خبرگزاری کار ایران

7 ترفند مهم طراحی و چاپ لایت باکس که باعث بیشتر دیده شدن تابلو لایت باکس میشوند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۳۷

احتمالا تا به حال لایت باکس‌ها را مشاهده کرده‌اید که توسط کسب و کارها در مناطق مختلف نصب می‌شوند. با وجود اینکه عمدتا با این وسیله تبلیغاتی خارق‌العاده آشنا هستند، به دلیل نداشتن آگاهی از برخی ترفندهای ویژه نمی‌توانند بازده کافی را از آن به دست بیاورند. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه حتی برای سفارش چاپ لایت باکس اقدام کنید، باید به دنبال ترفندهایی ویژه برای بهینه‌سازی طرح لایت باکس خودتان باشید.

در همین راستا، مطلب فوق برای ارائه بهترین شیوه‌های طراحی و چاپ لایت باکس منتشر شده تا بازدهی تبلیغات خود را به حداکثر برسانید. برای آشنایی با هرکدام از این ترفندهای ویژه، تا انتهای این متن همراه ما باشید.

 7 ترفند مهم طراحی و چاپ لایت باکس که باعث بیشتر دیده شدن تابلو لایت باکس میشوند!

نکات مهم طراحی و چاپ لایت باکس

در تبلیغات به روش لایت باکس ها مهم ترین موضوع طراحی و چاپ زیبا و دقیق میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره حتما لینک چاپ لایت باکس رو لمس کنید. بدیهی است که نداشتن استراتژی در تبلیغات با لایت باکس، باعث کاهش بازده آن می‌شود. برای اینکه نهایت بازده را از این تبلیغات به دست بیاورید، هیچ راهی به اندازه استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی نمی‌تواند برای شما سودآورد باشد. همچنین شما باید کانال‌های ارتباطات دیجیتالی با مخاطبان را فعال کنید تا علاقمندان بتوانند به پیج اینستاگرام و وبسایت شما مراجعه کنند. در ادامه، تمام ترفندها را به صورت مختصر شرح خواهیم داد.

  1. کیفیت تصویر و جذابیت لایت باکس اصلی‌ترین معیار موثر بر بازده تبلیغات شما خواهد بود؛ پس طرح چاپ لایت باکس خود را به یک گرافیست مجرب و ماهر بسپارید.
  2. ابعاد لایت باکسی که می‌خواهید طراحی شده و سپس چاپ شود، مهم‌ترین معیار است. باید ابعاد آن بزرگ باشد تا نظر مخاطب را جلب کند.
  3. رنگ لایت باکس شاد باشد تا مخاطبان با نگاه کردن به آن، حس خوبی از آن دریافت کنند.
  4. جنس لایت باکس به صورتی باشد که با تابش نور به پشت آن، درخشش آن برای همگان جالب توجه بوده و در عین حال ماندگاری طولانی مدتی داشته باشد.
  5. استفاده از ال‌ای‌دی یا چراغ‌های قدرتمند در پشت لایت باکس باعث می‌شود تا هیچ ناحیه تاریکی در سطح لایت باکس وجود نداشته باشد.
  6. باید توجه داشته باشید که رنگ چراغ‌ها و لایک باکس با یکدیگر سازگار بوده و موجب به وجود آمدن یک جلوه زیبا برای مخاطبان شوند.
  7.  بعد از چاپ لایت باکس، آن را در محل مناسب نصب کنید. نصب لایت باکس در مناطق خلوت، از اشتباهاتی است که افراد در آخرین مرحله از این پروسه مرتکب می‌شوند.

 7 ترفند مهم طراحی و چاپ لایت باکس که باعث بیشتر دیده شدن تابلو لایت باکس میشوند!

بهترین جنس پارچه برای لایت باکس

تنوع جنس پارچه مورد استفاده در لایت باکس، چندان قابل توجه نیست؛ چرا که پارچه ساتن در چاپ لایت باکس کاربردی‌ترین نوع پارجه شمرده می‌شود. با وجود این پارچه، نور پشت بک لایت به خوبی موجب درخشیدن طرح بک لایت می‌شود تا نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کند. البته بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، با چاپخانه مورد نظرتان مشورت کنید تا با انواع دیگر پارچه نیز آشنا شوید.

 7 ترفند مهم طراحی و چاپ لایت باکس که باعث بیشتر دیده شدن تابلو لایت باکس میشوند!

 

کاربرد لایت باکس سه بعدی

لایت باکس سه بعدی، نوعی وسیله تبلیغاتی شبیه تابلو است که می‌توان تعداد زیادی از آن را در مراکز خرید و تفریح مشاهده کرد. در چاپ لایت باکس سه بعدی، برخی تفاوت‌های قابل توجه وجود دارد که هزینه نسبتا بالاتری دارد؛ اما در مقایسه با تابلو و بنرهای دیگر، بازده بسیار بیشتری را به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به تبلیغات با تابلو، چاپ لایت باکس را در اولویت خود قرار دهید و تا حد امکان به سمت تابلوهای پارچه‌ای و بنر نروید.

 7 ترفند مهم طراحی و چاپ لایت باکس که باعث بیشتر دیده شدن تابلو لایت باکس میشوند!

 

طراحی لایت باکس سه بعدی

 

طراحی لایت باکس سه بعدی تا حد زیادی شبیه تابلو است. لایت باکس‌ها با چند لایه ساخته می‌شوند که هرکدام از آن‌ها تاثیر ویژه‌ای روی درخشش آن دارند؛ برای مثال، می‌توان بخش‌های آهنربا، طرح لایت باکس و بخش نوردهی را در آن مشاهده کرد. اگر می‌خواهید تمام این تلاش‌ها برای افزایش بازدهی لایت باکس به نتیجه قابل قبولی برسند، باید طراحی لایت باکس سه بعدی را به عهده یک گرافیست ماهر و قابل اعتماد بگذارید.

خلاصه مقاله

مقاله‌ای که مطالعه کردید، یک راهنما برای شما بود تا از آن جهت افزایش بازدهی لایت باکس خود استفاده کنید. حال که آگاهی کافی را در این زمینه دارید، نوبت به آغاز اقدامات جهت سفارش چاپ لایت باکس می‌رسد. جموعه کوثر پرینت در حال حاضر خدمات چاپ لایت باکس و انواع تابلوهای تبلیغاتی را انجام می‌دهد و افراد می‌توانند مورد دلخواه خود را از سایت کوثر پرینت سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند. برای اطلاعات بیشتر، به سایت رسمی چاپ خانه کوثر پرینت مراجعه کنید.

مجموعه کوثر پرینت

در مجموعه کوثر پرینت kosarprint.com همواره تلاش شده تا با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان را به دست آورند،این چاپخانه به دلیل سخت بودن مراجعه مشتریان و به منظور سهولت در رفت و آمد آنها به روش آنلاین نیز ثبت سفارشات شما را انجام خواهد داد و هم چنین پشتیبانان کوثر پرینت همواره و در هر لحظه آماده خدمت رسانی به شما و پاسخ به سوالات شما در هنگام ثبت سفارش میباشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز