خبرگزاری کار ایران

امکان انجام پرداخت های بین المللی برای کاربران فراهم شد

قیمت ووچر "پرفکت مانی"

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۰۶

به منظور انجام پرداخت های سطح جهانی و شارژ حساب پرفکت مانی از ووچر پرفکت مانی استفاده می گردد. در حال حاضر شرکت ها و سایت های زیادی در سراسر ایران ارائه دهنده این محصول پرکاربرد و مهم هستند. اما تعرفه فروش هر کدام از این شرکت ها با دیگری متفاوت است.

می خواهیم بدانیم قیمت ووچر پرفکت مانی دقیقا چقدر است و چه عواملی بر قیمت ووچر پرفکت مانی تاثیرگذارند؟

به منظور دریافت پاسخ این پرسش، پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای این مطلب همراهی بفرمایید. قبل از هر چیز ابتدا لازم است با مفهوم پرفکت مانی آشنا شوید.

آشنایی با "پرفکت مانی"

زمانی که شما قصد خرید یک محصول خارجی را دارید، نیاز به استفاده از سیستم های پرداخت بین المللی نظیر "پی پال" را خواهید داشت. از آنجا که به دلیل وجود تحریم ها، این سیستم برای کاربران ایرانی مسدود بوده و قابل دسترسی نیست، نیاز به استفاده از راهکاری دیگر حس می گردد. پرفکت مانی یکی از این راهکارهاست که امکان انجام پرداخت های بین المللی را برای کاربران فراهم کرده و هیچ محدودیت دسترسی برای ایرانیان ندارد.

فعالیت شرکت پرفکت مانی با دلار و یورو است. با استفاده از این سیستم شما می توانید بدون هیچ محدودیتی حساب ایجاد کرده و برای انجام پرداخت های بین المللی اقدام نمایید. ووچر پرفکت مانی یک ابزار به منظور شارژ حساب پرفکت مانی است. ووچر امکان شارژ حساب پرفکت مانی را از طریق کدی که در اختیارتان قرار می دهد، برای شما فراهم می کند. شرکت پرفکت مانی به صورت خودکار مبلغی را به عنوان کارمزد از ووچرها دریافت می کند. برای کم کردن میزان کارمزد دریافتی لازم است حساب خود را احراز هویت نمایید.

چه عواملی روی قیمت ووچر پرفکت مانی تاثیرگذارند؟

ووچر پرفکت مانی هیچ گاه قیمت ثابتی نداشته و به دلیل وجود نوسانات زیاد امکان مشخص نمودن قیمت ثابت برای ووچر پرفکت مانی وجود ندارد.

به طور کلی خدمات ارزی در داخل کشور ایران با نوسانات زیادی همراه است. قیمت ووچر پرفکت مانی تحت تاثیر عوامل مختلف زیادی است. دلار، میزان کارمزد و شرکت فروشنده ووچر پرفکت مانی از جمله این عوامل هستند. همگی اینها به شیوه ای تاثیر زیادی روی قیمت نهایی آن می گذارند. بنابراین اگر تصمیم دارید ووچر پرفکت مانی را به میزان کم یا زیاد خریداری کنید حتما لازم است با تمامی این عوامل آشنا باشید تا دچار مشکل نشوید.

قیمت ووچر "پرفکت مانی"

زیرا گاها ممکن است کوچک ترین نوسانات قیمت ووچر پرفکت مانی در خرید آن به تعداد بالا تاثیر زیادی بگذارد. این تفاوت قیمت ممکن است به چند میلیون نیز برسد.

و اما عوامل تاثیرگذار روی قیمت ووچر پرفکت مانی عبارتند از:

  • نوسان قیمت دلار
  • نمایندگان فروش ووچر پرفکت مانی
  • کارمزد شرکت پرفکت مانی

نوسان قیمت دلار

از آنجا که قیمت ووچر پرفکت مانی با دلار و یورو مشخص می گردد اولین عامل در تغییر قیمت ووچر پرفکت مانی دلار است. زیرا هر یک واحد ووچر پرفکت مانی معادل یک دلار است. امکان خرید ووچر پرفکت مانی تا چندهزار دلار نیز وجود دارد. در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی کشور ایران قیمت دلار دائما در حال تغییر است. یکی از عوامل موثر در عملکرد صرافی ها و نمایندگی های ارائه دهنده پرفکت مانی در ایران نیز همین نوسان قیمت دلار است. زیرا حتی کمترین میزان تغییرات در قیمت دلار منجر به تغییر قیمت ووچر پرفکت مانی می شود. دلیل آن این است که خود نمایندگی ها نیز ووچر را با دلار خریداری می کنند. یکی از صرافی های معتبر در زمینه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی صرافی پرفکت فا می باشد.

قیمت ووچر "پرفکت مانی"

نمایندگان فروش ووچر پرفکت مانی

یکی از مهم ترین عامل ها به منظور تهیه ووچر پرفکت مانی شرکت فروشنده آن است. هم اکنون شرکت ها و نمایندگی های زیادی در ایران ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ووچر پرفکت مانی هستند. اما لازم است برای خرید بهترین شرکت را انتخاب نمایید. دلیل آن قیمت محصول و کیفیت خدمات آن شرکت است.

تفاوت قیمت ووچر پرفکت مانی در شرکت های مختلف بر حسب میزان سودی است که روی قیمت آن اعمال کرده اند. این موضوع یکی از مهم ترین عوامل است که قیمت ووچر پرفکت مانی را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده ووچر پرفکت مانی، پرفکت فا است. این شرکت به واسطه رضایت مشتریانش دارای اعتبار بوده و امکان خرید ووچر پرفکت مانی را با پایین ترین قیمت ممکن فراهم می کند. بنابراین انتخاب این شرکت به دلیل ارائه خدمات خوب و کمترین میزان کارمزد می تواند نتیجه خوبی را برای شما رقم بزند.

کارمزد شرکت پرفکت مانی

خود شرکت پرفکت مانی مبلغی را به عنوان کارمزد در زمان پرداخت یا شارژ حساب از حساب کاربران کسر می کند. این میزان کارمزد بستگی به این دارد که در کدام دسته کاربران قرار بگیرید. اگر جزو کاربران عادی باشید نیاز به پرداخت کارمزد بیشتری خواهید داشت. در صورت انجام احراز هویت میزان کارمزد پرداختی شما کاهش می یابد. افراد دارای حساب تجاری لازم است تعرفه ویژه مختص به خود را پرداخت نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز