایران تجربه ورود لپ تاپ 100 میلیون تومانی گیمینگ را نیز داشته است!

در کل در مقایسه با سال گذشته در اوایل سال 1401 بازار خرید لپ تاپ به مراتب بهتر شده است و در همین ابتدای سال افراد زیادی نسبت به خرید لپ تاپ اقدام کرده اند. این در حالی است که قیمت برخی از لپ تاپ ها نیز به مراتب کاهش یافته است !

آیا قیمت لپ تاپ ارزان می شود؟

تنوع لپ تاپ در بازار در سال 1401

خبر خوب برای دوست داران و طرفداران تکنولوژی این است که در سال 1401 لپ تاپ های مجهز به پردازنده نسل 12 اینتل وارد بازار شده اند که همانطور که احتمال می رود، قدرت عملکردی و پردازشی فوق العاده ای خواهند داشت. البته در حال حاضر تنوع لپ تاپ در بازار زیاد است و برند هایی مانند ایسوس و لنوو نیز پیشتاز عرصه رقابت هستند. شما می توانید با توجه به نیاز و انتظاراتی که از لپ تاپ خود دارید، نزدیک ترین مدل را انتخاب و اقدام به خرید نمایید. اما نکته ای که وجود دارد این است که در بازار لپ تاپ ایران خرید لپ تاپ ایسوس و لنوو نسبت به سایر برند ها هم رواج بیشتری دارد و هم این که تنوع بیشتری در بین لپ تاپ های این دو برند دیده می شود.

خرید لپ تاپ ارزان قیمت

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برای خرید لپ تاپ این روزها باید بودجه ی معقولی را در نظر گرفت تا بتوانید یک لپ تاپ ایده آل خریداری کنید. همچنین به دلیل وجود کالای گلوبال یا کالاهایی که با گارانتی غیر اصلی یا شرکتی به فروش می رسند، خرید لپ تاپ و انتخاب یک مرکز یا فروشگاه معتبر برای انجام این کار ساده نیست و باید قبل از آن علاوه بر این که تحقیقات کافی در مورد لپ تاپ مورد نظرتان انجام می دهید، در خصوص این که از کجا قصد دارید آن را تهیه کنید نیز به خوبی تحقیق کنید.

آیا قیمت لپ تاپ ارزان می شود؟

 چرا که اگر کالا را از مراکزی تهیه کنید که آن را با گارانتی غیر اصلی به فروش برسانند، ممکن است در آینده مشکلی برای لپ تاپ شما ایجاد شود که گارانتی دیگر از آن پشتیبانی نکند و مجبور باشید تا هزینه ی زیادی را برای تعمیر لپ تاپ خود پرداخت کنید.

در مورد خرید لپ تاپ گلوبال نیز باید گفت هیچگونه ارائه خدماتی برای این گونه کالا ها در ایران وجود ندارد و اگر قصد تعمیر یا ارتقا لپ تاپ خود را داشته باشید باید به مراکز متفرقه مراجعه کنید و هزینه ای برای آن پرداخت کنید!

پس بهترین راه این است که در همان ابتدای کار با پرداخت اندکی هزینه بیشتر، یک لپ تاپ با گارانتی اصلی از یک مرکز معتبر بخرید تا در آینده خیالتان از بابت بروز این دسته از مشکلات راحت باشد.

برای مثال اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس را دارید، پیشنهاد ما خرید لپ تاپ ایسوس از آی تی هوم است یا می توانید به سایت هایی مانند دیجی کالا و زومیت مراجعه کنید. البته اگر قصد دارید کالا را به صورت حضوری خریداری کنید، می توانید به شعبات معتبر در شهر خود مراجعه کنید، البته اگر ساکن تهران هستید فروشگاه آی تی هوم امکان خرید حضوری را نیز برای شما فراهم کرده است و می توانید لپ تاپ هایی با گارانتی اصلی را با قیمتی پایین تر از سایر فروشگاه ها یا سایت ها خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز