خبرگزاری کار ایران

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین _ قزوین تکنیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۵۴

وجود یخچال از گذشته تا کنون، یکی از نیازهای اصلی بشر برای نگهداری از مواد غذایی و تامین این نیاز در ماههای مختلف سال بوده است. به همین دلیل، از گذشته تا کنون می‌توان یخچال های طبیعی، قسمت های خنک آب انبارها، یخدان ها، یخچال های گازی و نفتی و سرانجام یخچال های برقی را دید که مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته‌اند.

یخچال های برقی از قطعات مختلفی استفاده می‌کنند تا بتوانند، دمای داخل کابین را خنک کنند. گاها این قطعات دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. کار تعمیر دستگاه های هر برند، متفاوت بوده و نیاز به تجربه و مهارت دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم، به بررسی ایرادات رایج تر ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در قزوین، روشهای نگهداری و سایر مسائل مهم این دستگاهها بپردازیم. شما نیز برای تعمیر یخچال ال جی در قزوین توسط تعمیرکار متخصص و با دانش می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ارورهای رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در قزوین

سیستم عیب یابی خودکار، یکی از قابلیت های مثبت یخچال های سامسونگ است که به کاربر و تعمیر کار این امکان را می‌دهد، تا به سرعت ایراد دستگاه را متوجه شده و برای رفع آن اقدام نمایند. در ادامه با تعدادی از پرتکرارترین ایرادات ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در قزوین، آشنا می‌شویم.

ارور DH: این ارور مربوط به هیتر المنت یخچال های نوفراست ال جی است. مراجعه به نمایندگی یخچال ال جی در قزوین، به دلیل خرابی سیستم نوفراست یخچال ال جی، امری نسبتا رایج است. سیستم نوفراست یخچال های ال جی، عمدتا هر هشت ساعت یک بار، به مدت پانزده تا بیست دقیقه تمام یخ ها و برفک های کوچک تشکیل شده در بدنه داخلی را از بین می‌برد. اگر لاستیک دور درب یخچال خراب باشد یا درب آن به درستی بسته نشود یا دریچه های تهویه هوا مشکل داشته باشد و بسته شده باشند، احتمالا باز هم سیستم نوفراست به مشکل خواهد خورد و لازم است برای تعمیر یخچال ال جی در قزوین اقدام نمایید.

ارور FS: این ارور مربوط به سنسور فریزر می باشد. سنسور و اتصالات آن را چک کنید. در صورت تشخیص تکنسین تعمیر یخچال ال جی قطعات مختلف دستگاه مانند ترمیستور، اتصالات سیم ها و یا PCB اصلی ممکن است به تعویض نیاز داشته باشند. در این صورت لازم است تکنسین نمایندگی یخچال ال جی در قزوین، دستگاه شما را بررسی نماید.

 

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین   _ قزوین تکنیک

ارور RS: مانند مورد قبل ولی این بار سنسور یخچال ایراد پیدا کرده است.

ارور HS: سنسور رطوبت دستگاه ایراد پیدا کرده است. یخچال به طور دائم، هوای گرم را خارج کرده و داخل کابین را خنک می‌کند. اگر رطوبت محیط بیرون زیاد باشد یا دمای بیرون کمتر از 5 درجه سانتی گراد باشد، عملکرد یخچال دچار ایراد می شود.

ارور IS: این ایراد مربوط به دستگاههای دارای یخساز ال جی است. دلایل متعددی می تواند منجر به بروز اشکال در کار یخ‌ساز شود. خرابی شیر برقی یخچال ال جی، قطع ورودی آب به یخساز، خرابی قطعات الکتریکی آن نظیر ایراد در یخ ساز، خرابی موتور یخ ساز، یخ زدن مسیر ورودی یخ ساز، خرابی سنسور، خرابی برد و مسدود شدن انواع فیلتر یخچال و خاموش بودن دکمه یخ‌ساز از دلایل بروز این خطاست. برای تعمیر یخچال خود به نمایندگی یخچال ال جی در قزوین، مراجعه نموده یا با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

ارور RT: خطای دمای محیط است که در قسمت قبل توضیح داده شد.

ارور GF: این ارور مربوط به فلومتر یا جریان سنج دستگاه شماست. فشار آب را بررسی نمایید. اگر فشار آب منزل نرمال بود، فلومتر ممکن است معیوب شده باشد.

ارور FF: ارور حاکی از ایراد در فن اواپراتور یخچال است. موتور فن اواپراتور، برد کنترلی و سیم ها و اتصالات جز اجزایی هستند که باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر شوند.

در بالا تعدادی از رایج ترین ایرادات ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در قزوین را خواندیم. برای رفع این ارورها و تعمیر یخچال ال جی در قزوین، می توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید. اما در مدل های قدیمی تر، ارورها به شکل بالا وجود ندارند و برای تعمیر دستگاه لازم است نشانه های خرابی یخچال را در نظر گرفت تا بتوان برای تعمیر یخچال ال جی در قزوین اقدام کرد. در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین   _ قزوین تکنیک

خرابی های رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در قزوین

برای انجام تعمیرات در محل، باید مشکل دستگاه را به درستی برای تعمیرکار یخچال ال جی توضیح دهید تا قطعه مورد نظر را برای تعمیر به همراه داشته باشد.

 

یخچال ال جی خنک نمی‌کند

یکی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در قزوین، خنک نکردن یخچال است. این ایراد به دلایل مختلفی می تواند اتفاق بیفتد. ابتدا باید بدانید دمای مناسب تنظیم یخچال در تابستان ها بین 3تا 5 درجه و در زمستان ها بین 2 تا 4 درجه سانتی گراد است. مطمئن شوید که درب یخچال را درست بسته اید و لاستیک دور درب مشکلی ندارد. همین طور از قرار دادن ظروف بزرگ و داغ جلوی فن یخچال خودداری کنید. اگر همه این موارد را رعایت کرده اید لازم است قسمت های مختلف دستگاه از جمله : نشتی یا کمبود گاز یخچال، مشکل در لوله های کندانسور، خرابی فن کندانسور یا فن اواپراتور، خرابی ترموستات، خرابی دمپر هوای یخچال، خرابی کمپرسور و رله و خرابی برد الکترونیک دستگاه چک شود. در صورت نیاز به تعمیر یخچال ال جی در قزوین با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین   _ قزوین تکنیک

 

یخچال ال جی برفک می‌زند

سیستم نوفراست یخچال فریزرهای جدید، مشکل به وجود آمدن یخ های قطور به خصوص در فریزرهای قدیمی را حل کرده است. ممکن است این سیستم که شامل، ترموستات، تایمر و هیترهای گرمایشی درکابین دستگاه است دچار مشکل شود. برای رفع این موارد و تعمیر دستگاه خود می‌توانید به نمایندگی یخچال ال جی در قزوین مراجعه کنید. اما پیش از این کار موارد ساده ای از جمله قرار دادن یخچال در جای درست و دور از وسایل گرما زا، چک کردن لاستیک دور درب و کار کردن ترومستات یخچال را بررسی کنید. اگر نتوانستید مشکل دستگاه را پیدا کنید، برای تعمیر یخچال ال جی در قزوین با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

سر و صدای زیاد در یخچال ال جی

برخی صداهای یخچال مانند صدای انبساط و انقباض بدنه، صدای شیر برقی در هنگام آبگیری در یخچال، صدای کلیک مانند آغاز به کار کمپرسور و... طبیعی هستند. اما اگر صداهایی از دستگاه شنیدید که جدید بود، برای رفع ایراد اقدام کنید. برخی از خطاهای دستگاه که منجر به تولید سر و صدا می شوند عبارتند از: تراز نصب نشدن دستگاه، ساییده شدن یا کنده شدن بست ها و لرزه گیرهای کمپرسور، وجود مشکل در پروانه های فن، خرابی موتور فن اواپراتور یا کمپرسور و ... بررسی این موارد نیاز به حصور فرد متخصص و مجرب دارد. برای تعمیر یخچال ال جی در قزوین توسط تکنسین ماهر دستگاه با نمایندگی یخچال ال جی در قزوین تماس بگیرید.

 

تعمیر یخچال ال جی در قزوین

انجام تعمیرات در نمایندگی یخچال ال جی در قزوین، خیال شما را بابت استفاده از قطعات اصلی دستگاه راحت خواهد کرد. علاوه بر این، مرکز تعمیرات قزوین تکنیک برای تعمیر یخچال ال جی در قزوین، از تکنسین های دوره دیده، با حداقل هشت سال سابقه کار تعمیرات که خدمات ارائه شده خود را تضمین می‌کنند استفاده می‌نماید. برای استفاده از این خدمات با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز